❤❤IKM uke 50❤❤

Er det dette man kaller skyggestrek? Om det i det hele tatt er en strek på den nederste? TR er nå offisielt forsinka. Ganske sikker på at hu kommer snart [emoji17]

859deb4731821869fa85546911407b47.jpg
 
Holdt ikke lenge :bag: syns den er blank men likevel skimter jeg noe...

(Ikm usikker... el usikker... ikm egentlig tidligst til helgen)
 

Vedlegg

  • 1A110DFC-0582-435C-84D0-B613608B3ECA.jpeg
    1A110DFC-0582-435C-84D0-B613608B3ECA.jpeg
    801,7 KB · Visninger: 96
Ble tr for fullt her. Ser fram mot førjuls dagene og de første juledagene med prøving vi da :p.
Æsj da, kanskje romjulsglede på dere[emoji173]
 
Kan konstatere ny kjemisk på meg.
Negativ test og TR idag så defnitivt ikke noe å lure på..
Uttelling for 2017:
7 kjemiske og 2 SA..
Fy f altså, så dritt. At ikke kroppen din vil ta imot eggene [emoji173] stor klem[emoji173]
 
Jeg har så mange tester, at jeg kommer til å teste meg grønn før TR [emoji23]

Skal ikke komme noe TR vet du :bookworm:

Jeg har nettopp bestilt nye tester fra en litt mer troverdig kilde. Skyggetestene mine mistenker jeg å være en tvilsom batch på eBay :grumpy:
 
Skal ikke komme noe TR vet du :bookworm:

Jeg har nettopp bestilt nye tester fra en litt mer troverdig kilde. Skyggetestene mine mistenker jeg å være en tvilsom batch på eBay :grumpy:
Jeg får ofte skyggestreker på strimmeltestene. Har det nå også, jeg har sluttet å tro på svake streker, tror kun på streker som kommer seg gradvis i styrke og er veldig tydelige.
 
Sååå frustrert i dag. :( Gyn ringte med svar om at blodprøvene mine var fine. Har sannsynligvis pcos, men 3 skarve kg ned har gjort syklusen stabil de siste tre mnd. Siden de var normale blir det ikke kontroll før i slutten av mars... Det er leeeenge før vi evt får mer hjelp, når vi har prøvd siden aug 16. :( Venter fremdeles på svar ang samboeren sin prøve.

Denne mnd var samboeren på reisejobb, og vi fikk ikke lagt inn aksjer mer enn fire dager før el... helt sikker på at det ikke har klaffet. Veldig ømme pupper og murringer i dag. Regner med at tr kommer på torsdag eller fredag. :(
 
Da var spottingen begynt så da kommer tr for fult i natt eller i morgen :-) :-) masse lykke til, håper mangen får posetive tester :-) :-)
 
Jeg får ofte skyggestreker på strimmeltestene. Har det nå også, jeg har sluttet å tro på svake streker, tror kun på streker som kommer seg gradvis i styrke og er veldig tydelige.

Jeg har brukt strimler før og aldri opplevd skyggestreker som er rosa før så syns det er noe muffens med dem
 
Fy f altså, så dritt. At ikke kroppen din vil ta imot eggene [emoji173] stor klem[emoji173]
Tydelig at det skjer noe 9-14 dpo. Fester seg 4dpo, men glipper der. Kan ikke akkurat isolere meg og være borte fra jobb hver måned heller..
 
Sååå frustrert i dag. :( Gyn ringte med svar om at blodprøvene mine var fine. Har sannsynligvis pcos, men 3 skarve kg ned har gjort syklusen stabil de siste tre mnd. Siden de var normale blir det ikke kontroll før i slutten av mars... Det er leeeenge før vi evt får mer hjelp, når vi har prøvd siden aug 16. :( Venter fremdeles på svar ang samboeren sin prøve.

Denne mnd var samboeren på reisejobb, og vi fikk ikke lagt inn aksjer mer enn fire dager før el... helt sikker på at det ikke har klaffet. Veldig ømme pupper og murringer i dag. Regner med at tr kommer på torsdag eller fredag. :(

Huff, så lenge å vente når dere har prøvd så lenge var jo rart da [emoji53][emoji173]️[emoji173]️
 
Æsj da, kanskje romjulsglede på dere[emoji173]
Ja. Selv med monster mensen svidde jeg av en test i dag :p kom faktisk 2 streker kjapt. Dog den enener svaaak. Så kan virke som det var noe på gang som har gluppet. Har værre mens smerter enn noen gang også. :(
 
Ja. Selv med monster mensen svidde jeg av en test i dag [emoji14] kom faktisk 2 streker kjapt. Dog den enener svaaak. Så kan virke som det var noe på gang som har gluppet. Har værre mens smerter enn noen gang også. :(
[emoji173] neste pp da er gullegget på plass[emoji173]
 
Back
Topp