❤️ IKM uke 11 ❤️

Ikke fått testet enda pga jeg ikke har fått vært på apoteket å handla tester. (Kanskje likegreit) Har bestillt noen tester på nett, men de kommer sikkert ikke før på tirsdag/onsdag. 10 dpo idag og føler fremdeles at det er noe på gang. Har hatt murringer hver dag og føler meg litt annerledes. Veldig oppblåst og støl. Tisser ofte. Litt småkvalm og svimlete :p Ikke noe spotting. Er så fryktelig spent, og faktisk litt redd for hva testen sier. Hvis jeg er gravid blir dette mitt 3. barn (blir første til samboer). Så blir utrolig spennende! Er snart 6 år siden jeg var gravid sist, så blir nesten som å begynne på nytt :hilarious:

Takk <3 Klarer ikke helt å tenke at det er sant enda. Har ingen symptomer, men er fremdeles veldig tidlig! 10 dpo i dag. Termin 23. november. Ganske tydelig strek på tidligtest, veeldig svak strek på vanlig test og 1-2 på CB digital <3
Ååh så koselig og velkommen etter <3 da havner vi i samme termin gruppe :D
Jeg testet klart positivt igår jeg også på 10 dpo og jeg tror enda ikke helt på det... Merkelig følelse <3

Her er det bare én strek, men jeg ser to fordi jeg vil det sånn:bag: Venter mensen 16.03, så litt tidlig enda.. Skulle ønske det gikk denne måneden:smiley-angelic001 Har vært uggen de to siste dagene, men har nå prøvd i 18 mnd tror jeg (kommet ut av tellinga) og har hatt mange symptomer og ingen graviditet i den tiden.. så har egentlig ikke troa denne gangen heller og synes det er ganske unødvendig å kjenne på innbilt kvalme da :wtf: Den testen er forresten tatt på ettermiddagsurin, siden det er for kjipt å få blenda på morgenurin. Bevarer liksom håpet sånn :hilarious: begynner å bli litt småsprø

Vedlegg

• C01EA24F-6FBF-46DE-86D1-18CC9BEEEE6F.jpeg
    C01EA24F-6FBF-46DE-86D1-18CC9BEEEE6F.jpeg
    19,9 KB · Visninger: 117
Last edited:
Her er det fortsatt brunt blod, men ikke mye.. kommer ikke noe på bi det bare når jeg tørker. Brunt blod i slim. Men litt murringer i magen, så venter bare på at mensen skal komme skikkelig. Men så rart men dette her for aldri opplevd noe i nærheten i dette

Sånn jenter, da har jeg tatt fler tester og dere har hatt helt rett... Det var til og med en som så noe på testen min 8dpo og jeg sa den var blenda... Tok Clearblue early som ble positiv med en gang og da turte jeg ta digital <3 altså jeg er i sjokk... :love7 nå håper jeg dette går bra hele veien fram til november!! Herregud jeg er helt fra meg nå.. Etter at det tok så lang tid og med hjelp med første så satt den nå <3

Og jeg føler sånn med dere som enda ikke har testet positivt, vit at jeg tenker på dere alle <3
Skal jeg sette deg som gravid? :angelic::Heartred

12 dpo og fikk denne på morgen urin <3
Legger ved bilde av testen jeg tok 10 dpo, men det er en annen test - samme følsomhet på 25 ml så jeg synes den har økt bra?
Altså dette føles så uvirkelig - jeg er enda i sjokk :eek:
Da kan jeg settes på gravid :wav :love7første bilde er tatt innen 1 minutt og den andre etter 4 minutter (skulle leses av innen 5 min)

Vedlegg

• IMG_20210314_063825.jpg
    IMG_20210314_063825.jpg
    13,5 KB · Visninger: 92
  • IMG_20210314_064239.jpg
    IMG_20210314_064239.jpg
    14,1 KB · Visninger: 87
  • IMG_20210314_064529.jpg
    IMG_20210314_064529.jpg
    36,5 KB · Visninger: 99
Back
Topp