❤️ IKM uke 11 ❤️

Sånn jenter, da har jeg tatt fler tester og dere har hatt helt rett... Det var til og med en som så noe på testen min 8dpo og jeg sa den var blenda... Tok Clearblue early som ble positiv med en gang og da turte jeg ta digital <3 altså jeg er i sjokk... :love7 nå håper jeg dette går bra hele veien fram til november!! Herregud jeg er helt fra meg nå.. Etter at det tok så lang tid og med hjelp med første så satt den nå <3

Og jeg føler sånn med dere som enda ikke har testet positivt, vit at jeg tenker på dere alle <3

Vedlegg

• IMG_20210312_170347.jpg
    IMG_20210312_170347.jpg
    9,9 KB · Visninger: 92
  • IMG_20210312_170628.jpg
    IMG_20210312_170628.jpg
    12,5 KB · Visninger: 95
Sånn jenter, da har jeg tatt fler tester og dere har hatt helt rett... Det var til og med en som så noe på testen min 8dpo og jeg sa den var blenda... Tok Clearblue early som ble positiv med en gang og da turte jeg ta digital <3 altså jeg er i sjokk... :love7 nå håper jeg dette går bra hele veien fram til november!! Herregud jeg er helt fra meg nå.. Etter at det tok så lang tid og med hjelp med første så satt den nå <3

Og jeg føler sånn med dere som enda ikke har testet positivt, vit at jeg tenker på dere alle <3
Endelig og gratulerer så masse :D:Heartred:Heartred

Her har blødningen økt i dag først, MEN er bare brunt blod. Ingen rød farge i det hele tatt. Det er da virkelig ikke normalt. Aldri vært sånn noen gang før. Ser ut som gammelt blod.

Gratulerer så masse :Heartbigred:happy093

Gøy at det har begynt å dukke opp noen positive tester allerede :) Her venter jeg fortsatt på EL, så hopper videre til en av de andre ikm-gruppene.

Hurra!! Gratulerer! Krysser fingrene for at denne holder hele veien.

9 dpo er over og i morgentidlig blir det test. Jeg har vært småkvalm i hele dag, sånn av og på. Synes det er litt vel tidlig, men... Er veldig spent. Kjenner liksom ikke no mye til stikking og mensmurring. Kanskje litt..

Blenda enda:shifty::shifty: 12 dpo

6AABFE3B-ABE2-459E-B057-ED040B790ADC.jpeg
Da var jeg og FF enig og krysset flytta seg til CD23 :p da blir det ingen desemberbaby på meg med mindre det er en ny Jesus i magen :angelic:

Back
Topp