Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser mer ut som en babystrek, den er så rosa!Skyggestrek?
Rfsu test tidlig, IKM i dag. Testen gikk ut på dato 02/21, vet ikke om det kan ha noe å si? Ingen ømme pupper, bare stuptrøtt etter jobb..
Eg har aldri fått skyggestrek på vanlig test fra Babyplan før Krysser fingraneAntar disse er skyggestreker da Den øverste er fra idag tidlig og den nederste er fra nå nettopp. Og den siste bildet er også fra nå nettopp. Lurer på om jeg skal ta en til ikveld eller imorgen Vil tro at det er skyggestreker, men har blitt HAPPY om det er starten på babystrek
Den ville jeg tolket som positivTok et bilde til, det ser jo ut som en strek?! Vi skulle jo egentlig ikke prøve helt enda
Uten tvil positiv! Gratulerer!Tok et bilde til, det ser jo ut som en strek?! Vi skulle jo egentlig ikke prøve helt enda
Eg har aldri fått skyggestrek på vanlig test fra Babyplan før Krysser fingrane
Så veldig ut som en babystrek!Tok et bilde til, det ser jo ut som en strek?! Vi skulle jo egentlig ikke prøve helt enda
Skal ta på morgenurin i morgenSå veldig ut som en babystrek!
Den så jo lovende ut, den!!Skyggestrek?
Rfsu test tidlig, IKM i dag. Testen gikk ut på dato 02/21, vet ikke om det kan ha noe å si? Ingen ømme pupper, bare stuptrøtt etter jobb..
Hvordan er hvilepulsen din? Bruker du fitbit? Min har gått opp fra 58 til 64 siden ELJeg blir ikke klok selv her nå.. Hvis testen stemmer og at jeg har hatt EL så er jeg 7 DPO idag, men når jeg tørket meg nettopp ikveld kom det lys rosa på papiret. Vet ikke om det er festeblødning eller at TR er på vei tidlig Hvilepulsen min har økt litt også..
Den ser veldig positiv ut for meg <3Tok et bilde til, det ser jo ut som en strek?! Vi skulle jo egentlig ikke prøve helt enda
Slik ser hvilepulsen min ut her Bruker Watch hver dag så den blir fulgt opp jevnlig da Spennende for oss to med økt hvilepulsHvordan er hvilepulsen din? Bruker du fitbit? Min har gått opp fra 58 til 64 siden EL
Du er lagt i listen Lykke tilMaiine - 30 - pp1, nr. 2 - IKM 19/3
Ser ut som jeg kan bli aktiv på forumet her igjen fremover
Kjempe spennende, har ikke opplevd en sånn økning før som jeg har nå.. men tør ikke å tro noeSlik ser hvilepulsen min ut her Bruker Watch hver dag så den blir fulgt opp jevnlig da Spennende for oss to med økt hvilepuls
Spennende ja! Kan ikke tro noe før det motsatte er bevist Hvor mange DPO er du?Kjempe spennende, har ikke opplevd en sånn økning før som jeg har nå.. men tør ikke å tro noe
10 dpo i dagSpennende ja! Kan ikke tro noe før det motsatte er bevist Hvor mange DPO er du?
Jeg hvisker gratulerer jeg altså <3 velkommen til novemberPrøvde en annen test nå, ser lovende ut Prøver morgenurin i mårra, krysser fingrene.