❤❤IKM uke 50❤❤

Jeg skulle egentlig hatt mensen i går, og har fulgt denne gruppa uten å ha gitt meg til kjenne :) men til nå så har det bare kommet spotting. Mensen min er ikke helt nøyaktig, men jeg har aldri spotta i stedet for mensen før. Jeg tok en test i helga og der overbeviste jeg meg selv om at det kanskje kunne være en strek i det fjerne. Så tok jeg en test ikveld, og der var det helt tydelig en svak svak rosa strek. Kan jeg faktisk være gravid? Trodde at man fikk positiv test når man runda IKM?
Snapchat-446940101.jpg
 
Jeg skulle egentlig hatt mensen i går, og har fulgt denne gruppa uten å ha gitt meg til kjenne :) men til nå så har det bare kommet spotting. Mensen min er ikke helt nøyaktig, men jeg har aldri spotta i stedet for mensen før. Jeg tok en test i helga og der overbeviste jeg meg selv om at det kanskje kunne være en strek i det fjerne. Så tok jeg en test ikveld, og der var det helt tydelig en svak svak rosa strek. Kan jeg faktisk være gravid? Trodde at man fikk positiv test når man runda IKM?
Vis vedlegget 238620
Den sier eg er positiv :)
 
Jeg skulle egentlig hatt mensen i går, og har fulgt denne gruppa uten å ha gitt meg til kjenne :) men til nå så har det bare kommet spotting. Mensen min er ikke helt nøyaktig, men jeg har aldri spotta i stedet for mensen før. Jeg tok en test i helga og der overbeviste jeg meg selv om at det kanskje kunne være en strek i det fjerne. Så tok jeg en test ikveld, og der var det helt tydelig en svak svak rosa strek. Kan jeg faktisk være gravid? Trodde at man fikk positiv test når man runda IKM?
Vis vedlegget 238620
Den vil jeg si er positiv.
Gratulerer.
Hvor fort du får utslag varierer med sensitivitet i testen (også innenfor en type), hvor raskt du produserer hcg og hvor fort du skiller den ut i urin og når egget fester seg.
 
Den vil jeg si er positiv.
Gratulerer.
Hvor fort du får utslag varierer med sensitivitet i testen (også innenfor en type), hvor raskt du produserer hcg og hvor fort du skiller den ut i urin og når egget fester seg.

Så spennende!! Da blir det test med ukesindikator imorra tidlig :) har ei jente fra før, men hun kon som en overraskelse på pillen så det tok jo mange uker før jeg skjønte tegninga
 
Tok en test i dag og kan skimte en strek, mulig det bare er en streifer. Har kun en vanlig test igjen så venter med den til fredag.
 
Tok en test i dag og den er blendahit. Da er det bare å vente på TR og gå inn i pp4.
 
Jeg syns jeg skimtet noe på testen min i dag. (Kan være jeg som stirret lenge på den.) Håper den blir sterkere og at jeg kanskje har bommet noen dager med ikm. Ihvertfall ikke noe tante enda.
 
Back
Topp