❤️ IKM uke 11 ❤️

Tok en ny test nå. HVA ER DETTE?!?!?! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: Jeg kan ikke tro det! Må teste på nytt med flere tester i morgen før jeg er helt sikker. Herregud :woot::woot:
Gratulerer!! Uten tvil babystrek:D:Heartred

Jeg tror ikke på det enda. Jeg er helt i sjokk!! Er helt på gråten :sorry:
Du er helt heldig!!!:Heartred

Det er bare fantastisk følelse å holde testen i hånda med TO streker:love7

Herlig! :Heartred Gratulerer!!! :hello2 Må være sprøtt og fantastisk!
Har du noen symptomer? :)
Sier forsiktig takk :) Har hatt en del kvalmebølger og murringer. Generelt følt meg annerledes. Og for noen dager siden spotta jeg litt brunt/rosa. Mest sannsynlig festeblødning da? :nailbiting:

Tok en ny test nå. HVA ER DETTE?!?!?! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: Jeg kan ikke tro det! Må teste på nytt med flere tester i morgen før jeg er helt sikker. Herregud :woot::woot:
Du har en spire i magen :D Wohoo! De testene der er litt trege å få skikkelig utslag på. Men det der er ikke en strek man trenger å myse på for å se, og den er rød! :D

Du har en spire i magen :D Wohoo! De testene der er litt trege å få skikkelig utslag på. Men det der er ikke en strek man trenger å myse på for å se, og den er rød! :D
Det er helt sjukt! :nailbiting: Skal ta ny i morgen tidlig. Spent på om de blir sterkere fremover og at TR ikke dukker opp i morgen som planlagt :nailbiting:

Det er helt sjukt! :nailbiting: Skal ta ny i morgen tidlig. Spent på om de blir sterkere fremover og at TR ikke dukker opp i morgen som planlagt :nailbiting:
Sniker fra UKE 12:happy:
Først, gratulerer så mye!!:Heartred Tatt ny test i dag?
Så du hadde hatt rosa/brun (feste)blødning, hvordan dpo var det?:D Hadde det selv mandag-tirsdag, nesten som jeg føler meg gravid, men ingen positiv test enda:sour:

Sniker fra UKE 12:happy:
Først, gratulerer så mye!!:Heartred Tatt ny test i dag?
Så du hadde hatt rosa/brun (feste)blødning, hvordan dpo var det?:D Hadde det selv mandag-tirsdag, nesten som jeg føler meg gravid, men ingen positiv test enda:sour:
Takk for det :) Ikke tatt flere tester pga jeg er på jobb, men ligger noen tester å venter på meg i postkassen hjemme :angelic: Hadde det jeg tror var festeblødning 8 dpo.

Hvordan kjenner du på det nå, kontra med de to forrige? Jeg ble plutselig redd for at jeg er for gammel, redd for at den lille får den gamleste mammaen i klassa, bekymret for skader hos fosteret osv.. (Er 35).. Klassisk "bekymret fra positiv test til de er 20 år"-mamma :facepalm:

Hvordan kjenner du på det nå, kontra med de to forrige? Jeg ble plutselig redd for at jeg er for gammel, redd for at den lille får den gamleste mammaen i klassa, bekymret for skader hos fosteret osv.. (Er 35).. Klassisk "bekymret fra positiv test til de er 20 år"-mamma :facepalm:
Jeg er veldig avslappet. Føler jeg er veldig klar for nr 3 og at jeg er i den neste alder for å få en til. Og at det to andre er så store er jo bare positivt :)

Jeg er veldig avslappet. Føler jeg er veldig klar for nr 3 og at jeg er i den neste alder for å få en til. Og at det to andre er så store er jo bare positivt :)

Fornuftig - jeg ville jo sagt akkurat det samme dersom det hadde vært ei venninne det gjaldt.. Blir litt tullerusk når det handler om seg sjøl :p

Fornuftig - jeg ville jo sagt akkurat det samme dersom det hadde vært ei venninne det gjaldt.. Blir litt tullerusk når det handler om seg sjøl :p
Man har lett for og overtenke alt, prøv heller og slappe av og se på alle de gode sidene. Er så utrolig koselig å gå gravid feks. Jeg elsker den tiden. Og baby tiden ❤️

Tok ny test når jeg kom hjem, og den var svakere enn igår :( Så ble litt skuffet kan du si. Skal teste igjen senere i kveld. Kan jo være mye som spiller inn! Kan jo hende jeg er en av dem som tester sterkest på kveld. Hadde det værtfall sånn forrige graviditet :) Så håpet er enda der. Fortsatt ingen TR og fullt av symptomer, så alt er mulig :)

Back
Topp