❤️ IKM Uke 1 ❤️

Nå ser det ut som EL blir 26. desember så da får eg vel evt fast smiley den 25? Har booket en flexbill så håper ikke eg må benytte den og flytte den til julaften :p

Jaa, får håpe du slipper å dra ned julaften:nailbiting:
Satser på smiley 25. da :smiley-angelic001

Kommer ikke til å dra verken 24 eller 25 :( for lite fly og sikkert dårlig stemning i hjemmet :p

Da får vi vente til januar!

Jeg har begynt med eggløsningstester. Har inntrykk av at flere som har hatt kjemisk fikk eggløsning til «planlagt» tid, og ikke forsinket, så jeg tester for å være sikker på at jeg ikke mister den. Hvis min ikke blir forsinket pga kjemisk kommer den 21/12. Håper det, for vi får besøk 22/12, og det hadde vært supert å være ferdig med aksjelegging før det :D

Jeg har begynt med eggløsningstester. Har inntrykk av at flere som har hatt kjemisk fikk eggløsning til «planlagt» tid, og ikke forsinket, så jeg tester for å være sikker på at jeg ikke mister den. Hvis min ikke blir forsinket pga kjemisk kommer den 21/12. Håper det, for vi får besøk 22/12, og det hadde vært supert å være ferdig med aksjelegging før det :D

Får håpe EL kommer til tiden, så dere har ro rundt dere til sengekos :smiley-angelic001

Jeg ser jeg ikke har deg på oversikten/listen - har du lyst til at jeg setter deg opp? :D

Får håpe EL kommer til tiden, så dere har ro rundt dere til sengekos :smiley-angelic001

Jeg ser jeg ikke har deg på oversikten/listen - har du lyst til at jeg setter deg opp? :D
Jeg venter litt til jeg evt. begynner å få blinkende smiley før jeg melder meg inn - blir enten denne eller uke 2 når den kommer :D

Har begynt å teste for EL, men var svak foreløpig, tipper mot helgen… men spørs hvor mye aksjer som blir lagt inn denne runden, vi bor ikke sammen ennå og har barn på hver vår kant…. Har noen tips til hvordan få til en kjappis? :hello2 Begge har små leiligheter så er ikke så lett å gjemme seg bort der heller, haha.

Kakakoo - 34 - B3 - PP1 - EL 17/12 - IKM 30/12

Da blir jeg med her inne :) etter mange måneders pause pga litt praktiske saker så er vi klar til å starte opp igjen. Fikk positiv el test i går og fikk lagt en aksje i går, så får vi se :Heartred Dette blir en spennende romjul :wideyed:

Har begynt å teste for EL, men var svak foreløpig, tipper mot helgen… men spørs hvor mye aksjer som blir lagt inn denne runden, vi bor ikke sammen ennå og har barn på hver vår kant…. Har noen tips til hvordan få til en kjappis? :hello2 Begge har små leiligheter så er ikke så lett å gjemme seg bort der heller, haha.
"Ble såå mett! Vi må bare ta en ettermiddagslur vi":angelic: Eller i bilen:hilarious:

ørste test CD11
Andre test CD12

Forventet eggløsning er i morgen. Er det mulig at den har vært allerede? I og med at min test idag er svakere enn den var i går :confused:

Vedlegg

• IMG_9140.jpeg
    IMG_9140.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 19
  • IMG_9148.jpeg
    IMG_9148.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 18
Hvor gamle er de andre barna? :angelic: Mange gode tips her allerede hehe. Ellers må man bare akseptere at det kanskje ikke blir så romantisk gitt til tingenes tilstand, så på badegulvet med låst dør med fokus bare på å levere :laughing002 Vi tok i bruk en bod forrige syklus :bag::hilarious:

Nå skjønner jeg ingen ting. Ut fra de siste syklusene er forventet el rundt 3-5 januar. Jeg fikk plutselig en følelse av at jeg måtte ta en ekstra lh-test i kveld, og den er positiv? Jøss. Ser tilbake at jeg fikk positiv lh-test CD16 da jeg ble gravid første gang, så håper dette er et godt tegn
IMG_3551.png

Blir veldig bekymra over at graviditetstesten fremdeles ikke er negativ! Riktignok er dette en tidligtest (gått tom for de vanlige), men den tidlige har sensitivitet på 10, og hcg var ifølge blodprøve 11 på fredag. Stemmer ikke. Kan det være falsk positiv? Tok andre og siste blodprøve i dag. Er redd dette er exu, da er det vel kun svake tester som dette? Det rare er at jeg også har fått eggløsningsslim og murring som ved eggløsning.

Vedlegg

• IMG_5450.jpeg
    IMG_5450.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 22
  • IMG_5452.jpeg
    IMG_5452.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 22
Takk for svar. Spørsmål nr to. Jeg må reise til danmark for inseminering. Derfor må jeg sikkert være mitt presis når jeg reiser. Første gangene jeg reise (med de to første barna) så misforstod eg cb testen og reiste ned når jeg fikk blinkende smiley. Usikker på når jeg evt da hadde eggløsning men gravid ble jeg.

Forrige runde, altså pp1, så reiste eg ned på samme tidspunkt men har jo funne ut at eg sikkert må vente til smileyen er fast. Spørsmålet mitt da er? Ville dere reist ned den dagen eller neste dag?
Hei! Tar du medisiner eller blir det inseminering i din egen syklus uten stimulering?

Amalie2024 - 40år - B1- PP1 (alene etter samlivsbrudd) - EL 21.12 - IKM 04.01

Henger litt her, men det blir nok ikke noe forsøk denne måneden. Skulle hatt første forsøk med inseminering med donor i morgen, men det var for mange store follikler. Så da ble forsøket avbrutt. Venter derfor på min naturlige eggløsning i stedet. Det ble slutt med samboeren i sommer fordi han bestemte seg for at han ikke ville ha barn likevel, men nå som jeg har begynt behandling er han litt usikker igjen... Vi har hatt ubeskyttet sex flere ganger etter bruddet, men jeg er jo litt redd for å ha sex med han nå. Selv om det er ganske usannsynlig at alle eggene er god kvalitet og kommer frem (har bare en eggleder) er det risikabelt. Skulle det bli tre eller fire fostre er det jo lite sannsynlig at det går bra. Er bare så utålmodig.. og jeg vil jo egentlig heller ha barn med han enn med en ukjent donor.

Back
Topp