Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg tenker å bare bruke CB sine tester. Både de som viser 4 dager og de sol voser 2 dager. Er det dumt? Ser mange bruker sånne strips
Lutealfasen skal være ca lik jeg har opplevd å ha el på cd 9 en syklus og cd 27 en annen, og likevel hatt like mange dager frem til trJeg skjønner ikke... Ingen tegn til EL på testene, og nå er el-slimet mer eller mindre borte igjen.
Jeg testet til alle do-besøk i går, så jeg kan umulig ha misst toppen pga mangel på testing..?
Kan man misse toppen dersom man feks har for utvannet urin?
Da blir den kanskje enda senere denne syklusen enn forrige, og lutealfasen blir fort kort
Er ikke sikker, men så da går den oppover.. Du må nesten be om en ny blodprøve å se hva den sier å.Fikk beskjed om at hcg på tirsdag var 17. På fredag var den 11. Virkelig ikke gode nyheter. Kan det egentlig være exu med så lave verdier?
Ja, fikk tilbud om å ta en ny om to uker....Er ikke sikker, men så da går den oppover.. Du må nesten be om en ny blodprøve å se hva den sier å.
Seriøst!?! Hadde krevd en ny blodprøve allerede i morgen. Det er jo ikke normalt, er han legen helt idiot! Virker som om han ikke tar deg seriøst i det helle tattJa, fikk tilbud om å ta en ny om to uker....
Jeg ville insistert på ny tidligere, men siden jeg var hos privat gynekolog i dag som ikke så noe unormalt i egglederne og fikk henvisning til blodprøve på sykehuset i morgen, så tror jeg at jeg bare avventer det med fastlegekontoret. Er deprimert av hele greia. Det eneste lyspunktet var at gynekologen mente jeg muligens har hatt eggløsning de siste dagene, og sa at litt HCG i kroppen ikke hindrer eggløsning.Seriøst!?! Hadde krevd en ny blodprøve allerede i morgen. Det er jo ikke normalt, er han legen helt idiot! Virker som om han ikke tar deg seriøst i det helle tatt
Ja, men det er bra det da. Ingen ting er viktigere en at alt ser bra ut der. Men, da blir det blodprøve på sykehuset i morgen og om den øker så regner jeg med at de vil ta deg inn for en grundig sjekk. Men, håper den går nedover nå. At kroppen har klart å rydde opp selv om det var en EXUJeg ville insistert på ny tidligere, men siden jeg var hos privat gynekolog i dag som ikke så noe unormalt i egglederne og fikk henvisning til blodprøve på sykehuset i morgen, så tror jeg at jeg bare avventer det med fastlegekontoret. Er deprimert av hele greia. Det eneste lyspunktet var at gynekologen mente jeg muligens har hatt eggløsning de siste dagene, og sa at litt HCG i kroppen ikke hindrer eggløsning.
Håper det, og at jeg har hatt eggløsning. Denne legen, vikar for fastlegen, sa også at hun mente det var "usannsynlig" at jeg kan "bære fram et barn" basert på alle de abortene (kjemiske) jeg har hatt. Kanskje hun har rett, sjansene er jo små. Hun sa også at progesteron ikke har noe særlig effekt, som jeg synes er rart å si. Hun er ikke gynekolog.Ja, men det er bra det da. Ingen ting er viktigere en at alt ser bra ut der. Men, da blir det blodprøve på sykehuset i morgen og om den øker så regner jeg med at de vil ta deg inn for en grundig sjekk. Men, håper den går nedover nå. At kroppen har klart å rydde opp selv om det var en EXU
Lutealfasen skal være ca lik jeg har opplevd å ha el på cd 9 en syklus og cd 27 en annen, og likevel hatt like mange dager frem til tr
Håper din egen fastlege snart er tilbake, virker ikke som hun der var særlig til ressurs men fint du er henvist til sykehus, håper de er litt mer påHåper det, og at jeg har hatt eggløsning. Denne legen, vikar for fastlegen, sa også at hun mente det var "usannsynlig" at jeg kan "bære fram et barn" basert på alle de abortene (kjemiske) jeg har hatt. Kanskje hun har rett, sjansene er jo små. Hun sa også at progesteron ikke har noe særlig effekt, som jeg synes er rart å si. Hun er ikke gynekolog.
Det er virkelig ikke hennes felt og bør være forsiktig med hva hun sier. Håper fastlegen din kommer tilbake snarligHåper det, og at jeg har hatt eggløsning. Denne legen, vikar for fastlegen, sa også at hun mente det var "usannsynlig" at jeg kan "bære fram et barn" basert på alle de abortene (kjemiske) jeg har hatt. Kanskje hun har rett, sjansene er jo små. Hun sa også at progesteron ikke har noe særlig effekt, som jeg synes er rart å si. Hun er ikke gynekolog.
For en usympatisk dame! Du må virkelig klage på henne til din egen lege. Er jo virkelig ikke greit at hun sier sånt. Og hennes uttalelser sier jo bare hvor lite kunnskap hun har..Håper det, og at jeg har hatt eggløsning. Denne legen, vikar for fastlegen, sa også at hun mente det var "usannsynlig" at jeg kan "bære fram et barn" basert på alle de abortene (kjemiske) jeg har hatt. Kanskje hun har rett, sjansene er jo små. Hun sa også at progesteron ikke har noe særlig effekt, som jeg synes er rart å si. Hun er ikke gynekolog.