❤️ August 2017 ❤️

Oi såpass ja, ja men da starter jeg å! Har kjøpt det inn så da kan jeg likeså begynne!

Jeg har ikke spist folat siden prøvestart altså :) det slutta jeg med når vi fikk "dommen". Så jeg begynner også nå!
 
Herlig! Utrolig deilig å være i gang :) når er første kontroll?

Ja! Endelig :) Vet ikke når kontroll er enda. Tenker siden de åpner på mandag, så bare ringer jeg inn da, i stedet for å forstyrre på vakttelefon nå siste helgen av ferien :)
 
Då er eg komt på sprøytedag 4 :) Godt å være i gang igjen :) Skal gå på kort protokol så då har eg 4 dager igjen med sprøyter men kan jo vær eg trenger flere. Lykke til alle sammen og krysser fingrene for at det blir mangen Mai babyer :)

Spennende! Lykke til :) må oppdatere etterat du har vært på kontroll da!
 
Ja! Endelig :) Vet ikke når kontroll er enda. Tenker siden de åpner på mandag, så bare ringer jeg inn da, i stedet for å forstyrre på vakttelefon nå siste helgen av ferien :)

Ja, da er det jo bare å vente :) går jo uansett noen dager før kontroll! Nå går det fort til vi er rugere ;)
 
Bør man begynne spise folat allerede? Noen som gjør det? Er ikke det en fordel å starte litt tidlig med det?

Ja, det burde du ta nå. :) Folat har i hovedsak beskyttende effekt mot misdannelser fra før befruktning og til uke 5, så derfor er det anbefalt å begynne minst 1 måned før man blir gravid. :) Det er et vannløselig vitamin, så det er ufarlig i den dosen, så man kan gå på det i årevis. Det er egentlig lurt å ta hele svangerskapet og ammeperioden også, siden all vekst krever mye folat. Flere mener at man egentlig bare burde anbefalt alle kvinner i fruktbar alder å ta folat fast, siden det tross alt er ganske mange som glemmer å ta før graviditet eller blir uplanlagt gravide. :rolleyes:
 
Hipp hurra!! Positiv EL-test 3 dager tidligere enn normalt!! Godt med litt kortere syklus når man venter på forsøk[emoji173]️[emoji173]️ nå skal det prøves på en ventespire i mellomtiden[emoji12][emoji12]
 
Fikk svar fra Riksen om at uansett syklus-forsinkelser så kan jeg starte med Progynova ved første blødningsdag, siden vi har avtalt forsøk i august. Hurra! Da er det jo ikke noe stress at syklusene mine er blitt så lange, det blir uansett forsøk i august når tr dukker opp. :D
 
Føler jeg reagerer mer på sprøytene denne gang (menopur).
Vondt i hode, ryggen (eggstokkene som jobber?), deprimert/nedstemt.
Noen som har eller har hatt liknende reaksjoner?
 
Om en time er august her dere!
Ville bare ønske dere lykke til, måtte dere alle bli skikkelig gravide denne gangen! ✌❤️
 
Venter på mensen. Kommer de nærmeste dagene[emoji4]
 
Back
Topp