❤️ IKM Uke 1 ❤️

Blir Topp i dag :dance018

Vedlegg

• IMG_9704.jpeg
    IMG_9704.jpeg
    755,6 KB · Visninger: 14
  • IMG_9705.jpeg
    IMG_9705.jpeg
    166,2 KB · Visninger: 13
Testet i dag også, og bare sirkel på cb. Kan det være noe gale med testene? Har handlet på billigtester men føler eg har litt elslim.

Rar denne økningen, har som regel gått rett opp. Men ikke nå. Har brukt Letrozol denne PP

Vedlegg

• IMG_9721.jpeg
    IMG_9721.jpeg
    923,6 KB · Visninger: 10
  • IMG_9722.jpeg
    IMG_9722.jpeg
    196,4 KB · Visninger: 10
@Vifårse du kan fjerne meg fra lista. Trodde tidligere denne uka at jeg hadde eggløsning pga masse elslim og positiv eltest, men var muligens pga hcg. Hadde hcg på 30 torsdag ettemiddag, og bare 84 nå tidligere i dag. Vet ikke hva det er, skal få time på sykehuset i romjula eller på nyåret så kanskje jeg får svar på om det er exu.

Nå er det flere som er over i DPO-land, og mange som har EL denne uken :angelic:

Håper DPO-dagene oppleves å gå litt raskere nå som vi er oppi jul og nyttårsfeiring :shy:

Jeg vet ikke selv hvor mange dpo jeg er, da jeg ikke fikk med LH-toppen, men tenker uansett å prøve å vente til IKM med testing. Det er «bare» ei uke til. Men kan fort være jeg ryker på en lørdag eller søndag :hilarious:
Tanken er god, men tror jeg ryker på en test eller to i helgen jeg også :hilarious:

Tror ikke Eggløsning kommer i morgen, begynner nesten å lure på om den har vært. Eggløsnings slimet har begynt å minke også. Kjenner jeg er veldig usikker nå.. :confused005

Vedlegg

• IMG_9747.png
    IMG_9747.png
    1,3 MB · Visninger: 13
Hadde positiv EL test 21 så EL i går regner jeg med. Fikk lagt aksjer dagen med positiv EL test men hverken før eller etter det. Hektisk med EL så nærme julaften :hilarious: Så har ikke stor teo på denne prøve perioden, men vi får nå se :)

Uansett, ville gjerne ønske dere alle God Jul her inne:santa

@Vifårse du kan fjerne meg fra lista. Trodde tidligere denne uka at jeg hadde eggløsning pga masse elslim og positiv eltest, men var muligens pga hcg. Hadde hcg på 30 torsdag ettemiddag, og bare 84 nå tidligere i dag. Vet ikke hva det er, skal få time på sykehuset i romjula eller på nyåret så kanskje jeg får svar på om det er exu.

Usj, så ubehagelig å gå sånn i «limbo» og ikke vite hva som skjer. Krysser fingrene for rask time, og at de finner svar. ❤️

Tror ikke Eggløsning kommer i morgen, begynner nesten å lure på om den har vært. Eggløsnings slimet har begynt å minke også. Kjenner jeg er veldig usikker nå.. :confused005

Hvilken CD har el pleid å være på tidligere?

Jeg klarte ikke fange LH-toppen denne syklusen jeg heller. Hadde el slim, som så forsvant, og så kom den plutselig tilbake igjen, men da var jeg tom for tester og hadde gitt opp testingen :hilarious:

Hadde positiv EL test 21 så EL i går regner jeg med. Fikk lagt aksjer dagen med positiv EL test men hverken før eller etter det. Hektisk med EL så nærme julaften :hilarious: Så har ikke stor teo på denne prøve perioden, men vi får nå se :)

Uansett, ville gjerne ønske dere alle God Jul her inne:santa

Det trengs kun én sperm for å befrukte, så aldri si aldri :angelic: krysser fingrene for deg!

Riktig god jul til deg og dine ❤️

Back
Topp