❤️ August 2017 ❤️

Eiddwen

Forumet er livet
Assistert-jentene
Nå har jeg ventet så lenge på august-tråden at jeg ikke klarte lenger. Tråd for oss som skal ha forsøk i august! :)
 
Jeg har en gutt på litt over 1 år som ble laget ved vårt første IVF forsøk. Nå har jeg sluttet å amme og tatt ut p-staven, slik at jeg er klar til søskenforsøk i august. Vi skal ha fryseforsøk ved Riksen. Vi har ett strå på frys med to egg. Akkurat nå forsøker jeg å forstå syklusen min (ved hjelp av temping) etter uttak av p-stav, for jeg må melde inn mens for å få holdt av datoer i august. Jeg har allerede avtale med dem om forsøk i august, men det er jo ikke spikret før jeg får meldt inn mens. :)
 
God idé [emoji2] Jeg er også ivrig etter å komme igang[emoji2][emoji2][emoji2] Skal ha lang protokoll med uttak planlagt i uke 33. Det blir spennende å følge med her!
 
God idé [emoji2] Jeg er også ivrig etter å komme igang[emoji2][emoji2][emoji2] Skal ha lang protokoll med uttak planlagt i uke 33. Det blir spennende å følge med her!

Så gøy! :) Har du hatt flere forsøk? Er det førstemann du prøver på eller søsken? Hvilken klinikk hører du til? Her bombarderer jeg med spørsmål. :oops::p:D

Blir spennende å se hvor mange mai-babyer det blir. :Heartred
 
Så gøy! :) Har du hatt flere forsøk? Er det førstemann du prøver på eller søsken? Hvilken klinikk hører du til? Her bombarderer jeg med spørsmål. :oops::p:D

Blir spennende å se hvor mange mai-babyer det blir. :Heartred

Dette blir 2. forsøk [emoji2] Hadde første forsøk i mai med null egg på frys, så da blir det full pakke på nytt. Det er førstemann [emoji2] Hører til i Porsgrunn.

Hva med deg?
 
Dette blir 2. forsøk [emoji2] Hadde første forsøk i mai med null egg på frys, så da blir det full pakke på nytt. Det er førstemann [emoji2] Hører til i Porsgrunn.

Hva med deg?

Da krysser vi fingrene for full klaff nå på forsøk nummer to. :Heartred

Jeg skrev om meg selv rett over her, i andre innlegg her i tråden. :p Jeg skal ha fryseforsøk ved Riksen i jakten på søsken. Så jeg er jo uansett allerede utrolig heldig som fikk min lille tass i fjor. :)
 
Da krysser vi fingrene for full klaff nå på forsøk nummer to. :Heartred

Jeg skrev om meg selv rett over her, i andre innlegg her i tråden. :p Jeg skal ha fryseforsøk ved Riksen i jakten på søsken. Så jeg er jo uansett allerede utrolig heldig som fikk min lille tass i fjor. :)

Ah beklager! Jeg registrerte ikke at det var du som hadde skrevet begge postene [emoji2]

Så hyggelig med søskenforsøk [emoji2] Det skal bli spennende å følge med [emoji2] Jeg heier på oss!
 
Melder meg inn her. Har akkurat fått mensen etter ferskt forsøk nå i mai. Fikk mensen i dag morges så løpet er kjørt. Har fire på frys og skal ha pause til august. Må slippe litt hormoner nå.
 
Melder meg inn her jeg også! Endelig kom august tråden![emoji1] Uttak i uke 33. Første forsøk :) Haugesund
 
Ah beklager! Jeg registrerte ikke at det var du som hadde skrevet begge postene [emoji2]

Så hyggelig med søskenforsøk [emoji2] Det skal bli spennende å følge med [emoji2] Jeg heier på oss!

Jeg tenkte det var greit at jeg ikke presenterte meg selv i hovedinnlegget, så det ikke så ut som dette var min private august-tråd. :p

Det er skikkelig bonus å prøve på søsken, men jeg tror det vil være en stor verdi i livet til gutten min om vi lykkes. :)

Jeg heier på oss alle sammen jeg og! :D
 
Melder meg inn her. Har akkurat fått mensen etter ferskt forsøk nå i mai. Fikk mensen i dag morges så løpet er kjørt. Har fire på frys og skal ha pause til august. Må slippe litt hormoner nå.

Sommerferie for kroppen, så er den klar igjen i august. Det høres bra ut! Vi skal ha frys begge to vi da. Hvilken klinikk hører du til? Er eggene fryst ned ett og ett eller to og to? :)
 
Melder meg inn her jeg også! Endelig kom august tråden![emoji1] Uttak i uke 33. Første forsøk :) Haugesund

Ja, nå var jeg lei av å vente på denne tråden. :p Så spennende med første forsøk. Er det første barn du prøver på? :)
 
Får ikke til å qote.
Har et og et fryst. De setter inn bare et i gangen på meg. Hører til UNN Tromsø.:)
 
Blir visst august her også...etterat blastoen ikke overlevde opptining i dag. Nytt ferskforsøk i starten av august. Det blir det 3.ferskforsøket og 7.innsettet på 1 år.

Nyt sommeren jenter :)
 
Noen som har barn fra før?[emoji4]
 
Vi har en gutt født i -15 vha IVF[emoji4]
 
Vi har en gutt født våren 2016 etter IVF. :)
 
Back
Topp