❤️ IKM uke 11 ❤️

Jeg hørte på flere her som ba meg teste på kvelden og det gjorde jeg.. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro? Jeg leste på forumet at man burde sjekke før man tar å dypper testen om den har en skygge og jeg sjekket og det så ut som noe der, men mer et hakk eller noe.. Men jeg synes denne ser svak rosa ut??????? :eek:

Hva tenker dere?? <3
Den nederste er fra idag tidlig og den andre nå..

Vedlegg

• IMG_20210311_190238.jpg
    IMG_20210311_190238.jpg
    10,4 KB · Visninger: 123
  • IMG_20210311_190458.jpg
    IMG_20210311_190458.jpg
    17,5 KB · Visninger: 121
Jeg hørte på flere her som ba meg teste på kvelden og det gjorde jeg.. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro? Jeg leste på forumet at man burde sjekke før man tar å dypper testen om den har en skygge og jeg sjekket og det så ut som noe der, men mer et hakk eller noe.. Men jeg synes denne ser svak rosa ut??????? :eek:

Hva tenker dere?? <3

Sniker fra novemberforumet :Heartred

Synes absolutt jeg kan se rosa fin strek der:love7
Krysser fingrene .. snart er du kanskje inne hos oss :Heartbigred

Hva tenker dere?? <3
Altså den der synes jeg ser positiv ut :D

Sniker fra novemberforumet :Heartred

Synes absolutt jeg kan se rosa fin strek der:love7
Krysser fingrene .. snart er du kanskje inne hos oss :Heartbigred
Omg.. Takk som svarer <3 jeg klarer ikke tro på det helt enda, men ryker av den siste testen imorgen :) igår kveld bestille jeg masse tester siden det var 20 % :p

Håper jeg kan komme inn til dere <3

Skjønner hva du mener! Har du en digital i hus som du kan ta i morgen tidlig? Den så sterkere ut enn i dag tidlig da! Så spennende! ❤️
Nei for jeg bestilte i går kveld :p men har EN test igjen.. Samme type.. Og er den positiv imorgrn tidlig så må jeg på apoteket <3

2 blenda i dag. Frister sånn å ta en til nå sent på kvelden. Men er jo bortkastet:bored::hilarious::hilarious::hilarious:

Hva tenker dere?? <3
Den der er det jo lett å se strek på!!

2 blenda i dag. Frister sånn å ta en til nå sent på kvelden. Men er jo bortkastet:bored::hilarious::hilarious::hilarious:
Hahaha, så glad vi er flere. Har aldri kastet bort flere tester enn jeg har gjort den her dagen... Kun fordi det kom en supermegasvak strek i gårkveld. Blenda i morges, blenda etter jobb... Og blenda i kveld... Nå skal jeg vente i to dager til.

Kjent noen symptomer enda eller tatt noen tester? Hehe...
Ja! Spotta litt brunt/lys rosa idag. Var bare 1 gang, også ble det ikke noe mer etter det. Hadde også skikkelige menssmerter idag, måtte ligge i fosterstilling på sofaen i en time før det gikk over :depressed: Men nå føler jeg meg helt fin :D Er veldig oppblåst og stikker litt i puppene. Ikke tatt noen tester enda, men etter den lille spottinga idag (håper det er festeblødning) så ryker jeg nok på en test i morgen ettermiddag :hilarious:

Ja! Spotta litt brunt/lys rosa idag. Var bare 1 gang, også ble det ikke noe mer etter det. Hadde også skikkelige menssmerter idag, måtte ligge i fosterstilling på sofaen i en time før det gikk over :depressed: Men nå føler jeg meg helt fin :D Er veldig oppblåst og stikker litt i puppene. Ikke tatt noen tester enda, men etter den lille spottinga idag (håper det er festeblødning) så ryker jeg nok på en test i morgen ettermiddag :hilarious:
Hehe, ser den. Har ikke kjent så veldig mye. Bare i går da det plutselig stakk til i magen en gang. I dag har jeg vært litt småkvalm innimellom helt fra morgenen av. Litt stølhet i magen og oppblåst. Skal prøve å avstå fra test i morgen og vente til lørdag!

Tipper det er babystrek. Så tydelig skyggestrek? Hmm... Jeg har ikke peiling på sånn skyggestrek. Skulle gjerne sett bilde av en skyggestrek sammenlignet med en babystrek. Og hvorfor blir det en skyggestrek?
Jaa vi får håpe det <3 det tror jeg noen andre kan svare på :p

Back
Topp