Så bra <3Synes den ser lovende positiv ut, jeg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra <3Synes den ser lovende positiv ut, jeg!!
Håper det <3Spennende!! Den må jo være positiv!?
Så kjedelig å høre Har dere prøvd lenge?
Takk <3Synes den ser lovende positiv ut, jeg!!
Åå, håper det ordner seg for dere snart!2 år
Endelig og gratulerer så masseSånn jenter, da har jeg tatt fler tester og dere har hatt helt rett... Det var til og med en som så noe på testen min 8dpo og jeg sa den var blenda... Tok Clearblue early som ble positiv med en gang og da turte jeg ta digital <3 altså jeg er i sjokk... nå håper jeg dette går bra hele veien fram til november!! Herregud jeg er helt fra meg nå.. Etter at det tok så lang tid og med hjelp med første så satt den nå <3
Og jeg føler sånn med dere som enda ikke har testet positivt, vit at jeg tenker på dere alle <3
Tuusen takk <3Endelig og gratulerer så masse
Sånn jenter, da har jeg tatt fler tester og dere har hatt helt rett... Det var til og med en som så noe på testen min 8dpo og jeg sa den var blenda... Tok Clearblue early som ble positiv med en gang og da turte jeg ta digital <3 altså jeg er i sjokk... nå håper jeg dette går bra hele veien fram til november!! Herregud jeg er helt fra meg nå.. Etter at det tok så lang tid og med hjelp med første så satt den nå <3
Og jeg føler sånn med dere som enda ikke har testet positivt, vit at jeg tenker på dere alle <3
Tusen tusen takk <3Gratulerer så masse
Hurra!! Gratulerer! Krysser fingrene for at denne holder hele veien.Sånn jenter, da har jeg tatt fler tester og dere har hatt helt rett... Det var til og med en som så noe på testen min 8dpo og jeg sa den var blenda... Tok Clearblue early som ble positiv med en gang og da turte jeg ta digital <3 altså jeg er i sjokk... nå håper jeg dette går bra hele veien fram til november!! Herregud jeg er helt fra meg nå.. Etter at det tok så lang tid og med hjelp med første så satt den nå <3
Spent!!! <39 dpo er over og i morgentidlig blir det test. Jeg har vært småkvalm i hele dag, sånn av og på. Synes det er litt vel tidlig, men... Er veldig spent. Kjenner liksom ikke no mye til stikking og mensmurring. Kanskje litt..
Tusen takk <3 ja jeg også!!Hurra!! Gratulerer! Krysser fingrene for at denne holder hele veien.