❤❤IKM uke 50❤❤

Testet i dag - Negativ. o_O TR 1 dag forsinket.. er sikkert rett rundt hjørnet.
Har veeeldig vondt i ryggen, av og på menssmerter. :confused:
 
Første test på nye tester (de gamle mistenker jeg å være litt shady pga en del skyggestreker). Blendahvit!

Forventer tr på søndag men siden dette er første syklus etter spiraluttak så er det litt usikkert. Mulig det ikke er før 23.12... har kjøpt et lass med tester med kort holdbarhet så det er rom for litt testing :p
 
Negativ tidligtest både morgen og kveld 13 dpo her. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å teste. Har nesten helt sikkert bommet med aksjeleggingen denne mnd. Men likevel har jeg en så intens følelse av å ha lyst til å lykkes denne mnd. Vanskelig å forklare følelsen. Kommer til å bli skuffa når tr kommer fredag, selv om det er forventet.

Har vært utrolig opplåst de siste par dagene, og har ømme pupper, så regner med tanta holder på å gjøre seg klar.
 
Nå kommer et veldig rart spm! Men er det noen her inne som merker noe når dere er på do og gjør no2? Jeg føler et press nederst i magen og under navlen når jeg er det. Usikker på om det er vanlig eller om det faktisk kan være at jeg er gravid. Har liksom ikke lagt merke til det før [emoji85]

Spent på om tanta melder seg på lørdag eller ikke, og om den ene dagen med litt blødning forrige mnd var tr eller noe annet. Denne syklusen aner jeg ingenting!

Men er veldig trøtt, har ømmhet i brystene og vondt i en nippel. Føler de er stramme og den ene litt tung. Blæææ, hater tanker
 
Nå kommer et veldig rart spm! Men er det noen her inne som merker noe når dere er på do og gjør no2? Jeg føler et press nederst i magen og under navlen når jeg er det. Usikker på om det er vanlig eller om det faktisk kan være at jeg er gravid. Har liksom ikke lagt merke til det før [emoji85]

Spent på om tanta melder seg på lørdag eller ikke, og om den ene dagen med litt blødning forrige mnd var tr eller noe annet. Denne syklusen aner jeg ingenting!

Men er veldig trøtt, har ømmhet i brystene og vondt i en nippel. Føler de er stramme og den ene litt tung. Blæææ, hater tanker
Har du tatt test?
Om den var negativ krev hcg blodprøve hos legen. Bruker tr å være en dag hos deg? Jeg har hatt det sånn som du beskriver når jeg har vært gravid. Spennende.
 
Har du tatt test?
Om den var negativ krev hcg blodprøve hos legen. Bruker tr å være en dag hos deg? Jeg har hatt det sånn som du beskriver når jeg har vært gravid. Spennende.

Har ikke tatt test i det siste nå nei. Har heller ALDRI hatt ustabil syklus eller mensen mindre enn 5 dager. Og jeg er en HEAVY bløder. Hadde negative tester 8 dager over ikm enda, så mistet troen.

Får jeg ikke tr på lørdag må jeg til legen etter helgen [emoji15] jeg vil så gjerne ha en juleglede [emoji22]
 
Har ikke tatt test i det siste nå nei. Har heller ALDRI hatt ustabil syklus eller mensen mindre enn 5 dager. Og jeg er en HEAVY bløder. Hadde negative tester 8 dager over ikm enda, så mistet troen.

Får jeg ikke tr på lørdag må jeg til legen etter helgen [emoji15] jeg vil så gjerne ha en juleglede [emoji22]
Det finnes noen få som skiller dårlig ut hcg i urinen, derfor lurte jeg på om du hadde tatt blodprøve. Håper du har en liten spire jeg[emoji173]
 
Det finnes noen få som skiller dårlig ut hcg i urinen, derfor lurte jeg på om du hadde tatt blodprøve. Håper du har en liten spire jeg[emoji173]

Har ikke vært å tatt nei, håperhåper jeg er en av de [emoji22] og jeg håper det er en liten spire der [emoji173]️

Akkurat når jeg leste det du skrev ble det sånn «bobling» nederst ved skambenet [emoji23][emoji23] innbilsk sa du.
 
Tr her. Ikke meningen å ha 3 barn født i august[emoji6], så kanskje september er mnd[emoji3] Da hopper jeg inn i pp8.
 
Noen som vil ha testedate med meg i morgen?

Fikk en svak strek i går 10-11 dpo, så er veldig spent på om den er sterkere i morgen.

Ømme pupper og litt vondt i bekkenet er eneste symptomer.
 
Noen som vil ha testedate med meg i morgen?

Fikk en svak strek i går 10-11 dpo, så er veldig spent på om den er sterkere i morgen.

Ømme pupper og litt vondt i bekkenet er eneste symptomer.
Jeg tester 4ganger daglig[emoji85] så tester nok i morgen også[emoji6] men jeg er bare 9dpo i dag.
 
Tr her. Ikke meningen å ha 3 barn født i august[emoji6], så kanskje september er mnd[emoji3] Da hopper jeg inn i pp8.
Septemberbarn på deg da[emoji4] [emoji106] [emoji256]
 
Har ikke vært å tatt nei, håperhåper jeg er en av de [emoji22] og jeg håper det er en liten spire der [emoji173]️

Akkurat når jeg leste det du skrev ble det sånn «bobling» nederst ved skambenet [emoji23][emoji23] innbilsk sa du.
Spennende[emoji1] [emoji173]
 
Jeg tester 4ganger daglig[emoji85] så tester nok i morgen også[emoji6] men jeg er bare 9dpo i dag.

Jeg har heldigvis bare en vanlig test igjen og to digitale så da må jeg bare holde meg. Første digitale ryker på IKM om det er to steker i morgen. Lykke til!
 
Ikm 11 desember. Positiv El test på kvelden fredag og i går negativ i dag så litt usikker på når El skjer da Har 2 august barn fra før så håper dette er min mnd :)

Sniker meg inn her jeg[emoji4] Har trodd jeg har hatt positiv el test flere ganger denne syklusen, men nå tror jeg endelig at den er virkelig positiv.
PP 3, ingen barn fra før. Hvis el test er positiv i dag har jeg vel eggløsning i morgen hvis jeg har forstått det rett[emoji4] IKM 13. Desember.
Håper vi får positiv test i julegave hele gjengen![emoji1335][emoji1]
9ca3a6a17fd74313bc6a32a021d92e15.jpg

Babysyk91 - #1 FET 27.11 (ICSI) - PP 27 - Ikm 11.12 - Mitt første, hans andre

Jeg skal kjøre til julebordet. Bor sånn til at det ikke passer så altfor godt med buss på kveldstid, så det er en ypperlig unnskyldning. Men jeg er rimelig uansett rimelig sikker på at det ikke har klaffet denne pp, siden el kom på dag fire etter sist gang vi hadde sex.

Kakepanne - PP9 - EL ..usikker - IKM 12.desember
Hvordan går det med dere?
 
Gravid <3 5+1 idag, testet positivt 5 dager før IKM og testedagen:)
Kjære deg, det stemmer[emoji7] [emoji173]
Hadde satt deg på gravid, men glemt å ha deg bort fra ikm dagen[emoji6] [emoji28]
Håper formen er bra og alt er såre vel?[emoji1]
 
Back
Topp