❤️ IKM uke 11 ❤️

Jenter! Som dere vet fikk jeg tr på torsdag. Har blødd akkurat som en vanlig mens. Har blødd ganske kraftig (som jeg gjør hver gang). Litt småmurringer og oppblåst, men ingen store smerter. Har vært veldig svimmel og kvalm. Idag stoppet blødningen helt opp, litt spotting bare. Og fikk denne idag. Er det virkelig mulig? :bored: Isåfall har jeg ikke trua. Eller? Noen som har opplevd det samme og var gravid? Hjelpes!

Vedlegg

• 81DD63F6-68C6-440F-ACF9-FFADF3461582.jpeg
    81DD63F6-68C6-440F-ACF9-FFADF3461582.jpeg
    10,3 KB · Visninger: 118
Jenter! Som dere vet fikk jeg tr på torsdag. Har blødd akkurat som en vanlig mens. Har blødd ganske kraftig (som jeg gjør hver gang). Litt småmurringer og oppblåst, men ingen store smerter. Har vært veldig svimmel og kvalm. Idag stoppet blødningen helt opp, litt spotting bare. Og fikk denne idag. Er det virkelig mulig? :bored: Isåfall har jeg ikke trua. Eller? Noen som har opplevd det samme og var gravid? Hjelpes!
Jeg ville dratt til legen og målt hcg-nivået med to dagers mellomrom :) Jeg blødde selv masse i begynnelsen av graviditeten, og er nå 27+1. Så man kan være gravid selv om man har blødd en del. Ser streken godt på testen din, men vanskelig å si om det er skygge eller babystrek :)

Jeg ville dratt til legen og målt hcg-nivået med to dagers mellomrom :) Jeg blødde selv masse i begynnelsen av graviditeten, og er nå 27+1. Så man kan være gravid selv om man har blødd en del. Ser streken godt på testen din, men vanskelig å si om det er skygge eller babystrek :)
Dårlig kvalitet på bildene her inne, men streken er rosa! Skal definitivt høre med legen.

Vedlegg

• 02B9E98F-9DE3-45D0-8BB4-11DD036F4712.jpeg
    02B9E98F-9DE3-45D0-8BB4-11DD036F4712.jpeg
    11,6 KB · Visninger: 98
Ja får håpe det! :Heartred Basert på normal sykluslengde for meg får jeg termin på nyttårsaften om det klaffer neste syklus :dance011:D
Fin start på nyttåret om babyen kom ut kl 00.01:hilarious:
Blir spennende om det endelig klaffer for deg i neste runde:angelic::Heartred

Fin start på nyttåret om babyen kom ut kl 00.01:hilarious:
Blir spennende om det endelig klaffer for deg i neste runde:angelic::Heartred

Hehe ja, om ikke babyen kommer før jul skal jeg knipe igjen til kl. 00.01 den 01.01 :hilarious: Jaa blir spennende, ble ganske skuffet da tr kom denne gangen. Håper virkelig at det klaffer for deg også :Heartred Du har hatt et par korte sykluser nå? Håper kroppene våre spiller på lag fremover! :rolleyes:

Ikke noe tr enda.. men gitt litt opp håpet.. noen som har opplevd eggløsning og så få tr 4 dager etterpå?

Hehe ja, om ikke babyen kommer før jul skal jeg knipe igjen til kl. 00.01 den 01.01 :hilarious: Jaa blir spennende, ble ganske skuffet da tr kom denne gangen. Håper virkelig at det klaffer for deg også :Heartred Du har hatt et par korte sykluser nå? Håper kroppene våre spiller på lag fremover! :rolleyes:
Hehe, tenk 01.01.22 (en pluss en til 2 tall) nydelig dato!:angelic::Heartred Vi får håpe at vi klarer å klaffe til neste syklus!:Heartred Jeg har hatt to korte sykluser ja, og skal høre mwd legen om å skrive ut letrozol :angelic:

Ikke noe tr enda.. men gitt litt opp håpet.. noen som har opplevd eggløsning og så få tr 4 dager etterpå?
Fikk du en kort syklus? Men det er jo fortsatt en håp at du ikke har fått TR enda:angelic:

Fikk du en kort syklus? Men det er jo fortsatt en håp at du ikke har fått TR enda:angelic:

Ja, virker sånn.. fikk positiv digital eggløsningstest kvelden den 7 mars. 11 mars spottet jeg litt brunt slim, ikke nok til å komme noe i bindet, bare litt på papiret 2 ganger. Og ga seg og så litt i dagene etterpå. Ga seg 15 Mars. Aldri rødt, aldri nok til å komme noe i innlegget. alltid hatt (i 10 år) hatt lutealfase på 14 dager.. så er så rart..

Jeg opplevde dette da jeg hadde exu (svangerskap utenfor livmor) i fjor høst. Vil ikke skremme deg. Er noen som blør helt vanlig gjennom et svangerskap også. Men jeg ville dratt til legen og fått sjekket hcg. Her lå det da på 62 ved første måling og tre dager etterpå på over 200. Så det steg som normalt, men veldig lavt...

Ja, virker sånn.. fikk positiv digital eggløsningstest kvelden den 7 mars. 11 mars spottet jeg litt brunt slim, ikke nok til å komme noe i bindet, bare litt på papiret 2 ganger. Og ga seg og så litt i dagene etterpå. Ga seg 15 Mars. Aldri rødt, aldri nok til å komme noe i innlegget. alltid hatt (i 10 år) hatt lutealfase på 14 dager.. så er så rart..
Når du forteller at du spottet brun slim 4 dager etter testen så kan det jo ha vært en festeblødning da de kan komme etter et par dager ca. Dvs du har el dagen etter positiv test ca, så er det 3 dager etterpå. Godt mulig :angelic: Når sist gang tok du g-test nå?:)

(Brunt spotting er mer vanligere ved festeblødning enn friskt blod leste jeg, selv om man kan få begge deler).

Ny prøveperiode og ny mulighet for livets beste gave ❤ Velkommen til IKM gruppa for uke 11, i midten av Mars og forventet termin i November ❤

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
PP = prøveperiode
B = ka barn det prøves på, nr 1, nr 2 osv.
EL = eggløsning
IKM = forventet, ikke-kommende mens

Som f.eks:
Mammatiltrekløveret<3 - 34år - PP18 - B4 - EL 26.02 - IKM 15.03

Så fører jeg deg opp her :happy: koselig om du slenger med litt info om deg/din prøvetid, men så klart helt frivillig :)

♡ Mandag 15. Mars
1.
Ønskerbarn24 - 25 år - PP24 - B1 - EL(IUI) 01.03

♡ Tirsdag 16. Mars
1.
Ziberia - 31 år - PP1 - B1 - EL 02.03
2. Leneb - 35 år - PP3 - B6 - EL usikkert pga lang syklus forrige
3. Blunke - 34 år - PP18? - B4 - Usikker på EL

♡ Onsdag 17. Mars
1.
Trude - 32 år - PP6 - B1 - EL 02.03

♡ Torsdag 18. Mars

♡ Fredag 19. Mars
1.
Nuuni - 35 år - PP11 - B3 - EL 05.03
2. Minimandt - 30 år - PP2 - B4 - EL 04.03

♡ Lørdag 20. Mars
1. Håpefull94 - 26 år - PP8 - B2 - EL 05.03
2. Prøvernr3 - 36 år - PP1 - B3 - EL 06.03

Søndag 21. Mars
1. Minera8812 - 32 år - PP1 - B5 - El 07.03

Usikker IKM/uka før eller etter: :confused:

Gravid: :love017:Heartred
Verri28 - 28 år - PP3 - B2 - EL 03.03
Sarabi - 25 år - PP11 - B1 - EL 03.03
Maiine - 30 år - PP1 - B2 - EL ?

TR (tante rød - mensen): :smiley-angry017
Cornelialill - 30 år - PP5 - B2 - EL 03.03
Itsgonnabe3 - 33 år - PP5 - B3 - EL 03.03
Mammatiltrekløveret - 34 år - PP18 - B4 - EL 26.02
Milli28 - 28 år - PP1 - B2 - EL ca 07.03
Maimamma19 - 28 år - PP1 - B1 - EL 01.03
Mini_S - 31 år - PP8 - B2 - EL 08.03
Alfakrøll - 32 år - PP3 (eller PP20 ish*) - B1 - EL 06.03
LilleLengter - 34 - PP15 - B2 - EL usikker ca 5/3
Dere som fortsatt står i lista, hvordan går det med dere??:)

Back
Topp