Fin og rosa strek! Gratulerer!Er denne positiv eller er det skyggestrek? Har hørt så masse om skyggestreker, så jeg tør ikke tro noe som helst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin og rosa strek! Gratulerer!Er denne positiv eller er det skyggestrek? Har hørt så masse om skyggestreker, så jeg tør ikke tro noe som helst...
Okei, ja da stemmer nok det synes den var sterk til å være så tidlig <3Eggløsningstesten var negativ lørdag 6.mars,så da tenkte jeg at eggløsningen var den dagen og at søndag 7.mars var 1DPO? Eggløsningstesten var positiv fredag morgen. Men eggløsning kan jo ha vært fredag, selvsagt - jeg temper ikke, så er ikke 100% sikker!
Åååh gratulerer!! Så gøy!! <3OMG - digital viste "Gravid 1-2"... Friker litt ut her nå, og ble plutselig svett med tanke på at det blir barn nr. 3...
Alt ble plutselig veldig virkelig!!!
Åååh gratulerer!! Så gøy!! <3
Wæææ!! Spennende <3 sov godt da!Tusen takk! Har ikke delt det med noen enda, kjenner at jeg må sove på det før mannen får vite noe.. Han var ikke supergira når jeg annonserte tanken på å forsøke på nr. 3, men skjønte at jeg hadde veldig lyst, så da ble han med og gav det en sjanse..
OMG - digital viste "Gravid 1-2"... Friker litt ut her nå, og ble plutselig svett med tanke på at det blir barn nr. 3...
Alt ble plutselig veldig virkelig!!!
Så spennende!! Skal du teste i ettermiddag da eller vente til i morgentidlig?Får endelig testene i posten i ettermiddag. Ikke testet NOE enda. 13 dpo idag. IKM i morgen eller torsdag. Kvalm i morges og tisser som en hest! Er helt skjelven og både gleder meg og gruer meg til resultatet...
Spent på testene dine!Får endelig testene i posten i ettermiddag. Ikke testet NOE enda. 13 dpo idag. IKM i morgen eller torsdag. Kvalm i morges og tisser som en hest! Er helt skjelven og både gleder meg og gruer meg til resultatet...
Kan skimte noe, jeg også. Klarte ikke skimte noe i den der testen som jeg tok i ettermiddag. 13 dpo og samme test. Så det der er vel lovende for deg.Kan skimte svak strek på begge testene jeg tok. Men RFSU sine tester er så dritt Skal teste igjen senere ikveld og i morgen tidlig. Gir ikke opp håpet enda!
Vi får se. Er så mange som får skyggestreker på disse testene eller veldig sent utslag Venter på Metode-tester som kommer i morgen, har bedre erfaring med dem.. håper for degKan skimte noe, jeg også. Klarte ikke skimte noe i den der testen som jeg tok i ettermiddag. 13 dpo og samme test. Så det der er vel lovende for deg.
Metode-tester? Takk takk, men har litt blandede følelser for hva det blir til. Venter på tidligtester i posten, da jeg var dum som klarte å bruke de opp altfor tidlig. Håpløst...Vi får se. Er så mange som får skyggestreker på disse testene eller veldig sent utslag Venter på Metode-tester som kommer i morgen, har bedre erfaring med dem.. håper for deg
Tusen takk! Har ikke delt det med noen enda, kjenner at jeg må sove på det før mannen får vite noe.. Han var ikke supergira når jeg annonserte tanken på å forsøke på nr. 3, men skjønte at jeg hadde veldig lyst, så da ble han med og gav det en sjanse..
Sånn er det her også sniker fra IKM UKE 12
Er du også gravid? Kjenner at alt er litt skummelt nå og tenker at "alt er jo så lettvint nå når barna begynner å bli store, orker jeg å starte på an igjen.." Men jeg har jo hatt veldig lyst - helt til testen var positiv...
Har ikke testet enda, er bare 7 dpo. Har også to barn en på 10 og en på 16, jeg gleder meg masse til en liten en til. Tenker det blir kos med em liten apoklat