❤❤IKM uke 50❤❤

Jeg fikk denne i går, tror ikke på den.[emoji13] Cyste? Gal, jeg blir gal.[emoji85]
Uansett kommer vel svaret tilslutt, om det er en unge eller noe annet rusk.
2eae80035fc86bce9b4bdd2ba8b34755.jpg
Spennende da
 
Fikk disse på morgenen idag :D Helt uforventa, så glemte ut testen etter jeg hadde tatt den og gikk ut med hunden :p Klarer ikke tro på det helt enda, må vente og se om det holder over helga! Mest sannsynlig 9 dpo idag.
Tydelige streker der! Gratulerer
 
Tok denne i dag med morgenurin å eg veit ikke men eg synes eg ser ein strek på bildene?? Har redigert to bilder så er det kanskje lettere å se, men eg veit ikke om det er skygge strek eller hva da er det Værtfall første gang i historien på alle di millionene av testene eg har tatt Hehe er 8 dpo i dag!! Er det bare meg eller er det noe der??
Klarer ikke se noe dessverre
 
7 eller 8 DPO i dag. El-smerter onsdag 29 på kveld. Hatt vonde kramper i 2 dager nå(kommer plutselig og forsvinner igjen like fort!) Nå var det friskt blod på papiret når jeg var på do. 1 uke til IKM. Noen som har erfaring med festesmerter/blødning? Er det lov å håpe at det endelig skal klaffe?:oops:
Alltid lov å håpe!
 
Håper det ikke betydde noen ting. Mange som får sterkere på kvelden enn på morgenen og så blir stressa neste morgen.
Er nok like gravid enda:) Tester på nytt igjen senere på dagen og da var den sterkere igjen:) Testet med digital ikveld og fikk opp 2+3 noe som stemmer i forhold til at jeg var 4+1 når jeg testet:)
 
Har fått testedilla og streksyn jeg også :joyful: er jo helt usikkert når jeg evt har EL og ikm så jeg har allerede testa i tre dager. I dag kunne jeg skimte noe på en eBay strimmel så jeg er litt :bored: ang de testene altså :bag: men den var bare skimtbar så jeg tror jeg skal avvente deling :facepalm:
Her inne som vi elsker testetyding.
 
I morgen er jeg 11 dpo, og har begynt å sjekke papiret etter dobesøk. Både elsker og hater denne tida. Så nå er spørsmålet. Teste eller ikke teste? Ingen symptomer på hverken det ene eller det andre. Men i dag på jobb rant det ut masse, og tenkte det var spottingen som starta. Løp på do, men kun hvit, tykk UF. Skal ikke det være positivt?
Test i vei.
 
Jeg er ikke sikker på hvor jeg er i syklusen. Jeg forventet tr 22.11 men den kom ikke. Er 15 dager over ikm nå. Negative tester enda. Hadde en skyggestrek etter ikm :/ men den 20.11 hadde jeg en liten blødning og den fyllte ikke 1 tampong engang. Litt blod på papiret dagen før. Blææ!

Denne mnd skulle el vært ca 4./5. Desember. Ikke prøvd like bevisst denne mnd da jeg har ventet på tr. Men mannen har fulgt med på appen og vi har tydeligvis hatt sex mye rundt el uten at jeg har vært klar over det. Hvis jeg har hatt el da [emoji22]

Aldri hatt ustabile sykluser siden jeg sluttet med pillen juni 2016...
Da tror jeg jeg ville fått henvisning til gyn og fått utredning og hjelp
 
Er nok like gravid enda:) Tester på nytt igjen senere på dagen og da var den sterkere igjen:) Testet med digital ikveld og fikk opp 2+3 noe som stemmer i forhold til at jeg var 4+1 når jeg testet:)
Så bra! når har du fått UL da?
 
Så bra! når har du fått UL da?

Ja veldig glad for det!:) Har ikke varslet hverken fastlege eller fertilitetsklinikk enda:) Tenkte å gjøre det imorgen:) Men skal jo ha TUL i uke 7 da, ettersom det er ICSI:)
 
Ja veldig glad for det!:) Har ikke varslet hverken fastlege eller fertilitetsklinikk enda:) Tenkte å gjøre det imorgen:) Men skal jo ha TUL i uke 7 da, ettersom det er ICSI:)
Varierer litt når det er mulig å få og ikke alltid klinikkene har mulighet til å gjøre det selv som jeg har skjønt.
Blir vel omkring juletider da eller?
 
Varierer litt når det er mulig å få og ikke alltid klinikkene har mulighet til å gjøre det selv som jeg har skjønt.
Blir vel omkring juletider da eller?
Ja, er jo 4+2 nå, så blir vel rundt jul:)
 
Lite nytt på testen fra i morges. Burde vel i det minste klare å ikke teste før i morgen tidlig nå :bored: er jo litt vel tidlig dette her.

Men jeg satser ikke penger på at jeg klarer å holde meg :eek: det syke er at jeg har overbevist meg selv nå om at de ER positive! Selv om de er veeeeeeeeldig svake. Selv på morgenen i dag. Umulig å si om den fra i morges er sterkere for den kan også bare skimtes.
 
Jaja. Er nok bare kroppen som er helt på bærtur :( dag 3 med søvnløshet. Bekken vondt. Kløende pupper. Og et helt sinnsykt ligamentstrekk når jeg snudde meg i sengen. Men negativ test. Så innstilt på tr. Bare håper hu kommer presist denne gangen.
 
Back
Topp