❤❤IKM uke 50❤❤

Okei... lurer faktisk på om det har klaffa... kjenner bekkenet skikkelig nå i kveld, og det har eg ikke gjort siden eg var helt i starten av graviditeten med mini... Fallhøyda er stor nå kjenne eg...[emoji85]
 
Nå kan ikke dagene gå fort nok, er så spent[emoji85] noen som har erfaring med om det er stor forskjell på hvor fort man får utslag på 10 og 25 mIU/mL tester? Jeg har kjøpt 25, og var så bestemt på å ikke begynne å teste så tidlig som forrige pp, men kjenner jo at jeg kommer til å sprekke[emoji23]
Det er vel snakk om 1-2 dager i forskjell på utslag i teorien. Men om det er stor forskjell i praksis er jeg usikker på.
 
Noen som har erfaring med å teste med eggløsningstester? Vet de skal slå ut, men føler ofte de kan svinge litt i styrke uansett [emoji51] Tok i hvertfall en idag, da jeg nesten ikke har noen gtester i hus, og den var sterkere enn før helgen [emoji56] Sparer gtestene til neste uke, er enten 5 eller 7 dpo idag, så orker ikke bruke det lille lageret jeg har enda. Ellers har jeg kjempevonde og mye større pupper enn normalt, men det hadde jeg etter forrige el og. Stikker litt nederst i magen, men også det hadde jeg forrige pp. Får bare være tålmodig og vente [emoji849] Har klart å pådra meg en forkjølelse og veldig vond hals - perfekt når jeg skal på nattevakt idag [emoji20] Noen andre som har begynt å kjenne noe? [emoji5]
a8afd16afb25949607c2b508160da83c.jpg
Spennende tider da, har ingen erfaring med å bruke el tester til det formålet.
 
Okei... lurer faktisk på om det har klaffa... kjenner bekkenet skikkelig nå i kveld, og det har eg ikke gjort siden eg var helt i starten av graviditeten med mini... Fallhøyda er stor nå kjenne eg...[emoji85]
Så nervepirrende [emoji28] [emoji1] teste i morgen?
 
Blir nok hver dag nå fremover [emoji23][emoji23] testa i dag og den var blenda [emoji14]
Hehe høres ut som meg det der. Men her blir det ikke testing før neste helg [emoji4]
 
Kan det være!! Måtte sjekke testene fra i morges nå.... kan se en svaaaaaaaaaaaak strek på begge [emoji33][emoji33][emoji33] så må nok teste i mårra da ja!!
Stilig[emoji106] [emoji7]
 
Back
Topp