❤️ IKM uke 11 ❤️

De som har IKM fra 15 til 18.mars, har fått TR eller blitt gravide? siden jeg skal oppdatere sida.:)

Jeg selv har ikke fått TR ennå, og jeg venter egentlig bare at den skal komme da jeg sannsynlig ikke hatt EL i denne syklusen:(
Venter på TR. Men med min uregelmessige syklus kommer den når den kommer..... Hadde egentlig IKM typ 16.:hungover::shifty::shifty::shifty:
 
Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester :joyful: og en stor klem til dere som har fått tr, eller som venter..

Jeg hadde helt blenda test i går, 12 dpo. Har begynt å spotte nå, kjennes som tr er på vei.. :( De siste dagene før ikm er de mest slitsomme synes jeg, med negativ test og venting. Får prøve å holde meg distrahert :)

Ønsker dere alle en finfin lørdag! :Heartred
 
Ikm i dag (12 dpo) og ennå ingen TR, men begynt å spotte. Tempen gikk faktisk opp igjen i dag tidlig, som er litt rart. Men testene er blenda, så da er nok TR på vei uansett :wtf:
 
Da var det ingen tvil :) Jeg kan settes opp på gravid.
 

Vedlegg

  • BAEC563E-8358-41DC-9BE2-1C215E8A86C0.jpeg
    BAEC563E-8358-41DC-9BE2-1C215E8A86C0.jpeg
    18,4 KB · Visninger: 82
Testet noe mer? :)
Nei, da jeg begynte å blø mer da er TR her nå :banghead: Men altfor tidlig i syklusen:eek: Jaja, kroppen altså! Får satse på el-testinga etter TR har reist sin vei:angelic:
 
Ingen TR i sikte.... Men det er ikke uvanlig. Ikkr positive tester, så toget mitt denne runden er gått. Kan sette meg på TR :)
 
Søndag og uka siste sag med IKM’ere:)

Jeg har oppdatert lista og er fint om dere som står der fortsatt kan fortelle hvordan det gikk? Fikk dere 2 hellige streker eller besøk av dumme TR?:rolleyes:
 
Neei så leit å høre :( tenkte på deg <3 masse lykke til videre :)
Hadde ikke forventet meg dette! 21 dagers syklus 2 ganger på rad nå:eek: Men takk for det du og masse lykke til i svangerskapet ditt :Heartred
 
Jeg kan nok bare settes på TR, spottingen begynner så smått å ta seg opp nå.
 
Ingen tr her, negativ test i går.. tror den brune slimspottinga sist uke var mensen jeg.. dog enormt rart siden den digitale eggløsningstesten var positiv kvelden den 6.
 
Ingen tr her, negativ test i går.. tror den brune slimspottinga sist uke var mensen jeg.. dog enormt rart siden den digitale eggløsningstesten var positiv kvelden den 6.
Den brune spottingen kan ha vært en festeblødning?:angelic:
 
Back
Topp