❤️ IKM uke 11 ❤️

12 dpo og fikk denne på morgen urin <3
Legger ved bilde av testen jeg tok 10 dpo, men det er en annen test - samme følsomhet på 25 ml så jeg synes den har økt bra?
Altså dette føles så uvirkelig - jeg er enda i sjokk :eek:
Da kan jeg settes på gravid :wav :love7første bilde er tatt innen 1 minutt og den andre etter 4 minutter (skulle leses av innen 5 min)
Bra øking! Herlig følelse ja:Heartred

13 dpo og blenda. Siste testen jeg hadde også, så da venter jeg på TR og siste forsøket på 2021 barn dersom syklusen gjør som Flo appen sier:hilarious: Noe den sjeldent gjør:p

11 dpo.. Våknet i natt og tidlig i morges av at jeg var skikkelig svimmel. Det snurra rundt da jeg la meg over på andre sida og da jeg sto opp. Litt kvalm også og megatrøtt. Tok to forskjellige tester. Kan se en svaaak test på den ebaytesten (om du ser noe på den, så ikke ta feil av den flekken som er på høyre side, streken er nærmere den andre streken enn den flekken). På babyplan sin kan jeg skimte en strek. Men den lar seg nok ikke fotografere. Det er ikke tidligtest, for de klarte jeg å bruke opp. Men den kan nok regnes som blenda enn så lenge...

Vedlegg

• IMG_20210314_113949.jpg
    IMG_20210314_113949.jpg
    9,2 KB · Visninger: 112
  • IMG_20210314_114234.jpg
    IMG_20210314_114234.jpg
    5,6 KB · Visninger: 110
11 dpo.. Våknet i natt og tidlig i morges av at jeg var skikkelig svimmel. Det snurra rundt da jeg la meg over på andre sida og da jeg sto opp. Litt kvalm også og megatrøtt. Tok to forskjellige tester. Kan se en svaaak test på den ebaytesten (om du ser noe på den, så ikke ta feil av den flekken som er på høyre side, streken er nærmere den andre streken enn den flekken). På babyplan sin kan jeg skimte en strek. Men den lar seg nok ikke fotografere. Det er ikke tidligtest, for de klarte jeg å bruke opp. Men den kan nok regnes som blenda enn så lenge...
Kan kanskje skimte noe på dne blå testen :) håper den blir sterkere <3

Hva er din strategi Mamma til trekløveret <3? Har du testet, skal du teste? Har du symptomer av noe slag? Ser vi har litt til felles og prøver på nr.4 begge to:)

Hva er din strategi Mamma til trekløveret <3? Har du testet, skal du teste? Har du symptomer av noe slag? Ser vi har litt til felles og prøver på nr.4 begge to:)
Min syklus er litt forvirrende for øyeblikket. Har alltid hatt "normal" el-test der streken vises lys først så mørk så lys igjen. Men denne gangen flere mørke streker i noen dager :eek: Trodde at jeg hadde hatt EL, og så sier FF at jeg ikke har hatt el siden tempen har falt ned. Så jeg fortsetter å teste / tempe hverdag nå. Tenker at jeg skal også ta en g-test om noen dager. Hvis FF tok feil så er jeg jo 4 DPO idag:p

Hadde blitt veldig glad om det virkelig klaffa og at FF tok feil! gjenstår å se:Heartred Moro at vi prøver nr 4 begge to!

Vedlegg

• 06AADD57-0DA6-437C-886B-DD3811A0BAAE.jpeg
    06AADD57-0DA6-437C-886B-DD3811A0BAAE.jpeg
    63,8 KB · Visninger: 65
  • C2C337CD-583D-484A-920F-17E650722583.jpeg
    C2C337CD-583D-484A-920F-17E650722583.jpeg
    60,9 KB · Visninger: 64
  • 0203DB59-DCDA-491A-82B0-4E14FDB7D3DF.jpeg
    0203DB59-DCDA-491A-82B0-4E14FDB7D3DF.jpeg
    34,8 KB · Visninger: 64
Min syklus er litt forvirrende for øyeblikket. Har alltid hatt "normal" el-test der streken vises lys først så mørk så lys igjen. Men denne gangen flere mørke streker i noen dager :eek: Trodde at jeg hadde hatt EL, og så sier FF at jeg ikke har hatt el siden tempen har falt ned. Så jeg fortsetter å teste / tempe hverdag nå. Tenker at jeg skal også ta en g-test om noen dager. Hvis FF tok feil så er jeg jo 4 DPO idag:p

Hadde blitt veldig glad om det virkelig klaffa og at FF tok feil! gjenstår å se:Heartred Moro at vi prøver nr 4 begge to!

Spennende, krysser fingrene for deg!!
Jeg tror kanskje tr kom nå, veldig kjedelig:sorry: Får bare ikke gi opp, en dag må det jo klaffe for oss igjen. Håper jeg :shy:

Back
Topp