❤️ IKM Uke 1 ❤️

Hvor er du hen i testing/snart testing? :)
Jeg er litt usikker på når EL var, siden jeg ikke fikk med meg LH-toppen, men basert på symptomer, så tror jeg jeg er 5 dpo i dag. Håper å klare å holde meg til mandag med testing, men kjenner jeg meg selv rett så ryker jeg på test lørdag :hilarious:

Hvordan er det med deg? Kom EL på normal syklusdag etter MA? :Heartred

Hvordan går det med testetrangen @Kakaoo ?
Du er vel ca. 8 dpo i dag? :shy:
Yes 8 dpo nå, men vi er bortreist frem til fredag og alt av tester er hjemme :angelic: så blir vel at jeg tester fredag 10 dpo :) men sist hadde jeg blenda test 10 dpo og svak strek 12 dpo. Men håper noen andre tester snart så det blir litt spenning her :hilarious:

Tror jeg er sånn 7/8 dpo. Kjente i går "har ikke trua" siden med han første så VISSTE jeg det fra sånn 4 dpo at her skjer det noe. Men idag er det litt kramper så da begynner hodet å gå :hilarious: Det er den neste uka her som skal bli vanskelig. Prøver å vente til fredag med å teste.

Blir spennende å se - får håpe murringene betyr at noe er på gang :smiley-angelic001 :shy:

Yes 8 dpo nå, men vi er bortreist frem til fredag og alt av tester er hjemme :angelic: så blir vel at jeg tester fredag 10 dpo :) men sist hadde jeg blenda test 10 dpo og svak strek 12 dpo. Men håper noen andre tester snart så det blir litt spenning her :hilarious:

Da virker det som de første testene kommer ut på fredag her :D gleder meg til å tolke!

Jeg testet heller ikke positivt før 11 DPO med min, så egentlig ikke noe vits i å begynne testing allerede 8-9 DPO for min del - men så er jeg en testtøs da :hilarious:

Jeg er litt usikker på når EL var, siden jeg ikke fikk med meg LH-toppen, men basert på symptomer, så tror jeg jeg er 5 dpo i dag. Håper å klare å holde meg til mandag med testing, men kjenner jeg meg selv rett så ryker jeg på test lørdag :hilarious:

Hvordan er det med deg? Kom EL på normal syklusdag etter MA? :Heartred
Bare å holde ut noen dager til :Heartred Jeg testet tidlig sist og hadde ikke troa, men så kom strekene fra 12 dpo og fremover. Håper den kan sitte nå snart og holde hele veien….

Fikk EL på riktig tid i forhold til mensen, så heldigvis ikke noe surr i syklusen der, virker som det er rett inn i vanlig ca 28 dagers syklus.

Gleder meg til gruppa skal begynne testing, er spennende! :hello2

Her er jeg 6 eller 7dpo (premom og ff er ikke helt enige), og venter på testing etterhvert :p
Å, spennende! Da begynner det kanskje å «rulle inn» en del tester ila helgen, da :shy:

Litt tidlig med symptomer, kanskje - men har du kjent på noe?

Å, spennende! Da begynner det kanskje å «rulle inn» en del tester ila helgen, da :shy:

Litt tidlig med symptomer, kanskje - men har du kjent på noe?
Nei, ingenting, kun veldig ømme bryster, men det har jeg alltid mellom el og tr :) prøver å holde meg lengst mulig, ikm på tirsdag (noe kort lf) :)

Back
Topp