Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har opplevd å bare ha blødninger i to dager?[emoji15] trodde det var full mens på gang men to dager er litt lite synes jeg
Jeg har ofte pauser i blødningene, full tante i går og bare spotting i dag. Forventer mer blødning i løpet av neste uke. Men det er vanlig for meg, har du vært prøver lenge? For da kjenner du vel etterlever til hva som er normalen for deg
Slutta på pilla i oktober, så har ikke prøvd så lenge
Jeg har blødninger stort sett bare to dager, pluss litt spotting før og etter.Noen som har opplevd å bare ha blødninger i to dager?[emoji15] trodde det var full mens på gang men to dager er litt lite synes jeg
Nok en negativ test dpo 12 i dag, så venter på TR og ny prøverunde, men da uten el testing, temping eller noe annet. Trapper ned prøvingen litt frem til gyn time i februar.
[emoji173]Åh så kjedelig. Får virkelig håpe dere lykkes![emoji813]red Er så trist å ikke få det til, når man ønsker det.
Jeg er vel 8 dager på overtid. Kveldskvalme, menssmerter, sur i halsen og jeg tisser og tisser. Bare negative tester... Vi skal vente til etter GU i januar.
Bra det ikke bare er jeg[emoji23] [emoji85]Ser tydelig råsa på dagens test [emoji173]️
Kalas! Ser rosa strek på den til høyre!
Test i dag?Bra det ikke bare er jeg[emoji23] [emoji85]
Enig i denne.Test i dag?
Enig i denne.
På min test så jeg en kjempesvak rosa strek omtrent ved IKM og fikk utslag på cbd men uke [emoji7]
Kalas! Ser rosa strek på den til høyre!
Testet i dag, svakere strek igjen.Test i dag?
Kjedelig men for tidlig å konkludere syns jeg. Har vel i såfall vært noe med det befruktedeTestet i dag, svakere strek igjen.
Så jeg konkluderer med en streifer. Venter på tr nå.
Tidenes lengste syklus ble dette på meg som bruker å ha 22 til 25 dagers pp.
Kroppen min vil bare ikke bli gravid nå.
Tja det er vel det ene eller andre. Tredje/fire kjemiske i år, har hatt tre eggløsningsfrie mnd og en MA i uke 9. Så kroppen min er ikke helt på nett.Kjedelig men for tidlig å konkludere syns jeg. Har vel i såfall vært noe med det befruktede
egget, er jo som oftest det som er feil og ikke kroppen din
Tja det er vel det ene eller andre. Tredje/fire kjemiske i år, har hatt tre eggløsningsfrie mnd og en MA i uke 9. Så kroppen min er ikke helt på nett.
Red: Konklusjonen er basert på hvilepuls og temp nedgang også.
Skjer det noe med hvilepulsen om man er gravid? [emoji56]Tja det er vel det ene eller andre. Tredje/fire kjemiske i år, har hatt tre eggløsningsfrie mnd og en MA i uke 9. Så kroppen min er ikke helt på nett.
Red: Konklusjonen er basert på hvilepuls og temp nedgang også.