Gratulerer!! Uten tvil babystrekTok en ny test nå. HVA ER DETTE?!?!?! Jeg kan ikke tro det! Må teste på nytt med flere tester i morgen før jeg er helt sikker. Herregud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!! Uten tvil babystrekTok en ny test nå. HVA ER DETTE?!?!?! Jeg kan ikke tro det! Må teste på nytt med flere tester i morgen før jeg er helt sikker. Herregud
Jeg tror ikke på det enda. Jeg er helt i sjokk!! Er helt på gråtenGratulerer!! Uten tvil babystrek
Tok en ny test nå. HVA ER DETTE?!?!?! Jeg kan ikke tro det! Må teste på nytt med flere tester i morgen før jeg er helt sikker. Herregud
Du er helt heldig!!!Jeg tror ikke på det enda. Jeg er helt i sjokk!! Er helt på gråten
Sier forsiktig takk Har hatt en del kvalmebølger og murringer. Generelt følt meg annerledes. Og for noen dager siden spotta jeg litt brunt/rosa. Mest sannsynlig festeblødning da?Herlig! Gratulerer!!! Må være sprøtt og fantastisk!
Har du noen symptomer?
37Aha, da er de jo veldig store ja! Her er de 4 og 7.. Hvor gammel er du?
Du har en spire i magen Wohoo! De testene der er litt trege å få skikkelig utslag på. Men det der er ikke en strek man trenger å myse på for å se, og den er rød!Tok en ny test nå. HVA ER DETTE?!?!?! Jeg kan ikke tro det! Må teste på nytt med flere tester i morgen før jeg er helt sikker. Herregud
Heldige du!! Gratulerer! Kjenner jeg blir litt misunnelig.Tok en ny test nå. HVA ER DETTE?!?!?! Jeg kan ikke tro det! Må teste på nytt med flere tester i morgen før jeg er helt sikker. Herregud
Tusen takk! Må nesten ta flere tester før jeg tørr å tro på dette. Håper du også får to strekerHeldige du!! Gratulerer! Kjenner jeg blir litt misunnelig.
Det er helt sjukt! Skal ta ny i morgen tidlig. Spent på om de blir sterkere fremover og at TR ikke dukker opp i morgen som planlagtDu har en spire i magen Wohoo! De testene der er litt trege å få skikkelig utslag på. Men det der er ikke en strek man trenger å myse på for å se, og den er rød!
Det skjønner jeg! Du vil se at de stiger og når de er like sterk i fargen, da tror du virkelig på det! Har du barn fra før av?Tusen takk! Må nesten ta flere tester før jeg tørr å tro på dette. Håper du også får to streker
Ja, har to barn på 6 og 8 fra før av. Men dette blir første barnet til mannenDet skjønner jeg! Du vil se at de stiger og når de er like sterk i fargen, da tror du virkelig på det! Har du barn fra før av?
Spennende da!Ja, har to barn på 6 og 8 fra før av. Men dette blir første barnet til mannen
Sniker fra UKE 12Det er helt sjukt! Skal ta ny i morgen tidlig. Spent på om de blir sterkere fremover og at TR ikke dukker opp i morgen som planlagt
Takk for det Ikke tatt flere tester pga jeg er på jobb, men ligger noen tester å venter på meg i postkassen hjemme Hadde det jeg tror var festeblødning 8 dpo.Sniker fra UKE 12
Først, gratulerer så mye!! Tatt ny test i dag?
Så du hadde hatt rosa/brun (feste)blødning, hvordan dpo var det? Hadde det selv mandag-tirsdag, nesten som jeg føler meg gravid, men ingen positiv test enda
Jeg er veldig avslappet. Føler jeg er veldig klar for nr 3 og at jeg er i den neste alder for å få en til. Og at det to andre er så store er jo bare positivtHvordan kjenner du på det nå, kontra med de to forrige? Jeg ble plutselig redd for at jeg er for gammel, redd for at den lille får den gamleste mammaen i klassa, bekymret for skader hos fosteret osv.. (Er 35).. Klassisk "bekymret fra positiv test til de er 20 år"-mamma
Jeg er veldig avslappet. Føler jeg er veldig klar for nr 3 og at jeg er i den neste alder for å få en til. Og at det to andre er så store er jo bare positivt
Man har lett for og overtenke alt, prøv heller og slappe av og se på alle de gode sidene. Er så utrolig koselig å gå gravid feks. Jeg elsker den tiden. Og baby tidenFornuftig - jeg ville jo sagt akkurat det samme dersom det hadde vært ei venninne det gjaldt.. Blir litt tullerusk når det handler om seg sjøl