Minera
Forelsket i forumet
Tror ikke det, men vet aldri. Bare fått negative graviditetstester..Den brune spottingen kan ha vært en festeblødning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det, men vet aldri. Bare fått negative graviditetstester..Den brune spottingen kan ha vært en festeblødning?
Føler med deg! Håper du plutselig sitter med to strekerTror ikke det, men vet aldri. Bare fått negative graviditetstester..
Jeg ville dratt til legen og målt hcg-nivået med to dagers mellomrom Jeg blødde selv masse i begynnelsen av graviditeten, og er nå 27+1. Så man kan være gravid selv om man har blødd en del. Ser streken godt på testen din, men vanskelig å si om det er skygge eller babystrekJenter! Som dere vet fikk jeg tr på torsdag. Har blødd akkurat som en vanlig mens. Har blødd ganske kraftig (som jeg gjør hver gang). Litt småmurringer og oppblåst, men ingen store smerter. Har vært veldig svimmel og kvalm. Idag stoppet blødningen helt opp, litt spotting bare. Og fikk denne idag. Er det virkelig mulig? Isåfall har jeg ikke trua. Eller? Noen som har opplevd det samme og var gravid? Hjelpes!
Dårlig kvalitet på bildene her inne, men streken er rosa! Skal definitivt høre med legen.Jeg ville dratt til legen og målt hcg-nivået med to dagers mellomrom Jeg blødde selv masse i begynnelsen av graviditeten, og er nå 27+1. Så man kan være gravid selv om man har blødd en del. Ser streken godt på testen din, men vanskelig å si om det er skygge eller babystrek
Det er utrolig kjipt! Får håpe vi begge har hellet i neste syklusSkjønte hvilken vei det går da jeg målte temp i dag, tydeligere kan det ikke bli.. Kan settes på TR..
Vis vedlegget 352073
Det er utrolig kjipt! Får håpe vi begge har hellet i neste syklus
Fin start på nyttåret om babyen kom ut kl 00.01Ja får håpe det! Basert på normal sykluslengde for meg får jeg termin på nyttårsaften om det klaffer neste syklus
Fin start på nyttåret om babyen kom ut kl 00.01
Blir spennende om det endelig klaffer for deg i neste runde
Hehe, tenk 01.01.22 (en pluss en til 2 tall) nydelig dato! Vi får håpe at vi klarer å klaffe til neste syklus! Jeg har hatt to korte sykluser ja, og skal høre mwd legen om å skrive ut letrozolHehe ja, om ikke babyen kommer før jul skal jeg knipe igjen til kl. 00.01 den 01.01 Jaa blir spennende, ble ganske skuffet da tr kom denne gangen. Håper virkelig at det klaffer for deg også Du har hatt et par korte sykluser nå? Håper kroppene våre spiller på lag fremover!
Fikk du en kort syklus? Men det er jo fortsatt en håp at du ikke har fått TR endaIkke noe tr enda.. men gitt litt opp håpet.. noen som har opplevd eggløsning og så få tr 4 dager etterpå?
Hehe, tenk 01.01.22 (en pluss en til 2 tall) nydelig dato! Vi får håpe at vi klarer å klaffe til neste syklus! Jeg har hatt to korte sykluser ja, og skal høre mwd legen om å skrive ut letrozol
Fikk du en kort syklus? Men det er jo fortsatt en håp at du ikke har fått TR enda
Jeg opplevde dette da jeg hadde exu (svangerskap utenfor livmor) i fjor høst. Vil ikke skremme deg. Er noen som blør helt vanlig gjennom et svangerskap også. Men jeg ville dratt til legen og fått sjekket hcg. Her lå det da på 62 ved første måling og tre dager etterpå på over 200. Så det steg som normalt, men veldig lavt...Jenter! Som dere vet fikk jeg tr på torsdag. Har blødd akkurat som en vanlig mens. Har blødd ganske kraftig (som jeg gjør hver gang). Litt småmurringer og oppblåst, men ingen store smerter. Har vært veldig svimmel og kvalm. Idag stoppet blødningen helt opp, litt spotting bare. Og fikk denne idag. Er det virkelig mulig? Isåfall har jeg ikke trua. Eller? Noen som har opplevd det samme og var gravid? Hjelpes!
Når du forteller at du spottet brun slim 4 dager etter testen så kan det jo ha vært en festeblødning da de kan komme etter et par dager ca. Dvs du har el dagen etter positiv test ca, så er det 3 dager etterpå. Godt mulig Når sist gang tok du g-test nå?Ja, virker sånn.. fikk positiv digital eggløsningstest kvelden den 7 mars. 11 mars spottet jeg litt brunt slim, ikke nok til å komme noe i bindet, bare litt på papiret 2 ganger. Og ga seg og så litt i dagene etterpå. Ga seg 15 Mars. Aldri rødt, aldri nok til å komme noe i innlegget. alltid hatt (i 10 år) hatt lutealfase på 14 dager.. så er så rart..
Dere som fortsatt står i lista, hvordan går det med dere??Ny prøveperiode og ny mulighet for livets beste gave ❤ Velkommen til IKM gruppa for uke 11, i midten av Mars og forventet termin i November ❤
Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
PP = prøveperiode
B = ka barn det prøves på, nr 1, nr 2 osv.
EL = eggløsning
IKM = forventet, ikke-kommende mens
Som f.eks:
Mammatiltrekløveret<3 - 34år - PP18 - B4 - EL 26.02 - IKM 15.03
Så fører jeg deg opp her koselig om du slenger med litt info om deg/din prøvetid, men så klart helt frivillig
♡ Mandag 15. Mars ♡
1. Ønskerbarn24 - 25 år - PP24 - B1 - EL(IUI) 01.03
♡ Tirsdag 16. Mars ♡
1. Ziberia - 31 år - PP1 - B1 - EL 02.03
2. Leneb - 35 år - PP3 - B6 - EL usikkert pga lang syklus forrige
3. Blunke - 34 år - PP18? - B4 - Usikker på EL
♡ Onsdag 17. Mars ♡
1. Trude - 32 år - PP6 - B1 - EL 02.03
♡ Torsdag 18. Mars ♡
♡ Fredag 19. Mars ♡
1. Nuuni - 35 år - PP11 - B3 - EL 05.03
2. Minimandt - 30 år - PP2 - B4 - EL 04.03