❤❤IKM uke 50❤❤

hmmm , vondt i halebeinet/bekkenet også når jeg sitter i sofaen i dag.. Bruker kun å ha vondt når jeg sitter på gulv, og da bare halebeinet, men nå stråler det i bekkenet! ALT for høye forhåpninger jeg her nå... :o
 
hmmm , vondt i halebeinet/bekkenet også når jeg sitter i sofaen i dag.. Bruker kun å ha vondt når jeg sitter på gulv, og da bare halebeinet, men nå stråler det i bekkenet! ALT for høye forhåpninger jeg her nå... :o
Har gått ok til nå, men ligger i senga, og har mest lyst å smekke til mannen hver gang han rører på seg... AU! Hvis eg ikke er gravid nå da altså blir eg skikkelig grinete...
 
Har gått ok til nå, men ligger i senga, og har mest lyst å smekke til mannen hver gang han rører på seg... AU! Hvis eg ikke er gravid nå da altså blir eg skikkelig grinete...
men du har jo fått strek.... SÅ jeg heier på deg!!! Eg er seriøst kokko hvis jeg ikke er gravid nå.. Har jo vært det en del ganger ila de siste 10 årene, og kjenner kroppen veldig godt! Så blir veldig overasket om det bare er tull og tøys denne gangen!
 
men du har jo fått strek.... SÅ jeg heier på deg!!! Eg er seriøst kokko hvis jeg ikke er gravid nå.. Har jo vært det en del ganger ila de siste 10 årene, og kjenner kroppen veldig godt! Så blir veldig overasket om det bare er tull og tøys denne gangen!
Jo, men den e jo så svak at du må bruke kupé med ekstra lys for å se den [emoji23][emoji23]
Har bare vært gravid 1 gang før da, men kan ikke huske det vår så ille... men skjønte ikke hvorfor bekkenet streika på trening da, måtte til kiropraktor for å få det på plass, og etter 2. Gang fikk eg trenongsforbud ei stund [emoji14]
 
Jo, men den e jo så svak at du må bruke kupé med ekstra lys for å se den [emoji23][emoji23]
Har bare vært gravid 1 gang før da, men kan ikke huske det vår så ille... men skjønte ikke hvorfor bekkenet streika på trening da, måtte til kiropraktor for å få det på plass, og etter 2. Gang fikk eg trenongsforbud ei stund [emoji14]
hehe. Det bekkenet altså! fikk syk bekkenløsning med 1. men ikke før i uke 25.. Nr 2 begynte d i uke 13, mens med 3 så var d slik jeg skjønte jeg var gravid! Da visste jeg d før testen. (vært gravid et par ganger utenom også, men husker ikke så mye igrunn) .
 
hehe. Det bekkenet altså! fikk syk bekkenløsning med 1. men ikke før i uke 25.. Nr 2 begynte d i uke 13, mens med 3 så var d slik jeg skjønte jeg var gravid! Da visste jeg d før testen. (vært gravid et par ganger utenom også, men husker ikke så mye igrunn) .
Vil vite nååå, men gjetter vel egentlig på at eg er det. Men vil ha en tydelig strek eg ikke må tyde :)
 
Blir med her! Lykke til alle sammen[emoji173]️
Katz1-pp4 etter sa-b3-EL 2.12-IKM 17.12
Velkommen velkommen[emoji173] måtte dette bli vår uke[emoji7]
 
Her kom positiv eltest opp i går, og aksjer var ikke mulig å legge inn. Satser på at det holder i dag[emoji85]
 
Synes ikke eg ser noe idag... noen som kan redigere bildet?

0e83239a3307534a863d9ca5a097019d.jpg
 
Jeg våkner idag med plutselig masse symptomer!
Er dritkvalm, vonde pupper, stråling i underlivet!
Er det mulig da? Kommer symptomene sånn over natta??
Kanskje jeg hadde el litt tidligere?
Shit hva skjer? Jeg er jo ALDRI sånn her i formen? (Utenom mine sv skap)!!
:-/
 
Altså! Kan man seriøst innbille seg å være gravid så man får allslags symptomer? :p har klødd i puppene noen dager nå, murrer i magen. Hatt et par ligament strekk. Er skam trøtt hele tiden. Øm i bekkenet. hatt søvn vansker de 2 siste nettene (akkurat slik jeg hadde det hele sist graviditet),og sist men ikke minst blodtrykksfall! Men tok en clearblue early i dag , men tror den var defekt da det blå som slulle blitt test streken bare fløt i vinduet .får billig testene mine i måren forhåpentligvis! Men dette er ikke vanlig pms altså!
 
Det er bra å begynne tidlig! Da blir omslaget tydeligere [emoji1303] Lykke til i dagene som kommer [emoji7]
Tusen takk for det du :-) å masse gratulerer til deg men ein spire på plass i magen som skal vokse å kose seg til juli/august heilt fantastisk :-) :love7:Heartred:Heartred
 
Hmm... enda bekkenet var helt på bærtur i går kveld, er alt av symptomer borte nå... ingen murring og bekkenet er nesten helt fint igjen ... mista litt møtet da kjente eg :/ Skal vente til nærmere helga med å teste mer, ikm mandag.
 
Back
Topp