❤❤IKM uke 50❤❤

03972daf1477c90e7d6a85ed10b337df.jpg

Der!! Ser dere?? [emoji85]
Ja!!! Det der må da være baby strek ! Satser på de blir sterkere :)
 
11 dpo og just tømt øya litt jeg. Herlighet for ei sippehøne. Øm i siden av brystene og masse menssmerter uten spotting. I morgen får jeg svar #redd [emoji57]
 
11 dpo og just tømt øya litt jeg. Herlighet for ei sippehøne. Øm i siden av brystene og masse menssmerter uten spotting. I morgen får jeg svar #redd [emoji57]
Ta en test! Vi er jo like langt!!
Ser strek og er vanvittig glad for deg. Håper jeg er like heldig i morgen [emoji51]
Takk [emoji3] bare håper den sitter godt fast og at strekene blir sterkere [emoji7]
 
Der var puppene i gang ja [emoji23][emoji23] testene er sterkere nå som de har tørka [emoji85][emoji85][emoji3]
 
6 dpo i dag, greidde jeg ikke motstå fristelsen..
6e5097905c0a5634e5ee0bedb9a4beb2.jpg
til og med svidd av en eltest... Sammelignet med den tatt dagen etter el, var den litt sterkere på farge. Mensmurringer i kveld og ømme pupper. Mest sannsynlig tegn på progesteron økning. Temp holder seg stabilt på 36.2, mot vanligvis 35.6( digitalt øretermometer ).
 
Fortsatt vondt i korsrygg og hofte, neseblod i går og i dag (ikke normalt) og ble skikkelig kvalm når jeg sto opp med sønnen min i dag. Kvalmen stilnet litt heldigvis etter en brødskive og eplejuice.

Spent på å se om dette bare er sykdom eller spire. Har hatt influensa symptomer de siste dagene så ikke godt å si.
 
Fortsatt vondt i korsrygg og hofte, neseblod i går og i dag (ikke normalt) og ble skikkelig kvalm når jeg sto opp med sønnen min i dag. Kvalmen stilnet litt heldigvis etter en brødskive og eplejuice.

Spent på å se om dette bare er sykdom eller spire. Har hatt influensa symptomer de siste dagene så ikke godt å si.
Tatt test?
 
Back
Topp