❤❤IKM uke 50❤❤

Er det flere enn meg som skal på julebord eller andre festligheter noen dager før IKM? Hvordan løser dere det?[emoji5] Høy drikkefaktor og felles transport dit jeg skal, tar gjerne i mot lure tips[emoji28]

Jeg var på julebord med jobben i går, og var spent på hvordan jeg skulle klare å lure meg unna alkohol uten at noen la merke til det.. Den forhåndsbestilte aperitiffen var vanskelig å sno seg unna, men under middagen satt jeg heldigvis på enden av bordet og rakk å hviske "alkoholfri rødvin" til kelneren mens de andre prata høylytt, så det gikk veldig fint. Nippa til det under hele middagen så jeg skulle slippe å bestille nytt i frykt for å bli overhørt[emoji28] og drakk vann ved siden av. Vi hadde med partnere heldigvis, så samboeren var flink til å hente "drinker" i baren for meg etter middagen, ingen som mistenkte at de var alkoholfri heller. Puh..
 
dab321efb2b4d2e353cf7ab54b9505de.jpg


7dpo. Trooooor eg kan skimte noe på den øverste, og i motsetning til i går er bildet tatt rett etter tidsfristen gikk ut

Noen med streksyn?
 
032965013395b4e0cc7a6f2aef7791cc.jpg



Laaaaangt over fristen, fra i morges, men kan vel bety noe??
Akkurat slik som skjedde med mine tester fredag og lørdag! kom ingenting med en gang, men 1 time senere var det en svaaaak strek, men såg den i alle lys liksom. og fikk den på bilde.. :P venter på tester i posten, men redd de ikke kommer før onsdag eller torsdag.. ALT for lenge å vente :P
 
jeg tror jeg hopper inn her til dere jeg :) Bedre sent enn aldri.. :P Her har vi faktisk IKKE prøvd aktivt på noen mnd. Men går uten prevansjon. Har ikke anelse på el, men trooor eg har litt kontroll. Det syke er at vi bare har hatt sex 1! gang ila den tiden det kan klaffe. Så odsen er egentlig ikke på vår side. Hadde en kraftig bihulebetennelse den helgen eg tror el kan ha vært, og gikk på rinexin (slimoppløsende), mulig tilfeldig, men har hatt postiv erfaring med slimløsende hostesaft under prøving tidligere og blitt gravid de gangene jeg har brukt det da :P Av en eller annen grunn bare måtte eg ta en test på fredag, selv om det event var ALT for tidlig for positiv test. Den var negativ, men når jeg så på den 1 time etterpå var det en synlig strek! Det samme skjedde lørdagen, selv om streken da var bittelitt svakere. Har hatt en del murringer, og vært stup trøtt hele dagen de 3 siste dagene. ( veldig unormalt til å være meg). Og puppene klør! Fått sånne strekk/stikk nede i magen som jeg også altid har hatt ved gravditet.( da jeg reiste meg fra toalettet i går, når jeg strakk meg i sengen for å åpne vinduet feks) NÅ er fallhøyden veldig stor siden jeg tror at jeg er gravid. Men skulle ikke forundre meg om det bare er tull og tøys hele greiene.. For godt til å være sant. :/ venter på tester som mest sansynlig blir sendt i dag. Hadde vært helt ok om de kom i måren, men må nok vente til onsdag/torsdag.
 
9710cd1092370023ad7015975c931e10.jpg


Redigere eg kan eg se det på både den øverste og nederste [emoji33] spennende dager framover nå!
er så trøtt i øynene at eg ikke klarer fokusere, men ser på nederste eg og :D så spenende!! tatt bilde innen tidsfristen??
 
Noen av dere som vet hvor sensitive de tidlig testene fra rsfu er? Står jo at de måler 10 mlU/ml, så da stemmer det vel? Raska selvfølgelig med meg en fra butikken i går og testa i dag tidlig. Ingen utslag, men er jo fortsatt bare 8dpo.. [emoji38]
 
Noen av dere som vet hvor sensitive de tidlig testene fra rsfu er? Står jo at de måler 10 mlU/ml, så da stemmer det vel? Raska selvfølgelig med meg en fra butikken i går og testa i dag tidlig. Ingen utslag, men er jo fortsatt bare 8dpo.. [emoji38]

Det stemmer vel hvis det er det som står på pakken ja[emoji4] Men mener jeg har lest at flere synes rsfu gir positiv test senere enn andre med lik sensitivitet, men husker ikke om det gjaldt tidligtester eller vanlige.
8 dpo er jo fortsatt tidlig, håper du får positiv test i morgen[emoji1]
 
Jeg har begynt og spotte, ikke mye og lysebrunt (beklager tmi[emoji57]) Men akkurat det samme skjedde forrige pp en uke før mensen kom, så na har jeg mistet sånn ca alt håp. Jeg som hadde så troen denne mnd![emoji17]
Ca 6 dpo i dag.
 
Jeg har begynt og spotte, ikke mye og lysebrunt (beklager tmi[emoji57]) Men akkurat det samme skjedde forrige pp en uke før mensen kom, så na har jeg mistet sånn ca alt håp. Jeg som hadde så troen denne mnd![emoji17]
Ca 6 dpo i dag.
Nei [emoji54] men ikke mist håpet! Kan vel være festeblødning du har hatt?
 
Kan noen bare ta fra meg testene mine?
Herregud. En blendahvit graviditetstest i dag morges. Og en svaaaaaaaaaaaak eggløsningstest.
Stopper det meg?
Neida. 3 timer senere............... nok en hvit g-test. Denne gangen var el-testen litt mørkere. Hva nå det måtte bety.
Jeg er gal.
El var mest sannsynlig den 25.. så da er jeg 8/9 dpo i dag. Baff.... blah..
 
Back
Topp