❤️ IKM uke 11 ❤️

Spennende, krysser fingrene for deg!!
Jeg tror kanskje tr kom nå, veldig kjedelig:sorry: Får bare ikke gi opp, en dag må det jo klaffe for oss igjen. Håper jeg :shy:
Håper at du ser ikke noe til TR likevel imorgen :angelic: Men, håpet er aldri ute! Vi klarer nok en til når vi alt har klart 3 ganger før :hilarious:

Dpo 16 i dag, trudde mensen skulle komt i går da eg hadde ørlite slim med rosa farge på fredagskvelden, men ingen mensen og ingen tegn til mensen heller. Tok siste tidlig test i dag som var negativ, så da må eg vente ett par dager før eg tar vanlig testen eg har igjen. Er nok cycglogest som utsetter mensen her, tok siste på torsdag. Har 1 IUI forsøk igjen etter laparskopien så er det IVF evt, er skikkelig klar for IVF nå! Vil bare starte med en gang egentlig , slått meg litt til ro med at vi kanskje ikkje klarer dette selv , selv om ingenting tilsier det?

Jeg er nysgjerrig og spent på testen din i dag? Jeg er også 12 dpo og negativ test. Men jeg er tom for tidligtester, så det er en vanlig test... Har du noen symptomer?
Åh, såpass ja. Men det er ikke for sent å få positiv test enda da :dummy: Ikke testet enda! Er nettopp ferdig på jobb. Blir litt senere idag :joyful: Ja har masse symptomer...har vært støl i magen i hele dag og lette murringer i livmora. Samt kvalm i morges og litt sporadisk utover dagen. Tisser også ekstremt ofte :hungover::hungover: Så er fryktelig spent.

Er denne positiv eller er det skyggestrek? Har hørt så masse om skyggestreker, så jeg tør ikke tro noe som helst... :(

Vedlegg

• IMG_20210315_170931.jpg
    IMG_20210315_170931.jpg
    18,9 KB · Visninger: 138
  • IMG_20210315_171607.jpg
    IMG_20210315_171607.jpg
    37 KB · Visninger: 135
Er denne positiv eller er det skyggestrek? Har hørt så masse om skyggestreker, så jeg tør ikke tro noe som helst... :(
Jeg vil si denne er positiv!!! Våger å si gratulerer!! <3 min var mye mye svakere enn dette.. Denne ser jo rosa ut!! Hvor mange dpo? <3

Jeg vil si denne er positiv!!! Våger å si gratulerer!! <3 min var mye mye svakere enn dette.. Denne ser jo rosa ut!! Hvor mange dpo? <3

Ja, den ser veldig rosa ut, syns jeg.. Jeg er 8 eller 9 DPO. Måtte bare ta en test på ettermiddagsurin (1 time etter forrige dobesøk), så egentlig ikke optimal test da.. Men testetøsa våknet gitt ;)

Ja, den ser veldig rosa ut, syns jeg.. Jeg er 8 eller 9 DPO. Måtte bare ta en test på ettermiddagsurin (1 time etter forrige dobesøk), så egentlig ikke optimal test da.. Men testetøsa våknet gitt ;)
Såpass!! Håper du kommer etter i november 2021 <3:)

Men den fine streken der så må det jo komme 1-2, men er du sikker på at du er 8/9 dpo? :)

Eggløsningstesten var negativ lørdag 6.mars,så da tenkte jeg at eggløsningen var den dagen og at søndag 7.mars var 1DPO? Eggløsningstesten var positiv fredag morgen. Men eggløsning kan jo ha vært fredag, selvsagt - jeg temper ikke, så er ikke 100% sikker!

Åh, såpass ja. Men det er ikke for sent å få positiv test enda da :dummy: Ikke testet enda! Er nettopp ferdig på jobb. Blir litt senere idag :joyful: Ja har masse symptomer...har vært støl i magen i hele dag og lette murringer i livmora. Samt kvalm i morges og litt sporadisk utover dagen. Tisser også ekstremt ofte :hungover::hungover: Så er fryktelig spent.
Jeg er også småkvalm litt nå og da. Har fått krystallsyken akkurat nå, så vet ikke om det er pga det eller hormoner. Heh... Har hatt litt stikking og murring i livmora i dag og litt stikking i puppene. Er veldig spent også, men så kjedelig med negative tester enn så lenge...

Men den fine streken der så må det jo komme 1-2, men er du sikker på at du er 8/9 dpo? :)

OMG - digital viste "Gravid 1-2"... Friker litt ut her nå, og ble plutselig svett med tanke på at det blir barn nr. 3...:woot:
Alt ble plutselig veldig virkelig!!!

Back
Topp