❤❤IKM uke 50❤❤

Nekter å sette meg som gravid før jeg har fått svar på blodprøvene. Noe stemmer ikke tenker jeg, pessimisten [emoji57]
 
Her er det fortsatt strek, litt tydeligere idag :Heartred 10 dpo :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_5928.JPG
    IMG_5928.JPG
    888,5 KB · Visninger: 105
7 eller 8 DPO i dag. El-smerter onsdag 29 på kveld. Hatt vonde kramper i 2 dager nå(kommer plutselig og forsvinner igjen like fort!) Nå var det friskt blod på papiret når jeg var på do. 1 uke til IKM. Noen som har erfaring med festesmerter/blødning? Er det lov å håpe at det endelig skal klaffe?:oops:
 
Aaauuuu. Bekkenet mitt :( smalt så sykt i det når jeg var på jobb. Fikk en låsning som heldigvis løsnet igjen med en gang. Men verker hele tiden nå.
 
Aaauuuu. Bekkenet mitt :( smalt så sykt i det når jeg var på jobb. Fikk en låsning som heldigvis løsnet igjen med en gang. Men verker hele tiden nå.

Samme her, har skikkelig smertefull verking ned mot halebenet og høyre hofte som stråler ned til tærne. Har hatt det i noen dager, men verre i dag.

Også fått symptomer på influensa i dag så sikkert det som er årsaken. Vondt i hode, stiv nakke, feberfølelse og fryser.

Håper det er spire og ikke influensa som forårsaker det for deg da ;)
 
Har fått testedilla og streksyn jeg også :joyful: er jo helt usikkert når jeg evt har EL og ikm så jeg har allerede testa i tre dager. I dag kunne jeg skimte noe på en eBay strimmel så jeg er litt :bored: ang de testene altså :bag: men den var bare skimtbar så jeg tror jeg skal avvente deling :facepalm:
 
I morgen er jeg 11 dpo, og har begynt å sjekke papiret etter dobesøk. Både elsker og hater denne tida. Så nå er spørsmålet. Teste eller ikke teste? Ingen symptomer på hverken det ene eller det andre. Men i dag på jobb rant det ut masse, og tenkte det var spottingen som starta. Løp på do, men kun hvit, tykk UF. Skal ikke det være positivt?
 
Jeg er ikke sikker på hvor jeg er i syklusen. Jeg forventet tr 22.11 men den kom ikke. Er 15 dager over ikm nå. Negative tester enda. Hadde en skyggestrek etter ikm :/ men den 20.11 hadde jeg en liten blødning og den fyllte ikke 1 tampong engang. Litt blod på papiret dagen før. Blææ!

Denne mnd skulle el vært ca 4./5. Desember. Ikke prøvd like bevisst denne mnd da jeg har ventet på tr. Men mannen har fulgt med på appen og vi har tydeligvis hatt sex mye rundt el uten at jeg har vært klar over det. Hvis jeg har hatt el da [emoji22]

Aldri hatt ustabile sykluser siden jeg sluttet med pillen juni 2016...
 
I morgen er jeg 11 dpo, og har begynt å sjekke papiret etter dobesøk. Både elsker og hater denne tida. Så nå er spørsmålet. Teste eller ikke teste? Ingen symptomer på hverken det ene eller det andre. Men i dag på jobb rant det ut masse, og tenkte det var spottingen som starta. Løp på do, men kun hvit, tykk UF. Skal ikke det være positivt?
Jeg er jo veldig for testing, men dersom du er bekymret for å få forhåpningene opp og så få tanta på forsinka besøk så bør du gjerne vente.

Er jo gode tegn da!

Jeg har aldri holdt til 11dpo forresten.
 
Tusen takk:) bare håper det holder, var svakere på morgenurinen idag dessverre
Håper det ikke betydde noen ting. Mange som får sterkere på kvelden enn på morgenen og så blir stressa neste morgen.
 
Back
Topp