❤️ IKM uke 11 ❤️

Melder meg inn :happy:

Trude- 32år - PP6- B1- EL 2.3 - IKM 17.3

Etter nok en mnd med prøving ble det en tur til gyn, for å sjekke at alt var på stell, samt roe nervene.. Dette endte opp med min første syklus med letrozol. Uten at jeg helt forsto hva som var utfordringen med mine egg:chicken: Starter i dag på Cd3. Veldig spent og håper det kan bidra til at eggene mine gjør det de skal :happy:

Er det noen av dere som har prøvd grapefruktjuice for mer EL-slim? Hvor mye og når begynte dere i såfall? :happy:

Det smaker jo såå pyton, men prøver meg denne PP'n! :wtf:
Dette lurer jeg også på!! Hilsen en som hadde tilnærmet lik null slim forrige syklus.

Etter nok en mnd med prøving ble det en tur til gyn, for å sjekke at alt var på stell, samt roe nervene.. Dette endte opp med min første syklus med letrozol. Uten at jeg helt forsto hva som var utfordringen med mine egg:chicken: Starter i dag på Cd3. Veldig spent og håper det kan bidra til at eggene mine gjør det de skal :happy:
Velkommen inn hit!:Heartred
Håper eggene er så klare denne gangen :D

Hei damer :) da har akkurat TR meldt sin ankomst her, så vi går inn i PP8 nå. Prøver på nr. 2 men trengte IVF med første etter ca. 2 år med prøving. Så har jo i grunn null tro på at det skal klaffe for oss på egenhånd, men lov å håpe. Her er det mannlig faktor (litt få og trege svømmere hos mannen), så sjansen for å bli gravid naturlig er liten, men den er der :wacky: Vi skal ha nytt IVF forsøk i mai (hadde allerede et forsøk i januar som ble negativ...) men velger å prøve selv i mellomtiden. Så da melder jeg meg inn her og har IKM på bursdagen min (og hååååper at jeg får tidenes bursdagsgave :rolleyes:).

Mini_S - 31år - PP8 - B2 - EL 8.3. - IKM 20.03

Hei damer :) da har akkurat TR meldt sin ankomst her, så vi går inn i PP8 nå. Prøver på nr. 2 men trengte IVF med første etter ca. 2 år med prøving. Så har jo i grunn null tro på at det skal klaffe for oss på egenhånd, men lov å håpe. Her er det mannlig faktor (litt få og trege svømmere hos mannen), så sjansen for å bli gravid naturlig er liten, men den er der :wacky: Vi skal ha nytt IVF forsøk i mai (hadde allerede et forsøk i januar som ble negativ...) men velger å prøve selv i mellomtiden. Så da melder jeg meg inn her og har IKM på bursdagen min (og hååååper at jeg får tidenes bursdagsgave :rolleyes:).

Velkommen og masse lykke til!

Velkommen inn hit!:Heartred

Det sies at det fins lykke innimellom prøvingene! Håper dere klarer det på egenhånd denne gangen:Heartred Hadde vært en fin bursdagsgave med to streker i hånda:joyful:

Da havnet eg her, IUI er inseminering med partnes sperm. Vi har pakke på 3 forsøk hos klinikk hausken og skal nå igang med forsøk nr 2. Får letrozol før EL som er hormoner og Cyclogest (progresteronstøtte) etterpå. Alt dette fordi vi er uforklarlige barnløse. Så er eit forsøk før vi evt gjør noe anna i det offentlige.

Ønskerbarn24 - 25 - PP24 - B1 - EL(IUI) 01.03 - IKM 15.03
Masse lykke til! Vi håper på gullegget <3

Masse lykke til <3

Lykke til <3

Nå kan det hende jeg skyter meg selv i foten ved å melde meg inn her :rolleyes: Men etter mye om og men de siste mnd ser det ut til at det kanskje blir fryseforsøk denne syklusen! Hadde første runde med IVF (etter 3 mislykka IUI med donor) hvor jeg fikk beskjed om at jeg har dårligere egg enn forventet, og i tillegg ble overstimluert slik at jeg måtte vente en syklus før innsett. Men så fikk jeg lov å prøve denne syklusen likevel siden klinikken er stengt i påsken og jeg da måtte vente helt til mai :arghh: Ultralyd neste uke for å avgjøre om kroppen min er klar. Veldig spent og håper sånn at vi får litt medvind nå!!!! Det har vært en tøff prosess.

HåpeSpire - 26 år - PP5 - B2 - EL ca 1.3 - IKM 15.3

Nå kan det hende jeg skyter meg selv i foten ved å melde meg inn her :rolleyes: Men etter mye om og men de siste mnd ser det ut til at det kanskje blir fryseforsøk denne syklusen! Hadde første runde med IVF (etter 3 mislykka IUI med donor) hvor jeg fikk beskjed om at jeg har dårligere egg enn forventet, og i tillegg ble overstimluert slik at jeg måtte vente en syklus før innsett. Men så fikk jeg lov å prøve denne syklusen likevel siden klinikken er stengt i påsken og jeg da måtte vente helt til mai :arghh: Ultralyd neste uke for å avgjøre om kroppen min er klar. Veldig spent og håper sånn at vi får litt medvind nå!!!! Det har vært en tøff prosess.

Så kjekt at du valgte å melde deg inn her, HåpeSpire :) tror jeg er like spent som deg på om det blir innsett eller ikke, krysser i alle fall alt jeg har for at du ikke møter flere hinder på veien nå. Du har hatt nok av det!

Så kjekt at du valgte å melde deg inn her, HåpeSpire :) tror jeg er like spent som deg på om det blir innsett eller ikke, krysser i alle fall alt jeg har for at du ikke møter flere hinder på veien nå. Du har hatt nok av det!

Du er så god ❤ Nå syns jeg virkelig at det bør klaffe for oss begge to!!!!

Velkommen hit!:Heartred Blir spennende tider og håper at ultralyden sier noe positivt neste uke! Måtte det klaffe for deg nå etter den tøffe tiden:Heartred

Endelig kan jeg melde meg inn i en ikm-gruppe! Nå runder vi et år med prøving, men ingen baby enda. Har blitt gravid to ganger i 2020, men mistet begge gangene. Nå har jeg endelig fått tilbake TR etter at jeg mistet i desember. Jeg måtte gå på Provera for å få til en blødning, så håper veldig på at kroppen er i gang nå og at EL dukker opp om to uker.

Jeg er litt usikker på når el blir, med tanke på at denne syklusen er blitt tvunget frem med medisiner, men jeg får justere underveis :)

Nuuni - 35 år - PP11 - B3 - EL 5/3 - IKM 19/3

Endelig kan jeg melde meg inn i en ikm-gruppe! Nå runder vi et år med prøving, men ingen baby enda. Har blitt gravid to ganger i 2020, men mistet begge gangene. Nå har jeg endelig fått tilbake TR etter at jeg mistet i desember. Jeg måtte gå på Provera for å få til en blødning, så håper veldig på at kroppen er i gang nå og at EL dukker opp om to uker.

Jeg er litt usikker på når el blir, med tanke på at denne syklusen er blitt tvunget frem med medisiner, men jeg får justere underveis :)

Nuuni - 35 år - PP11 - B3 - EL 5/3 - IKM 19/3
Velkommen inn hit du også:Heartred Det har nok vært en tøff år for dere, og samt mistet 2 ganger. Håper at denne gangen skal være måneden deres :) Lykke til!:)

Er det noen av dere som har prøvd grapefruktjuice for mer EL-slim? Hvor mye og når begynte dere i såfall? :happy:

Det smaker jo såå pyton, men prøver meg denne PP'n! :wtf:
Oi oi, jeg visste ikke at det var en greie. Jeg ELSKER grapefruktjuice men pleier ikke drikke det så ofte, gjett om jeg skal drikke det igjen neste pp :D

Søkte litt på forumet her og det så ut til å være anbefalt i hvert fall et glass om dagen i en uke før EL og frem til EL er over, så jeg tror jeg går for det :)

CD8 og litt utålmodig siden tida går saaaakte :p håper på litt el-tegn om en ukes tid. Pleier å ha ganske varierende syklus mellom el på CD 15-24.. heldigvis har de vært kortere denne gangen enn før de forrige graviditetene. Så de siste tre har vært CD15-18. blir spennende! :)

CD 10 i dag, begynte med el testing i går. El slim er på plass, og den digitale testen fra CB så merksnodig sterk ut :eek: Fortsetter det i samme løpet tipper jeg det blir positiv på dag 13/14 :)

Andre som har begynt å teste?

CD 11 og de fertiledagene har starta , fekk blinkene smiley på eggløsningstesten i dag :D har også ultralyd for å se kossen kroppen har reagert på leteozol denne mnd og for å se når de forventer eggløsning ! Håper så inderlig at den ikkje kommer søndag for da har de stengt... men er håp når de fertiledagene starta i dag :D

Jeg tar EL-test hverdag nå i et par uker ca, siden jeg har ustabil syklus og ønsker å se hvor lang tid EL i mellom februar-Mars :D Tillegg så har jeg begynt å prøve ut temping, spennende!:angelic:

Back
Topp