Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gått ok til nå, men ligger i senga, og har mest lyst å smekke til mannen hver gang han rører på seg... AU! Hvis eg ikke er gravid nå da altså blir eg skikkelig grinete...hmmm , vondt i halebeinet/bekkenet også når jeg sitter i sofaen i dag.. Bruker kun å ha vondt når jeg sitter på gulv, og da bare halebeinet, men nå stråler det i bekkenet! ALT for høye forhåpninger jeg her nå...
men du har jo fått strek.... SÅ jeg heier på deg!!! Eg er seriøst kokko hvis jeg ikke er gravid nå.. Har jo vært det en del ganger ila de siste 10 årene, og kjenner kroppen veldig godt! Så blir veldig overasket om det bare er tull og tøys denne gangen!Har gått ok til nå, men ligger i senga, og har mest lyst å smekke til mannen hver gang han rører på seg... AU! Hvis eg ikke er gravid nå da altså blir eg skikkelig grinete...
Jo, men den e jo så svak at du må bruke kupé med ekstra lys for å se den [emoji23][emoji23]men du har jo fått strek.... SÅ jeg heier på deg!!! Eg er seriøst kokko hvis jeg ikke er gravid nå.. Har jo vært det en del ganger ila de siste 10 årene, og kjenner kroppen veldig godt! Så blir veldig overasket om det bare er tull og tøys denne gangen!
hehe. Det bekkenet altså! fikk syk bekkenløsning med 1. men ikke før i uke 25.. Nr 2 begynte d i uke 13, mens med 3 så var d slik jeg skjønte jeg var gravid! Da visste jeg d før testen. (vært gravid et par ganger utenom også, men husker ikke så mye igrunn) .Jo, men den e jo så svak at du må bruke kupé med ekstra lys for å se den [emoji23][emoji23]
Har bare vært gravid 1 gang før da, men kan ikke huske det vår så ille... men skjønte ikke hvorfor bekkenet streika på trening da, måtte til kiropraktor for å få det på plass, og etter 2. Gang fikk eg trenongsforbud ei stund [emoji14]
Vil vite nååå, men gjetter vel egentlig på at eg er det. Men vil ha en tydelig strek eg ikke må tydehehe. Det bekkenet altså! fikk syk bekkenløsning med 1. men ikke før i uke 25.. Nr 2 begynte d i uke 13, mens med 3 så var d slik jeg skjønte jeg var gravid! Da visste jeg d før testen. (vært gravid et par ganger utenom også, men husker ikke så mye igrunn) .
Velkommen velkommen[emoji173] måtte dette bli vår uke[emoji7]Blir med her! Lykke til alle sammen[emoji173]️
Katz1-pp4 etter sa-b3-EL 2.12-IKM 17.12
Første testen tatt i dag 7 dpo å den var jo negativ Hehe
Tusen takk for det du å masse gratulerer til deg men ein spire på plass i magen som skal vokse å kose seg til juli/august heilt fantastiskDet er bra å begynne tidlig! Da blir omslaget tydeligere [emoji1303] Lykke til i dagene som kommer [emoji7]
Skjønner ingenting, har laget egen tråd.
Vis vedlegget 238083
Skjønner ingenting, har laget egen tråd.
Vis vedlegget 238083