Kom over denne i dag på ff, så negativ test 11 dpo kan gi positiv test dagen etter feks [emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere andre noen symptomer?
Kom nye tester i posten idag, og mååååå jo bare teste [emoji23]
God stigning fra 3+5 til 4+3 [emoji7] nå dere altså kan eg virkelig tro at det er baby der inne [emoji173]
Huff[emoji173] [emoji173] [emoji173] stor klem[emoji173]Neineineineineinei [emoji22] litt rødt på papiret tidligere i dag! Jeg ORKER IKKE pp 19!! Hva skjer...
Takk [emoji173] termin er 23.august [emoji7]Fin stigning ja gratulerer! Når blir termin?
Huff[emoji173] [emoji173] [emoji173] stor klem[emoji173]
Hvordan går det med dere?
Gratulerer[emoji323] [emoji173] [emoji7] setter deg opp som GRAVID[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji1] [emoji106] [emoji294] [emoji256] [emoji7]Vis vedlegget 238810 Våknet litt småkvalm og med fyldigere pupper, fikk denne teste
Eller tok ny nå, den fikk skyggestrek med en gang. Den kom når fargen begynte å komme. Usikker på om det er ønsketenkning.
Jeg stoler egentlig ikke på tester, har opplevd så mye rart med tester den siste tiden.
Men om streken blir sterkere da vil jeg tro, om den gradvis utvikler seg.
Nydelig[emoji7]Ser det bedre i virkeligheten og på dette bilet.
Nydelig[emoji7]
Ææææææ...
Jeg kan vel flyttes over på gravid jeg da.