Tror eg e 6dpoSå spennende[emoji1][emoji1319]
Hvor mange dpo er du?[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror eg e 6dpoSå spennende[emoji1][emoji1319]
Hvor mange dpo er du?[emoji5]
Er det flere enn meg som skal på julebord eller andre festligheter noen dager før IKM? Hvordan løser dere det?[emoji5] Høy drikkefaktor og felles transport dit jeg skal, tar gjerne i mot lure tips[emoji28]
Hmm lurer på om jeg har EL nå forventet egentlig ikke det før i januar, gitt! Jaja blir spennende det her!
Akkurat slik som skjedde med mine tester fredag og lørdag! kom ingenting med en gang, men 1 time senere var det en svaaaak strek, men såg den i alle lys liksom. og fikk den på bilde.. venter på tester i posten, men redd de ikke kommer før onsdag eller torsdag.. ALT for lenge å vente
Laaaaangt over fristen, fra i morges, men kan vel bety noe??
er så trøtt i øynene at eg ikke klarer fokusere, men ser på nederste eg og så spenende!! tatt bilde innen tidsfristen??
Redigere eg kan eg se det på både den øverste og nederste [emoji33] spennende dager framover nå!
Det bildet fra i går var tatt 12 timer etter ca, dette er tatt ca 2 min etter fristen [emoji85][emoji85]er så trøtt i øynene at eg ikke klarer fokusere, men ser på nederste eg og så spenende!! tatt bilde innen tidsfristen??
DET er jo lovende daDet bildet fra i går var tatt 12 timer etter ca, dette er tatt ca 2 min etter fristen [emoji85][emoji85]
Hååååååpe spira klamre seg fast [emoji7][emoji7][emoji7]DET er jo lovende da
Noen av dere som vet hvor sensitive de tidlig testene fra rsfu er? Står jo at de måler 10 mlU/ml, så da stemmer det vel? Raska selvfølgelig med meg en fra butikken i går og testa i dag tidlig. Ingen utslag, men er jo fortsatt bare 8dpo.. [emoji38]
Lykke tilHmm lurer på om jeg har EL nå forventet egentlig ikke det før i januar, gitt! Jaja blir spennende det her!
Ser noe svakt på alle
Redigere eg kan eg se det på både den øverste og nederste [emoji33] spennende dager framover nå!
Så bra det ikke bare er meg [emoji85] så spent på å teste i mårra og!Ser noe svakt på alle
Nei [emoji54] men ikke mist håpet! Kan vel være festeblødning du har hatt?Jeg har begynt og spotte, ikke mye og lysebrunt (beklager tmi[emoji57]) Men akkurat det samme skjedde forrige pp en uke før mensen kom, så na har jeg mistet sånn ca alt håp. Jeg som hadde så troen denne mnd![emoji17]
Ca 6 dpo i dag.