❤❤IKM uke 50❤❤

Fikk disse på morgenen idag :D Helt uforventa, så glemte ut testen etter jeg hadde tatt den og gikk ut med hunden :p Klarer ikke tro på det helt enda, må vente og se om det holder over helga! Mest sannsynlig 9 dpo idag.
 

Vedlegg

  • IMG_5912.JPG
    IMG_5912.JPG
    314,7 KB · Visninger: 116
  • IMG_5911.JPG
    IMG_5911.JPG
    267,3 KB · Visninger: 103
  • IMG_5914.JPG
    IMG_5914.JPG
    541,6 KB · Visninger: 114
Eg e så utålmodig, har testa siden 6dpo[emoji23] vil så veldig gjerne! Holdt på å bli helt nedstemt i går... og det har eg ikke tid til med to eksamener jeg må jobbe med [emoji14]

Satt å leste i svangerskapsdagboka fra sist her om dagen, hadde glemt eg va så mye dårlig [emoji23]

Skjønner deg godt.. er utålmodig selv! Sitter og leser alt mulig på nett og leter etter ting jeg kan relatere meg til og finne positivitet i.
Burde sikkert logget helt ut men klarer ikke!
Er så lei av «å vente og se» at jeg snart spyr!
Den ene dagen er jeg helt på høyden, neste dag helt nedi grøfta.. :-/
 
Fikk disse på morgenen idag :D Helt uforventa, så glemte ut testen etter jeg hadde tatt den og gikk ut med hunden [emoji14] Klarer ikke tro på det helt enda, må vente og se om det holder over helga! Mest sannsynlig 9 dpo idag.
Gratulerer[emoji7] [emoji7]
 
Skjønner deg godt.. er utålmodig selv! Sitter og leser alt mulig på nett og leter etter ting jeg kan relatere meg til og finne positivitet i.
Burde sikkert logget helt ut men klarer ikke!
Er så lei av «å vente og se» at jeg snart spyr!
Den ene dagen er jeg helt på høyden, neste dag helt nedi grøfta.. :-/
Akkurat nå har eg faktisk ikke tid å lese så mye på nett og i forum, men blir andre boller etter kl 15 i morgen når den ene skal inn og jeg bare har en igjen å tenke på...

Blir tøvete i hodet av å vente [emoji30] lilla stortå=gravid hadde vært et fint tegn sånn ca 2 dpo [emoji23]
 
Tydeligere får det ikke blitt, men kan du ikke spandere på deg en til?
Kanskje du tror på det da :)
Venter til i morgen tenker Jeg, skal til lege i dag og måle hcg i blodet. Jeg skal jo i teorien ikke være gravid nå.
Hadde kjemisk forrige mnd, og jeg er bare på cd 15 i dag. Lurer på en kjempe tidlig el på cd7/8, har opplevd det før. Men tidlig å teste positivt dpo4. Stemmer ikke med noe dette, mn kjenner graviditetsmurringene i livmoren.
 
Tok denne i dag med morgenurin å eg veit ikke men eg synes eg ser ein strek på bildene?? Har redigert to bilder så er det kanskje lettere å se, men eg veit ikke om det er skygge strek eller hva da er det Værtfall første gang i historien på alle di millionene av testene eg har tatt Hehe er 8 dpo i dag!! Er det bare meg eller er det noe der??
 

Vedlegg

  • 30998541-B701-450E-BF8B-5194C14FE284.jpeg
    30998541-B701-450E-BF8B-5194C14FE284.jpeg
    368 KB · Visninger: 96
Gratulerer til dere som har testet posetivt[emoji3] Lykke til videre[emoji173]️
 
Fikk disse på morgenen idag :D Helt uforventa, så glemte ut testen etter jeg hadde tatt den og gikk ut med hunden :p Klarer ikke tro på det helt enda, må vente og se om det holder over helga! Mest sannsynlig 9 dpo idag.
Her er det ikke noe tvil. Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Skjønner deg godt.. er utålmodig selv! Sitter og leser alt mulig på nett og leter etter ting jeg kan relatere meg til og finne positivitet i.
Burde sikkert logget helt ut men klarer ikke!
Er så lei av «å vente og se» at jeg snart spyr!
Den ene dagen er jeg helt på høyden, neste dag helt nedi grøfta.. :-/
Kan du ikke ta en test da? Sist jeg var gravid fikk jeg en fin strek 4 dager før IKM.
 
Tok denne i dag med morgenurin å eg veit ikke men eg synes eg ser ein strek på bildene?? Har redigert to bilder så er det kanskje lettere å se, men eg veit ikke om det er skygge strek eller hva da er det Værtfall første gang i historien på alle di millionene av testene eg har tatt Hehe er 8 dpo i dag!! Er det bare meg eller er det noe der??
Litt utydelig bilde, men kaaanskje jeg ser noe. Du har vel ikke kastet testen? Ta et bedre bilde.
 
Back
Topp