Jaa! Jeg ser
Stor stigning fra kl 8 i morges [emoji7] nervevrak her... [emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! Jeg ser
Stor stigning fra kl 8 i morges [emoji7] nervevrak her... [emoji33]
Lykke til, spennende om noe skjer.Tok en test i går 6/7dpo, blenda. Ingen symptomer denne pp, men i og med at vi ikke prøver, prøver så er det ikke noe stress [emoji5] Det som skjer, det skjer [emoji5]
Burde skånes mot meg selv[emoji51] Nederste tatt nå for 15 min siden .. Er noe der?
Vanskelig å si, men syns jeg kan skimte noe på den nederst. Ikke godt å si om det er med farge eller skyggestrek. Krysser fingrene for at det er spirestrek ;-)
Nå tenker jeg egentlig at det er ønskestrek.. Men du verden å lykkelig jeg hadde blitt, om dette var starten på en sensommer spire [emoji169]
7 dpo er jo tidlig å teste, men kan jo se lovende ut. Ja blir spennende å se hva den neste uken bringer, håper vi er mange her inne som får en fin førjulsgave
Så flott, gjøres med glede[emoji7] [emoji173] [emoji106] [emoji294]Jeg kan settes på gravid [emoji173]
Takk [emoji7][emoji173]Så flott, gjøres med glede[emoji7] [emoji173] [emoji106] [emoji294]
JippiiiiiJeg kan settes på gravid [emoji173]
Gratulerer!Jeg kan settes på gravid [emoji173]
Jeg kan settes på gravid [emoji173]
Ikke gi opp[emoji173]I går kunne det skimtes strek på flere tester i dag er det blankt. Mulig egget festet seg å så vidt rakk å produsere hcg før det slapp igjen[emoji57] Er bare 8 dpo, men nå mistet jeg trua igjen.