❤️ IKM uke 11 ❤️

Og der begynte jeg å blø :sad010 TR kom som bestillt. Så var nok bare en streifer denne gangen. Så utrolig irriterende :( Da blir det pause et par måneder, så satser vi på 2022-bebis istedet :)
Det var trist!:Heartred
Dere får bare satse på en start av 2022 baby:Heartred

Sender en klem:love7

Jeg blir ikke klok selv her nå.. :wideyed: Hvis testen stemmer og at jeg har hatt EL så er jeg 7 DPO idag, men når jeg tørket meg nettopp ikveld kom det lys rosa på papiret. Vet ikke om det er festeblødning eller at TR er på vei tidlig:wacky: Hvilepulsen min har økt litt også.. :rolleyes:

Blenda test i dag 11 dpo. Må nok ha vært skygge jeg kunne skimte på testen i går... da er det vel bare å vente på TR i løpet av helgen :shifty:

Blir tullete av det her altså... Får nesten ikke sove. Det ene sekundet så føler jeg meg gravid, det neste er jeg sikker på at jeg kommer til å få mensen... Og sånn fortsetter det. Jeg hater den her ventingen. Om jeg bare kunne la være å vente, og leve istedenfor.
Hehe, enig! Og vi to får liksom rosa på papiret samme dag gitt:hilarious: Idag tidlig er det fortsatt litt lys rosa på papiret så vi får se om den gir seg eller at det er kommende TR:rolleyes: Vil så gjerne være gravid på første forsøk og slippe all ventinga:angelic:

Du kan sette meg på tr. Kom to dager for sent, så begynte nesten å lure på om det var noe på gang, men det var det altså ikke! Jeg krysser fingrene for alle dere som fortsatt venter på svar:happy:

Ikm idag, ingen mens (pleier å få det på morran. Har heller ikke mens murringer. Men negativ test :eek:
20210319_092915.jpg

16 dpo og da er tr i gang. Tipper den kommer for fullt i morgen. Jaja, fint at det blir et barn tidlig i året enn sent i året. Se positivt på det!!

Antar disse er skyggestreker da:wacky: Den øverste er fra idag tidlig og den nederste er fra nå nettopp. Og den siste bildet er også fra nå nettopp. Lurer på om jeg skal ta en til ikveld eller imorgen :hilarious: Vil tro at det er skyggestreker, men har blitt HAPPY om det er starten på babystrek:angelic:

Vedlegg

• F57A9F7E-B8E9-4B64-BCD0-47680375593A.jpeg
    F57A9F7E-B8E9-4B64-BCD0-47680375593A.jpeg
    26,4 KB · Visninger: 101
  • D5E43594-97B5-494F-83A1-1464EE6B5781.jpeg
    D5E43594-97B5-494F-83A1-1464EE6B5781.jpeg
    25,8 KB · Visninger: 92
  • 7BDB0909-A2F5-4C00-83D4-FCF59D092A1A.jpeg
    7BDB0909-A2F5-4C00-83D4-FCF59D092A1A.jpeg
    31 KB · Visninger: 96
Antar disse er skyggestreker da:wacky: Den øverste er fra idag tidlig og den nederste er fra nå nettopp. Og den siste bildet er også fra nå nettopp. Lurer på om jeg skal ta en til ikveld eller imorgen :hilarious: Vil tro at det er skyggestreker, men har blitt HAPPY om det er starten på babystrek:angelic:
Omg!! Det her ser jo veeeeldig lovende og jeg håper sånn med deg <3 mine var sånn som dine første dagene og kanskje enda svakere den første dagen jeg fikk noe jeg trodde var skygge :p *krysser *<3

Og det er jo ikke tidligtester heller :D

Omg!! Det her ser jo veeeeldig lovende og jeg håper sånn med deg <3 mine var sånn som dine første dagene og kanskje enda svakere den første dagen jeg fikk noe jeg trodde var skygge :p *krysser *<3
Vi får bare håpe på at det IKKE er skyggestreker:hilarious:
Men temp-grafen er ikke enig med meg, mens hvilepulsen gjør det :wacky: Kanskje svi av en ny test ikveld / imorgen :angelic:

Og det er jo ikke tidligtester heller :D
Sant!:D:angelic:

Okei så bra :D hvor mange dpo er du idag da?
Har de vært helt Blenda fram til nå?
8 DPO idag hvis eggene virkelig har sluppet :p
Har tatt noen g-test, men først idag syns strekene litt mere. :angelic: men kan jo være skyggestrek:p

8 DPO idag hvis eggene virkelig har sluppet :p
Har tatt noen g-test, men først idag syns strekene litt mere. :angelic: men kan jo være skyggestrek:p
Okei, det er veldig merkelig hvis det er skyggestrek akkurat denne gangen da men tiden vil vise og jeg håper den er sterkere i kveld :D gleder meg til oppdatering <3 hadde vært gøy å fått med deg over til november 2021 :)

Okei, det er veldig merkelig hvis det er skyggestrek akkurat denne gangen da men tiden vil vise og jeg håper den er sterkere i kveld :D gleder meg til oppdatering <3 hadde vært gøy å fått med deg over til november 2021 :)
Det er sant det du sier!:hilarious: Krysser fingrene for at streken kan bli mørkere ikveld eller imorgen tidlig:angelic: I forrige svangerskap testet jeg positiv ved 9 DPO så det kan være et bitte litt håp:angelic: Hadde vært kos om jeg kom over til november gruppa:Heartred

Back
Topp