Fikk disse på morgenen idag Helt uforventa, så glemte ut testen etter jeg hadde tatt den og gikk ut med hunden Klarer ikke tro på det helt enda, må vente og se om det holder over helga! Mest sannsynlig 9 dpo idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg e så utålmodig, har testa siden 6dpo[emoji23] vil så veldig gjerne! Holdt på å bli helt nedstemt i går... og det har eg ikke tid til med to eksamener jeg må jobbe med [emoji14]
Satt å leste i svangerskapsdagboka fra sist her om dagen, hadde glemt eg va så mye dårlig [emoji23]
Gratulerer[emoji7] [emoji7]Fikk disse på morgenen idag Helt uforventa, så glemte ut testen etter jeg hadde tatt den og gikk ut med hunden [emoji14] Klarer ikke tro på det helt enda, må vente og se om det holder over helga! Mest sannsynlig 9 dpo idag.
Akkurat nå har eg faktisk ikke tid å lese så mye på nett og i forum, men blir andre boller etter kl 15 i morgen når den ene skal inn og jeg bare har en igjen å tenke på...Skjønner deg godt.. er utålmodig selv! Sitter og leser alt mulig på nett og leter etter ting jeg kan relatere meg til og finne positivitet i.
Burde sikkert logget helt ut men klarer ikke!
Er så lei av «å vente og se» at jeg snart spyr!
Den ene dagen er jeg helt på høyden, neste dag helt nedi grøfta.. :-/
Venter til i morgen tenker Jeg, skal til lege i dag og måle hcg i blodet. Jeg skal jo i teorien ikke være gravid nå.Tydeligere får det ikke blitt, men kan du ikke spandere på deg en til?
Kanskje du tror på det da
Gratulerer [emoji173]Vis vedlegget 238110 Testet 01.30 den 6.12 og har testedag 11.12.
#1 ICSI #1 FET [emoji173]️ PP 27!!
Ta hcg hos legen du [emoji173]Jeg fikk denne i går, tror ikke på den.[emoji13] Cyste? Gal, jeg blir gal.[emoji85]
Uansett kommer vel svaret tilslutt, om det er en unge eller noe annet rusk.
Ville prøvd meg på digital. [emoji173]Fikk disse på morgenen idag Helt uforventa, så glemte ut testen etter jeg hadde tatt den og gikk ut med hunden [emoji14] Klarer ikke tro på det helt enda, må vente og se om det holder over helga! Mest sannsynlig 9 dpo idag.
Tusen takkGratulerer [emoji173]
Tusen takk, ja akkurat nå var iallefall kvelds/natturin sterkestGratulerer [emoji173] ofte så er ettermiddagsurin bedre hos noen.
Ville prøvd meg på digital. [emoji173]
Gratulerer[emoji7] [emoji7]
Blir spennende! Nå har bare spiren og klore seg fast [emoji173][emoji173]Skal gjøre det til helga [emoji1] Har mest sannsynlig ikm fredag, så tenker en da og en over helga [emoji7][emoji173]️
Ser ikke noe her...Tydeligere i virkelighet enn på bildet, tatt ca 1 time etter fristen gikk ut...
Her er det ikke noe tvil. Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fikk disse på morgenen idag Helt uforventa, så glemte ut testen etter jeg hadde tatt den og gikk ut med hunden Klarer ikke tro på det helt enda, må vente og se om det holder over helga! Mest sannsynlig 9 dpo idag.
Kan du ikke ta en test da? Sist jeg var gravid fikk jeg en fin strek 4 dager før IKM.Skjønner deg godt.. er utålmodig selv! Sitter og leser alt mulig på nett og leter etter ting jeg kan relatere meg til og finne positivitet i.
Burde sikkert logget helt ut men klarer ikke!
Er så lei av «å vente og se» at jeg snart spyr!
Den ene dagen er jeg helt på høyden, neste dag helt nedi grøfta.. :-/
Litt utydelig bilde, men kaaanskje jeg ser noe. Du har vel ikke kastet testen? Ta et bedre bilde.Tok denne i dag med morgenurin å eg veit ikke men eg synes eg ser ein strek på bildene?? Har redigert to bilder så er det kanskje lettere å se, men eg veit ikke om det er skygge strek eller hva da er det Værtfall første gang i historien på alle di millionene av testene eg har tatt Hehe er 8 dpo i dag!! Er det bare meg eller er det noe der??