❤❤IKM uke 50❤❤

Kjære deg, det stemmer[emoji7] [emoji173]
Hadde satt deg på gravid, men glemt å ha deg bort fra ikm dagen[emoji6] [emoji28]
Håper formen er bra og alt er såre vel?[emoji1]
Haha, shit happens ;) Jada, litt tung/rar følelse i livmoren, ømme bryster, søvnmangel, trøtt, kvalm innimellom osv... men ellers går det overraskende greit:) Skal til fastlege imorgen med tanke på medisiner osv som jeg tar som jeg ikke føler meg kjempe trygge på nå som jeg er gravid, men som jeg likevel må ha en variant av for å fungere i hverdagen :)
 
Haha, shit happens ;) Jada, litt tung/rar følelse i livmoren, ømme bryster, søvnmangel, trøtt, kvalm innimellom osv... men ellers går det overraskende greit:) Skal til fastlege imorgen med tanke på medisiner osv som jeg tar som jeg ikke føler meg kjempe trygge på nå som jeg er gravid, men som jeg likevel må ha en variant av for å fungere i hverdagen :)
Så bra det går greit, klassiske symptomer ser jeg[emoji7] [emoji1]
Håper det går bra med legen[emoji106] [emoji256]
 
Dagens symptomer her; kvalme, halsbrann, såre bryst bla.
Noe som også kan være progreston økning og stress. Frustrerende og nervepirrende tid[emoji28]
 
Så bra det går greit, klassiske symptomer ser jeg[emoji7] [emoji1]
Håper det går bra med legen[emoji106] [emoji256]
Aldri vært gravid før, så det var godt å høre <3 Skulle ønske jeg kjente mer tegn til graviditet for føler meg igrunn ganske paranoid nå .. Ventet så lenge på dette også føler jeg at jeg ikke "merker" like mye som jeg har fantasert om i prøveperioden:p

Tusen takk, det gjør det nok.. Tror du det er for tidlig å tenke på helsekort for gravide allerede?:P
 
Back
Topp