Æææææ [emoji3][emoji85][emoji85][emoji33]Jeg ser, jeg ser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æææææ [emoji3][emoji85][emoji85][emoji33]Jeg ser, jeg ser
11 dpo, øøøhm... ebay? Men tipper 10Ser strek på den nederste Hvor mange dpo er du? Er det sensitiv test?
Æææææ [emoji3][emoji85][emoji85][emoji33]
11 dpo, øøøhm... ebay? Men tipper 10
Håper de blir sterkere til i morgen [emoji7]Grattis! Finfin førjulsgave det
Ja!!! Det der må da være baby strek ! Satser på de blir sterkere
Der!! Ser dere?? [emoji85]
Krysse fingre og tær [emoji7][emoji7]Ja!!! Det der må da være baby strek ! Satser på de blir sterkere
Krysse fingre og tær [emoji7][emoji7]
Ta en test! Vi er jo like langt!!11 dpo og just tømt øya litt jeg. Herlighet for ei sippehøne. Øm i siden av brystene og masse menssmerter uten spotting. I morgen får jeg svar #redd [emoji57]
Takk [emoji3] bare håper den sitter godt fast og at strekene blir sterkere [emoji7]Ser strek og er vanvittig glad for deg. Håper jeg er like heldig i morgen [emoji51]
Så spennende [emoji7]Kvalm i det eg åpna øynene i dag!
Strekene er sterkere enn i går kveld [emoji7]
Tatt test?Fortsatt vondt i korsrygg og hofte, neseblod i går og i dag (ikke normalt) og ble skikkelig kvalm når jeg sto opp med sønnen min i dag. Kvalmen stilnet litt heldigvis etter en brødskive og eplejuice.
Spent på å se om dette bare er sykdom eller spire. Har hatt influensa symptomer de siste dagene så ikke godt å si.
Jaaaa! Håper den blir sterkere for hver dag [emoji7][emoji7]Så spennende [emoji7]