❤️ August 2017 ❤️

jeg målte på mandag i denne uken, da var jeg 60.000 og idag 82.000 - har gått opp en del tenker jeg. Når er man på topp?

Det er ikke noe poeng i å måle hcg etter at hjertet har vist aktivitet på ul. Fordoblingsregelen gjelder ikke lengre og stigningen forteller deg lite. Jeg hadde en ma i uke 8 og da målte jeg hcg til 72.000 tirsdag, mandagen etter var fosteret dødt og hadde vært det et par dager. Likevel var hcg 98.000 den dagen. Hadde jeg bare sett stigningen så ville jeg trodd alt var bra. Så er nok best og prøve å stole på at mest sannsynelig er alt bra og klarer du ikke det så er ul eneste som gir deg bekreftelse.

Sikkert lurere å spørre om alt slikt i terminforum, der er det nok flere som er i samme situasjon.

Lykke til:)
 
Last edited:
Det er ikke noe poeng i å måle hcg etter at hjertet har vist aktivitet på ul. Firdoblingstiden gjelder ikke lengre og stigningen forteller deg lite. Jeg hadde en ma i uke 8 og da målte jeg hcg til 72.000 tirsdag, mandagen etter var fosteret dødt og hadde vært det et par dager. Likevel var hcg 98.000 den dagen. Hadde jeg bare sett stigningen så ville jeg trodd alt var bra. Så er nok best og prøve å stole på at mest sannsynelig er alt bra og klarer du ikke det så er ul eneste som gir deg bekreftelse.

Sikkert lurere å spørre om alt slikt i terminforum, der er det nok flere som er i samme situasjon.

Lykke til:)

Hvor finner jeg terminforumet?
 
Back
Topp