❤❤IKM uke 50❤❤

Kan noen bare ta fra meg testene mine?
Herregud. En blendahvit graviditetstest i dag morges. Og en svaaaaaaaaaaaak eggløsningstest.
Stopper det meg?
Neida. 3 timer senere............... nok en hvit g-test. Denne gangen var el-testen litt mørkere. Hva nå det måtte bety.
Jeg er gal.
El var mest sannsynlig den 25.. så da er jeg 8/9 dpo i dag. Baff.... blah..
Har du bilde??
 
Kan noen bare ta fra meg testene mine?
Herregud. En blendahvit graviditetstest i dag morges. Og en svaaaaaaaaaaaak eggløsningstest.
Stopper det meg?
Neida. 3 timer senere............... nok en hvit g-test. Denne gangen var el-testen litt mørkere. Hva nå det måtte bety.
Jeg er gal.
El var mest sannsynlig den 25.. så da er jeg 8/9 dpo i dag. Baff.... blah..
Kjenner meg veldig igjen i det. Testetøs kalles den sykdommen [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Har du bilde??

Nei.. men g-testene er hvite. Tro meg. Jeg ser hvor streken skulle ha vært, fordi jeg vet at det er der den skal være liksom.. og når feltet blir fuktig så blir det jo et slags avtrykk.. iallfall i den vinkelen. I det lyset........ :P
El-testen var nesten usynlig til morgenen, men mer farge 3 timer etter. Svakere enn kontrollstreken altså, så ingen el...
El-testene fra forrige helg ligger i en eller annen tråd her. eller i denne.. :P
 
Nei.. men g-testene er hvite. Tro meg. Jeg ser hvor streken skulle ha vært, fordi jeg vet at det er der den skal være liksom.. og når feltet blir fuktig så blir det jo et slags avtrykk.. iallfall i den vinkelen. I det lyset........ [emoji14]
El-testen var nesten usynlig til morgenen, men mer farge 3 timer etter. Svakere enn kontrollstreken altså, så ingen el...
El-testene fra forrige helg ligger i en eller annen tråd her. eller i denne.. :P
Var det eg og trodde, så sjekka eg mine etter 12 tima i går, og så strek! Veeeeldig svak, men den kom raskere i morges, selv om det og var etter fristen (2 min ca) så håpet e ikke ute !!
 
Var det eg og trodde, så sjekka eg mine etter 12 tima i går, og så strek! Veeeeldig svak, men den kom raskere i morges, selv om det og var etter fristen (2 min ca) så håpet e ikke ute !!
Neida.. ain't over 'till the fat lady sings...
vet jo egentlig ikke når jeg skal ha mensen en gang.. det er 5 uker siden aborten i dag.. sist kom den etter 4 uker, men da testet jeg ikke etter el - og jeg var ikke like langt på vei..

jeg må få meg en hobby eller noe.. jeg kommer til å bli hun der dama på 50 som fremdeles tester seg hver måned. 20 ganger.
 
Skal ikke festeblødnig være friskt blod?
Hadde kanskje håpet at det var det likevell, hvis det ikke var for at dette er helt likt på forrige syklus når jeg ikke ble gravid[emoji17]
Håpet er ikke ute før tr kommer , men skjønner godt du mister møtet da... [emoji173]
 
Neida.. ain't over 'till the fat lady sings...
vet jo egentlig ikke når jeg skal ha mensen en gang.. det er 5 uker siden aborten i dag.. sist kom den etter 4 uker, men da testet jeg ikke etter el - og jeg var ikke like langt på vei..

jeg må få meg en hobby eller noe.. jeg kommer til å bli hun der dama på 50 som fremdeles tester seg hver måned. 20 ganger.
Eg syr, god terapi det [emoji173]

Men er vel ikke alltid man har graviditetstegn?
 
Eg syr, god terapi det [emoji173]

Men er vel ikke alltid man har graviditetstegn?

Neida, sist hadde jeg bare diare en uke før jeg testa - sånn ca fra uke 3, testa svakt dagen før ikm.. Det hadde jeg med eldstemann også, så det var derfor jeg mistenkte noe.. Vi har prøvd siden august i fjor.. Da satt den på første forsøk, men endte med SA i uke 9. Da hadde jeg lite symptomer hele veien. Tok da 8 mnd før jeg ble gravid igjen, så jeg hadde gitt opp.
Men nå? Herregud. Jeg er gal. Jeg er bitter. Jeg er sint. Jeg er overhodet ikke ved mine fulle fem.
Jeg skulle vært 22 uker i dag, og jeg er åpenbart helt på tur..
 
Skjønner det.
Jeg har også mistet motet pga spotting som minner veldig om forrige syklus og da ble jeg ikke gravid.
Men krysser fingrene for oss uansett[emoji5]

Får ikke gjort så mye fra eller til. Krysse fingrene skader ikke ;) Krysser for deg og, kanskje er det festeblødning denne gangen
 
Flere av dere skriver at dere er ømme i bryster og brystvorter.. Her har jeg ikveld blitt trykk-øm fra armhulene og innover mot brystene, men ikke i selve brystene.. noen som har erfart det ved graviditet? HÅPER det er et tidlig tegn..sluttet å amme i juni, så kanskje det er kroppens hukommelse som setter igang noe? Håpe håååpe [emoji38] [emoji5]
 
Back
Topp