Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tanken er god, men tror jeg ryker på en test eller to i helgen jeg ogsåNå er det flere som er over i DPO-land, og mange som har EL denne uken
Håper DPO-dagene oppleves å gå litt raskere nå som vi er oppi jul og nyttårsfeiring
Jeg vet ikke selv hvor mange dpo jeg er, da jeg ikke fikk med LH-toppen, men tenker uansett å prøve å vente til IKM med testing. Det er «bare» ei uke til. Men kan fort være jeg ryker på en lørdag eller søndag
@Vifårse du kan fjerne meg fra lista. Trodde tidligere denne uka at jeg hadde eggløsning pga masse elslim og positiv eltest, men var muligens pga hcg. Hadde hcg på 30 torsdag ettemiddag, og bare 84 nå tidligere i dag. Vet ikke hva det er, skal få time på sykehuset i romjula eller på nyåret så kanskje jeg får svar på om det er exu.
Tror ikke Eggløsning kommer i morgen, begynner nesten å lure på om den har vært. Eggløsnings slimet har begynt å minke også. Kjenner jeg er veldig usikker nå..
Hadde positiv EL test 21 så EL i går regner jeg med. Fikk lagt aksjer dagen med positiv EL test men hverken før eller etter det. Hektisk med EL så nærme julaften Så har ikke stor teo på denne prøve perioden, men vi får nå se
Uansett, ville gjerne ønske dere alle God Jul her inne