Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HI93 - 31 - B1 - PP2 - IKM 01/01
Skal begynne med EL test i morgen tenkte jeg… greit å sjekke en gang om dagen til det blir litt sterkere nærmere helgen håper jegHar noen begynt å teste etter el ennå? og/elle begynt med aksjerlegging?
Begynt stødig aksjelegging To dager til EL, tenkte jeg skulle teste idag. Forrige pp testet jeg ikke, og ble noe usikker på om den kom senere enn antatt.Har noen begynt å teste etter el ennå? og/eller begynt med aksjerlegging?
Hvor mange dager kortere for hver ca tror du?Begynte å teste fra CD 12, siden EL har kommet tidligere og tidligere for nesten hver syklus nå. Fortsatt litt ustabil syklus etter fødsel i mai 23.
Begynt så smått akjselegging her også
Isond 43 - B3 - PP2år - EL 20/12 - IKM 04/01
Datoene er ca., nettopp hatt en kjemisk. Dette blir nok vårt siste prøveår.
Jeg begynte å tracke etter EL i sommer. Jeg har hatt ganske stabil syklus på ca 27/28 dager, men EL har da kommet tidligere og tidligere for nesten hver syklus.Hvor mange dager kortere for hver ca tror du?
Takk, håper jeg også.Så leit å høre det var enda en kjemisk...
Krysser alt for et nyttårsmirakel for dere
Lurt. Nå angre eg på at eg ikkje har tracka EL. Men får prøva å gjer det beste ut av detJeg begynte å tracke etter EL i sommer. Jeg har hatt ganske stabil syklus på ca 27/28 dager, men EL har da kommet tidligere og tidligere for nesten hver syklus.
Juli: EL CD 23
August: EL CD 21
Begynnelsen av september: EL CD 21
slutten av september: EL CD 20
oktober: EL CD 20
november: EL CD 18
Jeg ammer nok mindre og mindre også, så det henger nok i hop!
Så trist og kjipt! Måtte google kjemisk da eg har jo null peiling har eg funnet ut. Håper det klaffer denne gangen daIsond 43 - B3 - PP2år - EL 20/12 - IKM 04/01
Datoene er ca., nettopp hatt en kjemisk. Dette blir nok vårt siste prøveår.
Lurt. Nå angre eg på at eg ikkje har tracka EL. Men får prøva å gjer det beste ut av det
Nå ser det ut som EL blir 26. desember så da får eg vel evt fast smiley den 25? Har booket en flexbill så håper ikke eg må benytte den og flytte den til julaftenJa, for du skulle reise til Danmark for inseminering? Typisk at EL havnet midt i romjulen, for hvis ikke kunne du jo kanskje tatt en drop-in time hos en gynekolog her i Norge den dagen du fikk fast smiley, bare for å bekrefte at det ser ut som at EL er rett rundt hjørnet!
Men om du drar opp samme dag du får fast smiley, eller dagen etterpå, så treffer du vel mest sannsynelig ganske godt på el uansett, vil jeg tro
Tar du fly?
CD 11. Tester eggløsning for første gang. Bor i utland, så bruksanvisning er noe komplisert å tyde til tider, men leste av etter 10 min som det var forklart.
Noen som kan hjelpe å tyde? Ved så sterk strek, skal vel eggløsning skje innen 24-48 timer?
Forventet eggløsning (syklus app) er 18.12, om 2 dager.