❤️ August 2017 ❤️

Stemmer! Blir 3.ferskforsøket nå...i tillegg til 4 fryseforsøk...så får håpe de finner et/flere gullegg :)

Samme her, men aldri fått på frys så antar det blir siste innsettet på en god stund..
 
Da kom TR idag, MYE tidligere enn fryktet etter MA! Så da blir det mest sannsynlig oppstart av FER i august[emoji3][emoji3] nå bør de ikke gå tilbake på det de sa, for jeg er MER enn klar for nytt forsøk!!!
 
Hei, nå har ikke jeg vært på babyverden på mange år, sist i 2011 trur jeg. Velvel, nybegynner her da alt er nytt[emoji28] skal ha prøverør i utlandet i august, satte procren depot sprøyta igår! Så da er vi igang! Har lyst å være med litt her for plutselig er det spørsmål som dykker opp, oppganger og nedganger! Så hei fra meg[emoji847]
 
Hei, nå har ikke jeg vært på babyverden på mange år, sist i 2011 trur jeg. Velvel, nybegynner her da alt er nytt[emoji28] skal ha prøverør i utlandet i august, satte procren depot sprøyta igår! Så da er vi igang! Har lyst å være med litt her for plutselig er det spørsmål som dykker opp, oppganger og nedganger! Så hei fra meg[emoji847]

Velkommen :) hvilken klinikk er du på? Spennende at du alt er i gang!
 
Jeg har også hørt mye bra om dem :) Da har du alt av kontroller i Norge?

Ja har vært på ul på volvat og skal dit en gang til. Blodprøver tok jeg hos fastlegen, fikk også resept på medisinene jeg trengte der! Veldig greit og lettvint! Ca dato for når vi skal til riga er 7 august [emoji1]
 
Hei, nå har ikke jeg vært på babyverden på mange år, sist i 2011 trur jeg. Velvel, nybegynner her da alt er nytt[emoji28] skal ha prøverør i utlandet i august, satte procren depot sprøyta igår! Så da er vi igang! Har lyst å være med litt her for plutselig er det spørsmål som dykker opp, oppganger og nedganger! Så hei fra meg[emoji847]


Så spennende med prøverør i utlandet! Kan du fortelle litt om veien dit? :)
 
Flere som har begynt med spray? :)
Har dere merket noe forskjell på kroppen?
Er selv på dag 6, ikke merket noe særlig heldigvis så langt :)
 
Flere som har begynt med spray? :)
Har dere merket noe forskjell på kroppen?
Er selv på dag 6, ikke merket noe særlig heldigvis så langt :)

Begynte med spray 7. juli og mener bestemt at jeg har fått mindre pupper [emoji36] Ellers litt mer humørsvingninger enn normalt og enkelte hetetokter, men helt til å leve med...
 
Back
Topp