❤️ IKM uke 11 ❤️

Hehe, ser den. Har ikke kjent så veldig mye. Bare i går da det plutselig stakk til i magen en gang. I dag har jeg vært litt småkvalm innimellom helt fra morgenen av. Litt stølhet i magen og oppblåst. Skal prøve å avstå fra test i morgen og vente til lørdag!
Tenkte egentlig å vente jeg også, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg nok ikke å motstå fristelsen :hilarious:

Jeg hørte på flere her som ba meg teste på kvelden og det gjorde jeg.. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro? Jeg leste på forumet at man burde sjekke før man tar å dypper testen om den har en skygge og jeg sjekket og det så ut som noe der, men mer et hakk eller noe.. Men jeg synes denne ser svak rosa ut??????? :eek:

Hva tenker dere?? <3
Den nederste er fra idag tidlig og den andre nå..
Wow nå ser jeg!:nailbiting::Heartred

10 dpo og jeg fikk denne.. Hva tror dere? :) <3

Vedlegg

• IMG_20210312_060427.jpg
    IMG_20210312_060427.jpg
    10,5 KB · Visninger: 118
  • IMG_20210312_060754.jpg
    IMG_20210312_060754.jpg
    18,3 KB · Visninger: 114
11 dpo og blenda:shifty:

9 dpo og i dag skal jeg ikke teste... Klarte å leve så fint frem til 7 dpo... Har ikke tenkt på det en gang. Men nå er det bare det som står i hodet, og det er egentlig litt slitsomt. Dagene går jo så sakte da.

89FEC36E-3CC7-4449-B5B6-88825DF395B0.jpeg
Nå tar det av, her :hilarious:

hvis el er når jeg troe blir det ikke desemberbaby da vi ikke var så flinke til å prøve denne runden. Hvis el var da FF sa er det i alle fall en sjans! «Verste» scenario nå er at el er på FF-kryss, men ikke gravid- for da blir neste pp med termin i romjula :p hvis el er så sein som jeg tror vil neste pp akkurat tippe over litt inn i januar. Men når en baby faktisk velger å dukke opp har man ingen garanti for selvsagt :) har jeg termin helt på tampen av desember tipper jeg nok det uansett blir januarbaby, etter som jeg alltid først har blitt flytte bakover på alle ul-er og alltid har født en stund etter termindato:bookworm:

Back
Topp