Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen måtte dette være din uke også[emoji4]Kakepanne - PP9 - EL ..usikker - IKM 12.desember
Den sier eg er positivJeg skulle egentlig hatt mensen i går, og har fulgt denne gruppa uten å ha gitt meg til kjenne men til nå så har det bare kommet spotting. Mensen min er ikke helt nøyaktig, men jeg har aldri spotta i stedet for mensen før. Jeg tok en test i helga og der overbeviste jeg meg selv om at det kanskje kunne være en strek i det fjerne. Så tok jeg en test ikveld, og der var det helt tydelig en svak svak rosa strek. Kan jeg faktisk være gravid? Trodde at man fikk positiv test når man runda IKM?
Vis vedlegget 238620
Velkommen måtte dette være din uke også
Velkommen måtte dette være din uke også[emoji4]
Den vil jeg si er positiv.Jeg skulle egentlig hatt mensen i går, og har fulgt denne gruppa uten å ha gitt meg til kjenne men til nå så har det bare kommet spotting. Mensen min er ikke helt nøyaktig, men jeg har aldri spotta i stedet for mensen før. Jeg tok en test i helga og der overbeviste jeg meg selv om at det kanskje kunne være en strek i det fjerne. Så tok jeg en test ikveld, og der var det helt tydelig en svak svak rosa strek. Kan jeg faktisk være gravid? Trodde at man fikk positiv test når man runda IKM?
Vis vedlegget 238620
Den vil jeg si er positiv.
Gratulerer.
Hvor fort du får utslag varierer med sensitivitet i testen (også innenfor en type), hvor raskt du produserer hcg og hvor fort du skiller den ut i urin og når egget fester seg.
Kan settes på tr nytt år å nye muligheter
Nei og nei dere[emoji173] synes den tr lista blir alt for lang i forhold til gravidlisten.Kan bare sette meg på tr. Det spottes litt her på 14 dpo.
Burde skånes mot meg selv[emoji51] Nederste tatt nå for 15 min siden .. Er noe der?
Er det fler enn meg som ser antydning til strek her? Tatt noen min etter fristen... Aldri fått antydning til strek før. Vet ikke helt når jeg hadde eggløsning, men ca 9 dpo i dag. Håper![emoji85][emoji173]️
Sån er det bare av og til, er ikke så mye å gjøre medNei og nei dere[emoji173] synes den tr lista blir alt for lang i forhold til gravidlisten.
Godt vi bare er på tirsdag [emoji16] krysser fingre og tær for dere som skal teste denne uken. Må tr holde seg langt unna[emoji173]Nei og nei dere[emoji173] synes den tr lista blir alt for lang i forhold til gravidlisten.