❤❤IKM uke 50❤❤

Eller tok ny nå, den fikk skyggestrek med en gang. Den kom når fargen begynte å komme. Usikker på om det er ønsketenkning.
Jeg stoler egentlig ikke på tester, har opplevd så mye rart med tester den siste tiden.
Men om streken blir sterkere da vil jeg tro, om den gradvis utvikler seg.

Oi, spennende! Krysser fingrene
 
Ææææææ...

Jeg kan vel flyttes over på gravid jeg da.
Ohoi[emoji7] Gratulerer så mye, flyttet med glede[emoji173] [emoji323] [emoji294]
 
Tr kom akkurat ved midnatt i går kveld her... Da blir det en aktiv nyttårshelg og kanskje klaff neste pp?
 
Jeg gir opp. Er 5 dager på overtid.:( Ei uke med menssmerter. Spottet 5 dråper natt til torsdag. 2 negative tester. Er visst ikke gravid, men TR er det ikke noe antydning til. :wtf:
 
Tr kom akkurat ved midnatt i går kveld her... Da blir det en aktiv nyttårshelg og kanskje klaff neste pp?
Dere får lage en ekstra fin liten nyttårsrakett[emoji7]
 
Jeg gir opp. Er 5 dager på overtid.:( Ei uke med menssmerter. Spottet 5 dråper natt til torsdag. 2 negative tester. Er visst ikke gravid, men TR er det ikke noe antydning til. :wtf:
Så merkelig, jeg hadde blitt super frustrert.
 
Jeg kan settes på TR. Fikk en skyggestrek/svak strek i dag, IKM-dag, men nedte test nå var negativ så antar kjemisk eller bare tullestrek.
 
Jeg kan settes på TR. Fikk en skyggestrek/svak strek i dag, IKM-dag, men nedte test nå var negativ så antar kjemisk eller bare tullestrek.
Er du sikker? tr har jo ikke kommet..
 
Er du sikker? tr har jo ikke kommet..

Ja, synes det var så tydelig ingen antydning til strek engang på test nr to, tre timer senere. Test nr 1 er liksom så veldig grå i fargen at jeg tror det er en feil. Og den burde vært sterkere så nære TR?
6c6bf9a38054e1268c138053770c1137.heic
 
tr her
 
Ja, synes det var så tydelig ingen antydning til strek engang på test nr to, tre timer senere. Test nr 1 er liksom så veldig grå i fargen at jeg tror det er en feil. Og den burde vært sterkere så nære TR?
6c6bf9a38054e1268c138053770c1137.heic
Jeg vet ikke, ikke alltid det finnes en fasit.
Men jeg tenker negativ test på ikm ikke er et godt tegn.
Har flyttet deg, men flytter deg gjerne igjen om du får positiv test.[emoji4]
 
Her flyttes ikm til ca onsdag, da en kom tre dager senere enn avtalt[emoji12]
Jaja så får vi se da om den kommer til avtalt tid eller holder seg unna[emoji106]
 
Er utrolig kjedelig. Hvordan går det med deg? :)
Nok en negativ test dpo 12 i dag, så venter på TR og ny prøverunde, men da uten el testing, temping eller noe annet. Trapper ned prøvingen litt frem til gyn time i februar.
 
Æsj så dritt, funka ikke kuren?
Fikk eggløsning. Gyn så til og med 2 modne egg dagen før eggløsning som lå klare, men desverre ingen graviditet denne gangen heller :(
 
Tr her også [emoji22][emoji22] denne gangen på dagen og like kraftig og vond som den bruker å være, så spørs om det var kjemisk ellernoe forrige mnd [emoji53] ble ikke noe babyjul i år heller..
 
Tr her også [emoji22][emoji22] denne gangen på dagen og like kraftig og vond som den bruker å være, så spørs om det var kjemisk ellernoe forrige mnd [emoji53] ble ikke noe babyjul i år heller..
Stor klem[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji24]
 
Back
Topp