10 dpo er tidlig, mye kan skje dagene fremover[emoji106] [emoji4]Er 10dpo idag, får teste når eg står opp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo er tidlig, mye kan skje dagene fremover[emoji106] [emoji4]Er 10dpo idag, får teste når eg står opp!
Var ikke skjedd noe til nå o allefall [emoji28]10 dpo er tidlig, mye kan skje dagene fremover[emoji106] [emoji4]
10. Men synes faktisk å huske fra sist at de med 10 slo senere ut enn de vanlige på 25. (Strimler).Spennende tenker jeg da, følsomhet på testen?
Her er det fortsatt strek, litt tydeligere idag 10 dpo
Her ser jeg to strekerStreken er der med strikke
10 dpo er tidlig [emoji813]️
Like blenda som i går gitt, 10dpo
Fantastisk [emoji813]️Her er det fortsatt strek, litt tydeligere idag [emoji813]red 10 dpo
Jeg hadde sagt veldig tydelig i dag. Gratulerer!!!Her er det fortsatt strek, litt tydeligere idag 10 dpo
Her er det fortsatt strek, litt tydeligere idag 10 dpo
Gratulererer![emoji173]️
Aaauuuu. Bekkenet mitt smalt så sykt i det når jeg var på jobb. Fikk en låsning som heldigvis løsnet igjen med en gang. Men verker hele tiden nå.
Jeg er jo veldig for testing, men dersom du er bekymret for å få forhåpningene opp og så få tanta på forsinka besøk så bør du gjerne vente.I morgen er jeg 11 dpo, og har begynt å sjekke papiret etter dobesøk. Både elsker og hater denne tida. Så nå er spørsmålet. Teste eller ikke teste? Ingen symptomer på hverken det ene eller det andre. Men i dag på jobb rant det ut masse, og tenkte det var spottingen som starta. Løp på do, men kun hvit, tykk UF. Skal ikke det være positivt?
Håper det ikke betydde noen ting. Mange som får sterkere på kvelden enn på morgenen og så blir stressa neste morgen.Tusen takk bare håper det holder, var svakere på morgenurinen idag dessverre