❤️ IKM uke 11 ❤️

Så spennende! Det kan jo kanskje fortsatt være ovitrellerester? Siden den ikke har blitt negativ i mellom. Jeg vet ikke altså, men jeg tror jeg ville ventet til 14 dpo. Men krysser fingrene for deg!! :)

Helt enig i at det kan være rester enda, så den må bli sterkere i morgen/tirsdag før trua på at det er babystrek kommer :D men er derfor eg har testa litt sånn at eg veit kossen den må se ut for at det skal være ekte :Heartred

Hei hei! Da får vi se om syklusen er like på bærtur som sist da! Sett meg opp tirsdag den 16 mars :)

Leneb - 35-år - PP3 - B6 - EL usikkert pga lang syklus forrige IKM 16.03

Ingen tegn til el tror jeg..... men spottet bittelitt i kveld?! ‍♀️ Håper syklus stabiliserer seg

God morgen! Idag er jeg enten 6 eller 7 dpo. Jeg går utifra 6 dpo også våknet jeg idag og bare måtte ta en test :p:p er det noen som ser noe her? Haha neida den er helt Blenda, som forventet for ALT for tidlig men måtte bare siden jeg kjente det hugget i livmoren på lørdag :p
Fler som tør å innrømme at de har testet allerede?

Vedlegg

• IMG_20210308_061914.jpg
    IMG_20210308_061914.jpg
    10,6 KB · Visninger: 69
Jeg har egentlig forventet meg el til helgen, men ikke noe tegn til det enda :hungover: Har ustabil syklus. I flg Premom så står det at jeg har el om 3 dagero_O Får bare teste meg hver dag nå og finne el!:angelic:

I flg Premom så står det at jeg har IKM i uke 12. Siden som sagt det er ustabil syklus så blir jeg å finne både her og i IKM uke 12:Heartred

Håper det blir mange positive tester i denne uka her:Heartbigred

Jeg har egentlig forventet meg el til helgen, men ikke noe tegn til det enda :hungover: Har ustabil syklus. I flg Premom så står det at jeg har el om 3 dagero_O Får bare teste meg hver dag nå og finne el!:angelic:

I flg Premom så står det at jeg har IKM i uke 12. Siden som sagt det er ustabil syklus så blir jeg å finne både her og i IKM uke 12:Heartred

Håper det blir mange positive tester i denne uka her:Heartbigred
Åh så kjedelig med ustabil syklus, vet alt om det der :( håper det ordner seg! <3

God morgen! Idag er jeg enten 6 eller 7 dpo. Jeg går utifra 6 dpo også våknet jeg idag og bare måtte ta en test :p:p er det noen som ser noe her? Haha neida den er helt Blenda, som forventet for ALT for tidlig men måtte bare siden jeg kjente det hugget i livmoren på lørdag :p
Fler som tør å innrømme at de har testet allerede?
Jeg våknet i dag og er vel rundt 7-8 DPO. Klarte ikke vente, måtte ta en test - som selvfølgelig var blenda:p Når er det tidligst man kan forvente å skimte noe dersom det er positivt? 9? Fikk positiv test 10 dpo sist dersom jeg har riktig dag med EL.

Dpo 9-10 her og klarte ikkje vente med å teste :hilarious: Blenda så no er ovitrelle ute av kroppen ihvertfall ! Håper bare at babystreken kommer nå! Lykke til til alle !! :Heartred

Dpo 9-10 her og klarte ikkje vente med å teste :hilarious: Blenda så no er ovitrelle ute av kroppen ihvertfall ! Håper bare at babystreken kommer nå! Lykke til til alle !! :Heartred
Så spennende! Gøy at den er blenda for deg nå da?! For da vet du at det er ute av kroppen din, så nå kan du endelig begynne å teste for babystrek :Heartpink

Så spennende! Gøy at den er blenda for deg nå da?! For da vet du at det er ute av kroppen din, så nå kan du endelig begynne å teste for babystrek :Heartpink

Helt enig :D kjente noe stikk i går i eggstokken på ene siden, som eg ikkje har følt før ! Hehee men det sies jo at man ikkje kjenner noe når ting skjer, men er lov å håpe :smug::D

Helt enig :D kjente noe stikk i går i eggstokken på ene siden, som eg ikkje har følt før ! Hehee men det sies jo at man ikkje kjenner noe når ting skjer, men er lov å håpe :smug::D

Veldig spennende! Krysser fingrene for dere:happy::happy::happy:

Jeg våknet i dag og er vel rundt 7-8 DPO. Klarte ikke vente, måtte ta en test - som selvfølgelig var blenda:p Når er det tidligst man kan forvente å skimte noe dersom det er positivt? 9? Fikk positiv test 10 dpo sist dersom jeg har riktig dag med EL.
Godt vi er fler men du var flinkere enn meg med å vente noen dager ekstra :p det er så individuelt, men det jeg har skjønt er vel fra 9 dpo kanskje :) håper den er positiv imorgen eller onsdag <3

Godt vi er fler men du var flinkere enn meg med å vente noen dager ekstra :p det er så individuelt, men det jeg har skjønt er vel fra 9 dpo kanskje :) håper den er positiv imorgen eller onsdag <3
Spennende!! Jeg kommer ikke til å klare å la være å vente.. Må nok teste igjen i morgen:hilarious::hilarious:

Så gøy at noen er i gang med å teste!!
Nærmer seg uka vår nå :) Krysser fingrene for mange positive tester fremover!

Her var jeg ganske sikker på at EL var i helgen pga slim og smerter, og temperaturen i dag bekreftet det ganske så bra vil jeg si :joyful:

Vedlegg

• 87A20038-0D79-4C25-9ED6-F3FC3A8CED63.png
    87A20038-0D79-4C25-9ED6-F3FC3A8CED63.png
    162,6 KB · Visninger: 52
Back
Topp