Tusen takkJeg hvisker gratulerer jeg altså <3 velkommen til november
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkJeg hvisker gratulerer jeg altså <3 velkommen til november
Venter på TR. Men med min uregelmessige syklus kommer den når den kommer..... Hadde egentlig IKM typ 16.De som har IKM fra 15 til 18.mars, har fått TR eller blitt gravide? siden jeg skal oppdatere sida.
Jeg selv har ikke fått TR ennå, og jeg venter egentlig bare at den skal komme da jeg sannsynlig ikke hatt EL i denne syklusen
Testet noe mer?Antar disse er skyggestreker da Den øverste er fra idag tidlig og den nederste er fra nå nettopp. Og den siste bildet er også fra nå nettopp. Lurer på om jeg skal ta en til ikveld eller imorgen Vil tro at det er skyggestreker, men har blitt HAPPY om det er starten på babystrek
Gratulerer! <3Da var det ingen tvil Jeg kan settes opp på gravid.
Nei, da jeg begynte å blø mer da er TR her nå Men altfor tidlig i syklusen Jaja, kroppen altså! Får satse på el-testinga etter TR har reist sin veiTestet noe mer?
Neei så leit å høre tenkte på deg <3 masse lykke til videreNei, da jeg begynte å blø mer da er TR her nå Men altfor tidlig i syklusen Jaja, kroppen altså! Får satse på el-testinga etter TR har reist sin vei
Hadde ikke forventet meg dette! 21 dagers syklus 2 ganger på rad nå Men takk for det du og masse lykke til i svangerskapet dittNeei så leit å høre tenkte på deg <3 masse lykke til videre
Det skjønner jeg tusen tusen takk <3<3Hadde ikke forventet meg dette! 21 dagers syklus 2 ganger på rad nå Men takk for det du og masse lykke til i svangerskapet ditt
Den brune spottingen kan ha vært en festeblødning?Ingen tr her, negativ test i går.. tror den brune slimspottinga sist uke var mensen jeg.. dog enormt rart siden den digitale eggløsningstesten var positiv kvelden den 6.