Lykke til, håper vi sees i termingruppa til septemberFikk mest sannsynlig EL i går, så hopper inn i uke to siden IKM ble 8 Jaunar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til, håper vi sees i termingruppa til septemberFikk mest sannsynlig EL i går, så hopper inn i uke to siden IKM ble 8 Jaunar
Jaaaa! Det hadde Virkelig vært noLykke til, håper vi sees i termingruppa til september
Jeg er litt usikker på når EL var, siden jeg ikke fikk med meg LH-toppen, men basert på symptomer, så tror jeg jeg er 5 dpo i dag. Håper å klare å holde meg til mandag med testing, men kjenner jeg meg selv rett så ryker jeg på test lørdagHvor er du hen i testing/snart testing?
Yes 8 dpo nå, men vi er bortreist frem til fredag og alt av tester er hjemme så blir vel at jeg tester fredag 10 dpo men sist hadde jeg blenda test 10 dpo og svak strek 12 dpo. Men håper noen andre tester snart så det blir litt spenning herHvordan går det med testetrangen @Kakaoo ?
Du er vel ca. 8 dpo i dag?
Tror jeg er sånn 7/8 dpo. Kjente i går "har ikke trua" siden med han første så VISSTE jeg det fra sånn 4 dpo at her skjer det noe. Men idag er det litt kramper så da begynner hodet å gå Det er den neste uka her som skal bli vanskelig. Prøver å vente til fredag med å teste.
Yes 8 dpo nå, men vi er bortreist frem til fredag og alt av tester er hjemme så blir vel at jeg tester fredag 10 dpo men sist hadde jeg blenda test 10 dpo og svak strek 12 dpo. Men håper noen andre tester snart så det blir litt spenning her
Bare å holde ut noen dager til Jeg testet tidlig sist og hadde ikke troa, men så kom strekene fra 12 dpo og fremover. Håper den kan sitte nå snart og holde hele veien….Jeg er litt usikker på når EL var, siden jeg ikke fikk med meg LH-toppen, men basert på symptomer, så tror jeg jeg er 5 dpo i dag. Håper å klare å holde meg til mandag med testing, men kjenner jeg meg selv rett så ryker jeg på test lørdag
Hvordan er det med deg? Kom EL på normal syklusdag etter MA?
Å, spennende! Da begynner det kanskje å «rulle inn» en del tester ila helgen, daHer er jeg 6 eller 7dpo (premom og ff er ikke helt enige), og venter på testing etterhvert
Nei, ingenting, kun veldig ømme bryster, men det har jeg alltid mellom el og tr prøver å holde meg lengst mulig, ikm på tirsdag (noe kort lf)Å, spennende! Da begynner det kanskje å «rulle inn» en del tester ila helgen, da
Litt tidlig med symptomer, kanskje - men har du kjent på noe?