❤️ IKM uke 11 ❤️

CD 11 og de fertiledagene har starta , fekk blinkene smiley på eggløsningstesten i dag :D har også ultralyd for å se kossen kroppen har reagert på leteozol denne mnd og for å se når de forventer eggløsning ! Håper så inderlig at den ikkje kommer søndag for da har de stengt... men er håp når de fertiledagene starta i dag :D

Har klinikken din stengt på søndag? :eek: Du bør nå uansett rekke det før den tid da med blinkende smilefjes i dag :)

Jeg tar EL-test hverdag nå i et par uker ca, siden jeg har ustabil syklus og ønsker å se hvor lang tid EL i mellom februar-Mars :D Tillegg så har jeg begynt å prøve ut temping, spennende!:angelic:

Oooh, spennende å prøve noe nytt da! :) Jeg vurderte å begynne med temping selv, men kom frem til at det ikke er vits for meg fordi jeg har skikkelig A4 syklus og får alltid eggløsning rundt samme tid.

CD11 og begynner allerede å få litt el-tegn. Lover godt for da blir det kanskje tidlig el denne syklusen. Pleier å variere mellom cd 15 og 24, men det er jo alltid greiest når det ikke blir så mye venting :) spent på hvordan det skal gå med aksjelegging denne pp. Har ei på 1,5 år som konsekvent har våkna når vi skal legge oss de siste månedene :p så må vel være litt kreative. Akkurat det syntes jeg ble litt stressende sist mnd så merker jeg gleder meg til å få el overstått. Selv om det høres forferdelig kjipt ut å si.. men men - sånn er livet med urolige småbarn og ønske om ny baby. Da er det ikke alltid den store romantikken som kommer i fokus :shy:

Har klinikken din stengt på søndag? :eek: Du bør nå uansett rekke det før den tid da med blinkende smilefjes i dag :)

jaa:yuck: klinikk hausken haugesund.. men det er inseminering så om el hadde vært søndag så kan vi legge aksjer hjemme ;) heldigvis :p Har noen klinkker åpent søndag altså ? :wideyed:

jaa:yuck: klinikk hausken haugesund.. men det er inseminering så om el hadde vært søndag så kan vi legge aksjer hjemme ;) heldigvis :p Har noen klinkker åpent søndag altså ? :wideyed:

Sånn sett er jo ingenting "tapt" da :) Vi bruker jo donorsæd, og har absolutt ikke sjans i havet til å gjennomføre noe som helst på egenhånd :hilarious: Min klinikk har stengt, men åpner dersom noen trenger det. 4 av mine 6 IUI har havnet på en søndag, og det har aldri vært noe problem :) De har sagt at man aldri skal måtte vente ekstra lenge bare fordi det er helg eller ferie, og det er jeg veldig takknemlig for ❤

CD 10 i dag, begynte med el testing i går. El slim er på plass, og den digitale testen fra CB så merksnodig sterk ut :eek: Fortsetter det i samme løpet tipper jeg det blir positiv på dag 13/14 :)

Andre som har begynt å teste?

Spennende! Heldig som har slim, det mangler ofte jeg...!

CD 9 i dag , testet lav i går, høy på monitor .. så er nok på g.

Begynt med strips for første gang denne perioden, sa meg foreløpig veldig lite xsmile9

CD 11 og de fertiledagene har starta , fekk blinkene smiley på eggløsningstesten i dag :D har også ultralyd for å se kossen kroppen har reagert på leteozol denne mnd og for å se når de forventer eggløsning ! Håper så inderlig at den ikkje kommer søndag for da har de stengt... men er håp når de fertiledagene starta i dag :D
Har du hatt noen bivirkninger av leterozol? Kroppen min har føltes helt kake, håper det er verdt det :hilarious:

Sånn sett er jo ingenting "tapt" da :) Vi bruker jo donorsæd, og har absolutt ikke sjans i havet til å gjennomføre noe som helst på egenhånd :hilarious: Min klinikk har stengt, men åpner dersom noen trenger det. 4 av mine 6 IUI har havnet på en søndag, og det har aldri vært noe problem :) De har sagt at man aldri skal måtte vente ekstra lenge bare fordi det er helg eller ferie, og det er jeg veldig takknemlig for ❤

Så flott for dere at de gjør det, kan hende de tar litt situasjon til situasjon. :love7 Når vi tross alt kan gjøre det hjemme :)

Har du hatt noen bivirkninger av leterozol? Kroppen min har føltes helt kake, håper det er verdt det :hilarious:

Nei ingenting, utenom litt ømme pupper denne gangen :D dette er min andre mnd og føler at kroppen er helt perfekt hormonelt ! Hadde kortere blødningsdager sist mnd også :D så trur at letrozol har gjort susen hormonelt i min kropp ! :D

Eggposen var på 22 cm så da er positiv eggløsningstest forventa i morra :D og om ikkje setter eg sprøyte i morra så det blir uansett inseminering på fredag :D wihhuuu føler kroppen er skikkelig bra denne mnd ! Så pp 24 kom igjen :D

Eggposen var på 22 cm så da er positiv eggløsningstest forventa i morra :D og om ikkje setter eg sprøyte i morra så det blir uansett inseminering på fredag :D wihhuuu føler kroppen er skikkelig bra denne mnd ! Så pp 24 kom igjen :D
Så gøy når kroppen spiller på lag og alt går som håpet! Krysser fingrene for at det klaffer denne runden :woot:

Spennende! Heldig som har slim, det mangler ofte jeg...!

CD 9 i dag , testet lav i går, høy på monitor .. så er nok på g.

Begynt med strips for første gang denne perioden, sa meg foreløpig veldig lite xsmile9

Jeg får alltid el slim 2-3 dager før positiv test, så jeg ble veldig letta da det kom! Det er jo kanskje et tegn på at kroppen får til eggløsning til vanlig tid, var litt bekymret for at den skulle bli veldig forsinka siden dette er første syklus etter hormoner og egguttak :)

Strips er ikke alltid like lett å forstå seg på! Syns de fra Babyplan ofte går fra veeeeldig negativ og rett til positiv fra en dag til en annen mens CB viser en mer gradvis økning. Jeg foretrekker CB digital (den rosa) men bruker strips også for å dobbeltsjekke :)

Så spennende! :D Da blir det skikkelig fredagstemning ;) Jeg har en på 1,5 år som ble til med IUI. Krysser alt for at dette blir vinnerrunden deres! ❤

Hei hei! Melder meg inn her :)

Alfakrøll - 32 - PP3 (eller PP20 ish*) - B1 - EL 06.03 - IKM 21.03

*Har prøvd i 1,5 år tidligere, med en eks for noen år siden, uten resultat.. Håper inderlig at jeg slipper vente så lenge denne gangen. Ble jo aldri klaff da, så aner ikke hvor lang tid det ville tatt. Pga. tidligere prøveperiode uten klaff vurderer jeg sjekke meg litt tidligere enn det mange gjør..

Jeg temper, og synes det er veldig fascinerende og nyttig å følge med på temp!
Forrige mnd hadde jeg ingen symptomer på EL, men takket være temping så jeg at jeg hadde det da jeg forventet det. Dessverre ble det ikke så mye aksjeinnlegging som vi burde pga at vi orket ikke, men denne mnd vil jeg prøve å få det til uansett. Lettere å si enn å gjøre, men angret så fælt på at vi ikke hadde gjort en god innsats da tr kom :p

Last edited:
Er det noen av dere som har prøvd grapefruktjuice for mer EL-slim? Hvor mye og når begynte dere i såfall? :happy:

Det smaker jo såå pyton, men prøver meg denne PP'n! :wtf:

Tenkte prøve selv denne mnd, har ikke hatt noe slim de siste mnd :oops:
Spent på om det gir effekt! :rolleyes: Begynner du ca en uke før EL?

Hei hei! Melder meg inn her :)

Alfakrøll - 32 - PP3 (eller PP20 ish*) - B1 - EL 06.03 - IKM 21.03

*Har prøvd i 1,5 år tidligere, med en eks for noen år siden, uten resultat.. Håper inderlig at jeg slipper vente så lenge denne gangen. Ble jo aldri klaff da, så aner ikke hvor lang tid det ville tatt. Pga. tidligere prøveperiode uten klaff vurderer jeg sjekke meg litt tidligere enn det mange gjør..

Jeg temper, og synes det er veldig fascinerende og nyttig å følge med på temp!
Forrige mnd hadde jeg ingen symptomer på EL, men takket være temping så jeg at jeg hadde det da jeg forventet det. Dessverre ble det ikke så mye aksjeinnlegging som vi burde pga at vi orket ikke, men denne mnd vil jeg prøve å få det til uansett. Lettere å si enn å gjøre, men angret så fælt på at vi ikke gjorde en god innsats når tr kom :p
Velkommen inn i gruppa :Heartred Da havnet vi begge igjen i samme gruppe:D Moro at flere som temper her for det gjør jeg også denne gangen så håper EL kommer:Heartred

Ny prøveperiode og ny mulighet for livets beste gave ❤ Velkommen til IKM gruppa for uke 11, i midten av Mars og forventet termin i November ❤

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
PP = prøveperiode
B = ka barn det prøves på, nr 1, nr 2 osv.
EL = eggløsning
IKM = forventet, ikke-kommende mens

Som f.eks:
Mammatiltrekløveret<3 - 34år - PP17 - B4 - EL 26.02 - IKM 15.03

Så fører jeg deg opp her :happy: koselig om du slenger med litt info om deg/din prøvetid, men så klart helt frivillig :)

♡ Mandag 15. Mars
1.
Mammatiltrekløveret - 34 år - PP17 - B4 - EL 26.02
2. Ønskerbarn24 - 25 år - PP24 - B1 - EL(IUI) 01.03
3. HåpeSpire - 26 år - PP5 - B2 - EL ca 01.03

♡ Tirsdag 16. Mars
1.
Ziberia - 31 år - PP1 - B1 - EL 02.03
2. Itsgonnabe3 - 33 år - PP5 - B3 - EL 03.03

♡ Onsdag 17. Mars
1.
Trude - 32 år - PP6 - B1 - EL 02.03

♡ Torsdag 18. Mars
1. Verri28 - 28 år - PP3 - B2 - EL 03.03

♡ Fredag 19. Mars
1.
Nuuni - 35 år - PP11 - B3 - EL 05.03

♡ Lørdag 20. Mars
1. Mini_S - 31 år - PP8 - B2 - EL 08.03

Søndag 21. Mars
1. Cornelialill - 30 år - PP5 - B2 - EL 06.03?
2. Alfakrøll - 32 år - PP3 (eller PP20 ish*) - B1 - EL 06.03

Usikker IKM/uka før eller etter: :confused:

Gravid: :love017:Heartred

TR (tante rød - mensen): :smiley-angry017

Milli28 - 28år - PP1 - B2 - EL rundt 7/3? - IKM 19/3

De gjør det for alle som er i behandling hos dem, helt fantastisk klinikk som virkelig gjør alt de kan ❤

Så spennende! :D Da blir det skikkelig fredagstemning ;) Jeg har en på 1,5 år som ble til med IUI. Krysser alt for at dette blir vinnerrunden deres! ❤

så fantastisk at de gjør det !! Hvilken klinikk er du på , om eg kan spørre ? :p

her blir det veldig spennende ja :D føler eg har kroppen med meg denne syklusen så håper virkelig! Håper dokkar nr 2 sitter snart også :D

Back
Topp