❤️ August 2017 ❤️

Scratching om 1 uke! Og litt over 3 uker til sprøytestart :)
 
Flere som har begynt med spray? :)
Har dere merket noe forskjell på kroppen?
Er selv på dag 6, ikke merket noe særlig heldigvis så langt :)

Spray dag 14 her.... ømme pupper, våkner som ei klissvåt katte hver morgen, tung i hodet og generelt i sinnet! Hater den spray'en... [emoji85][emoji13]
 
Spray dag 14 her.... ømme pupper, våkner som ei klissvåt katte hver morgen, tung i hodet og generelt i sinnet! Hater den spray'en... [emoji85][emoji13]

Kjenner følelsen :p Nesten magisk å slippe denne runden :D Men kjenner jeg kroppen rett blir det 1 egg med kort og vi må tilbake på lang..
 
Oppstart med stimulering til FER i uke 33, ca 14/15.aug, så innsett første uka på september[emoji5]
 
Spennende med dere som er i gang! Jeg hadde hetetokter og en del humørsvingninger på nesespray. Skal forhåpentligvis ikke gjennom det på nytt, hvis vi lykkes med FER nå da. Jeg venter på EL, den er sen, så da blir jo mensen forsinket. Jeg håper Riksen har plass til meg selv om det blir forsinket i forhold til planen.

Håper det går bra med alle dere på hormoner. :Heartred
 
Kjenner følelsen :p Nesten magisk å slippe denne runden :D Men kjenner jeg kroppen rett blir det 1 egg med kort og vi må tilbake på lang..

Snakket ikke du om å sjekke opp om du kunne få lang istede for kort nå siste forsøk? Hva sa de? Krysser fingrene og heier på dere altså! [emoji1317][emoji4]
 
Snakket ikke du om å sjekke opp om du kunne få lang istede for kort nå siste forsøk? Hva sa de? Krysser fingrene og heier på dere altså! [emoji1317][emoji4]

De anbefalte kort, så da ble det det :)
 
Da kom visst blødning litt før forventet...så da blir det oppstart sprøyter i morgen!!! Jippi :) herregud så klar jeg er!!

Jippi[emoji1319][emoji1319][emoji1319] lykke til [emoji3][emoji3][emoji3]
 
Takk :) spent på ny medisin, hehe

Det skjønner jeg ja!! Går nok så fint så[emoji173]️ jeg fikk samme medisin og samme dose på neste FER, helt greit kjenner jeg! Responderte godt på dem, og de mener ikke medisinen eller dosen hadde noe med MA'en å gjøre[emoji5]
 
Det skjønner jeg ja!! Går nok så fint så[emoji173]️ jeg fikk samme medisin og samme dose på neste FER, helt greit kjenner jeg! Responderte godt på dem, og de mener ikke medisinen eller dosen hadde noe med MA'en å gjøre[emoji5]

Bra å holde seg til det som fungerer :) jeg har brukt Menopur 3 forsøk nå, ble jo gravid i 2014 på det, men siden jeg nå har hatt 3 kjemiske/SA ønsker de å prøve noe annet. Alltid hatt flere gode egg ved uttak, så håper det samme gjelder med bruk av Puregon :)
 
Bra å holde seg til det som fungerer :) jeg har brukt Menopur 3 forsøk nå, ble jo gravid i 2014 på det, men siden jeg nå har hatt 3 kjemiske/SA ønsker de å prøve noe annet. Alltid hatt flere gode egg ved uttak, så håper det samme gjelder med bruk av Puregon :)

Jeg fikk ut 10 egg på Puregon[emoji5] likte den godt[emoji5]
 
Startet med sprøyter i går, så nå håper jeg på baby i mai . :)

Lykke til alle augustdamer :D
 
Back
Topp