❤️ August 2017 ❤️

Mange er jo godt fornøyd med Puregon! Tror det blir bra jeg :) den virker jo veldig enkel også! Jeg skal sette 200 IE per dag!

Mer enn meg, hadde 125 IE om jeg husker feil[emoji5] den er veldig enkel å bruke! Ikke like skummel som de "ordentlige" sprøytene[emoji12] fingrene for deg[emoji5][emoji5]
 
Da kom visst blødning litt før forventet...så da blir det oppstart sprøyter i morgen!!! Jippi :) herregud så klar jeg er!!
Hurra[emoji2] Ringte du sykepleier på mobilen?[emoji23] Jeg skal det i morgen og melde fra om mens selv, men føler litt på det i ferien[emoji23]
 
Hurra[emoji2] Ringte du sykepleier på mobilen?[emoji23] Jeg skal det i morgen og melde fra om mens selv, men føler litt på det i ferien[emoji23]

Enig!!! Følte VELDIG på det..men fikk jo beskjed om å gjøre det, hehe! Jeg sendte mld jeg, så ringte hun meg opp igjen etter noen timer :)
 
Enig!!! Følte VELDIG på det..men fikk jo beskjed om å gjøre det, hehe! Jeg sendte mld jeg, så ringte hun meg opp igjen etter noen timer :)
Det jeg har tenkt å gjøre og[emoji23] Da kan hun ringe når hun har tid tenker jeg. Blir ganske likt på oss nå da[emoji4] Jeg setter Estradot i morgen[emoji1303]
 
Det jeg har tenkt å gjøre og[emoji23] Da kan hun ringe når hun har tid tenker jeg. Blir ganske likt på oss nå da[emoji4] Jeg setter Estradot i morgen[emoji1303]

Ikke sant :) så gøy!! Da blir det nok rimelig likt på oss ja :) å denne gangen skal det gå hele veien!!! Kjenner jeg har vanskelig for å tro det men...vi får prøve :)
 
Yeeay, nå fikk jeg mensen!!!! Da blir det oppstart på gonal f på søndag og uttak den 11 august og insett 14 august! Herregud at det går ann å bli så overlykkelig for å få mensen

Har du fått dato for uttak allerede? :oops:
 
Ja, jeg sendte en mail til klinikken (i riga) tidligere idag for merka at mensen var på vei Så fikk jeg en plan på hvordan det ville bli hvis jeg fikk mensen idag eller imorgen. Så da blei det den planen :)

Ahhh, det er Riga ja. Interessant hvordan de klarer det egentlig. I Norge har de som regel null peiling på hvor lenge du må stimulere :p

Hvilket forsøk i rekken er dette? :)
 
Ahhh, det er Riga ja. Interessant hvordan de klarer det egentlig. I Norge har de som regel null peiling på hvor lenge du må stimulere :p

Hvilket forsøk i rekken er dette? :)

Er første gang, så kan igrunn ikke så mye om det! Satte procren sprøyten for to uker siden, da blir det gonal oppstart på søndag og så har jeg ultralyd på volvat til fredag ( rakk å ringe å booke før dem stengte idag), for måling og telling av folikkler!
 
Er første gang, så kan igrunn ikke så mye om det! Satte procren sprøyten for to uker siden, da blir det gonal oppstart på søndag og så har jeg ultralyd på volvat til fredag ( rakk å ringe å booke før dem stengte idag), for måling og telling av folikkler!

Hvorfor har det valgt utlandet, om du vil svare? :)
 
Back
Topp