❤️ IKM uke 11 ❤️

Tok ny test når jeg kom hjem, og den var svakere enn igår :( Så ble litt skuffet kan du si. Skal teste igjen senere i kveld. Kan jo være mye som spiller inn! Kan jo hende jeg er en av dem som tester sterkest på kveld. Hadde det værtfall sånn forrige graviditet :) Så håpet er enda der. Fortsatt ingen TR og fullt av symptomer, så alt er mulig :)
Ingen tr, ingen strek og flere symptomer her også.. 14 dpo..

IKM idag. Ingen mensen å se. Ikke streker heller :( Ser kanskje noe, men. Er så skuffet :( Har et håp om at jeg ikke er så mange dpo som jeg tror da jeg ikke har testet etter EL...tar med meg en test på jobb for å se om det kanskje dukker opp noe da. Fler som har testet positivt sent?

Vedlegg

• ADADC45A-322D-46C9-BB49-685A833E0848.jpeg
    ADADC45A-322D-46C9-BB49-685A833E0848.jpeg
    23,2 KB · Visninger: 97
IKM idag. Ingen mensen å se. Ikke streker heller :( Ser kanskje noe, men. Er så skuffet :( Har et håp om at jeg ikke er så mange dpo som jeg tror da jeg ikke har testet etter EL...tar med meg en test på jobb for å se om det kanskje dukker opp noe da. Fler som har testet positivt sent?
Men fikk ikke du strek i går?

15 dpo og fortsatt ingen mens... Klarte så vidt å skimte en svaaak strek på RFSU-test i morges. Håper den blir sterkere og at mensen holder seg langt unna.

Ny prøveperiode og ny mulighet for livets beste gave ❤ Velkommen til IKM gruppa for uke 11, i midten av Mars og forventet termin i November ❤

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
PP = prøveperiode
B = ka barn det prøves på, nr 1, nr 2 osv.
EL = eggløsning
IKM = forventet, ikke-kommende mens

Som f.eks:
Mammatiltrekløveret<3 - 34år - PP18 - B4 - EL 26.02 - IKM 15.03

Så fører jeg deg opp her :happy: koselig om du slenger med litt info om deg/din prøvetid, men så klart helt frivillig :)

♡ Mandag 15. Mars
1.
Mammatiltrekløveret - 34 år - PP18 - B4 - EL 26.02
2. Ønskerbarn24 - 25 år - PP24 - B1 - EL(IUI) 01.03

♡ Tirsdag 16. Mars
1.
Ziberia - 31 år - PP1 - B1 - EL 02.03
2. Maimamma19 - 28 år - PP1 - B1 - EL 01.03
3. Leneb - 35 år - PP3 - B6 - EL usikkert pga lang syklus forrige
4. Blunke - 34 år - PP18? - B4 - Usikker på EL

♡ Onsdag 17. Mars
1.
Trude - 32 år - PP6 - B1 - EL 02.03

♡ Torsdag 18. Mars

♡ Fredag 19. Mars
1.
Nuuni - 35 år - PP11 - B3 - EL 05.03
2. Milli28 - 28 år - PP1 - B2 - EL ca 07.03
3. Minimandt - 30 år - PP2 - B4 - EL 04.03

♡ Lørdag 20. Mars
1. Mini_S - 31 år - PP8 - B2 - EL 08.03
2. Håpefull94 - 26 år - PP8 - B2 - EL 05.03
3. Prøvernr3 - 36 år - PP1 - B3 - EL 06.03

Søndag 21. Mars
1. Cornelialill - 30 år - PP5 - B2 - EL 03.03
2. Alfakrøll - 32 år - PP3 (eller PP20 ish*) - B1 - EL 06.03
3. Minera8812 - 32 år - PP1 - B5 - El 07.03
4. Itsgonnabe3 - 33 år - PP5 - B3 - EL 03.03

Usikker IKM/uka før eller etter: :confused:

Gravid: :love017:Heartred
Verri28 - 28 år - PP3 - B2 - EL 03.03
Sarabi - 25 år - PP11 - B1 - EL 03.03

TR (tante rød - mensen): :smiley-angry017

Kaster meg på i siste liten her, selv om jeg ikke har troen på at det har klaffet nå heller.

LilleLengter - 34 - PP15 - B2 - EL usikker ca 5/3 - IKM 18/3

Men fikk ikke du strek i går?
Jo fikk ganske sterk strek på tirsdags kveld. Men idag skimter jeg bare noe svakt. Mulig det har noe med konsentrasjonen av urin.. men forbereder meg på det verste enn så lenge :( Har fortsatt masse symptomer, så klamrer meg til håpet.

Ikm i morgen og blanda tester... men følte jeg kunne skimte noe på den jeg tok på morran idag, svak svak strek skygge eller noe.. blææ
20210318_110611.jpg

Kaster meg på i siste liten her, selv om jeg ikke har troen på at det har klaffet nå heller.

LilleLengter - 34 - PP15 - B2 - EL usikker ca 5/3 - IKM 18/3
Har lagt deg inn :happy: Håper det klaffa!:Heartred

De som har IKM fra 15 til 18.mars, har fått TR eller blitt gravide? siden jeg skal oppdatere sida.:)

Jeg selv har ikke fått TR ennå, og jeg venter egentlig bare at den skal komme da jeg sannsynlig ikke hatt EL i denne syklusen:(

Og der begynte jeg å blø :sad010 TR kom som bestillt. Så var nok bare en streifer denne gangen. Så utrolig irriterende :( Da blir det pause et par måneder, så satser vi på 2022-bebis istedet :)

De som har IKM fra 15 til 18.mars, har fått TR eller blitt gravide? siden jeg skal oppdatere sida.:)

Jeg selv har ikke fått TR ennå, og jeg venter egentlig bare at den skal komme da jeg sannsynlig ikke hatt EL i denne syklusen:(
Har ikke fått tr enda.... Ikm er vel egentlig i dag, selv om appen min sier at den der på søndag. For i dag er det 14-15 dpo og det er vel ikm? Vet ikke hvorfor appen min sier at den er på søndag, men det er kanskje basert på tidligere sykluser.

Og der begynte jeg å blø :sad010 TR kom som bestillt. Så var nok bare en streifer denne gangen. Så utrolig irriterende :( Da blir det pause et par måneder, så satser vi på 2022-bebis istedet :)
Ååå, det er så dritt. Sender deg klem. Her blir det også pause om tr dukker opp, slik at det blir en 2022-baby.

10 dpo og et par uvante "symptomer". Det mest spennende er vel at jeg ennå ikke har begynt å spotte. Har nokså kort lutealfase på 11, maks 12 dager så forventer i utgangspunktet mens i morgen eller lørdag. Og pleier alltid å spotte 2-3 dager før... ellers har det vært en del kvalmetak som jeg kjenner igjen fra forrige svangerskap. Testen i dag tidlig viste vel egentlig blenda, kanskje supersvak skygge om jeg legger godviljen til. Blir vel ny test i kveld, senest i morgen tidlig :nailbiting:

10 dpo og et par uvante "symptomer". Det mest spennende er vel at jeg ennå ikke har begynt å spotte. Har nokså kort lutealfase på 11, maks 12 dager så forventer i utgangspunktet mens i morgen eller lørdag. Og pleier alltid å spotte 2-3 dager før... ellers har det vært en del kvalmetak som jeg kjenner igjen fra forrige svangerskap. Testen i dag tidlig viste vel egentlig blenda, kanskje supersvak skygge om jeg legger godviljen til. Blir vel ny test i kveld, senest i morgen tidlig :nailbiting:
Spennende <3 krysser :)

Har ikke fått tr enda.... Ikm er vel egentlig i dag, selv om appen min sier at den der på søndag. For i dag er det 14-15 dpo og det er vel ikm? Vet ikke hvorfor appen min sier at den er på søndag, men det er kanskje basert på tidligere sykluser.
Kan være at det var basert på tidligere syklus, men vi får håpe at den ikke kommer og at du får 2 streker!!:happy:

Det hørtes ut som at noe er på gang, spennende!! :D

Back
Topp