❤❤IKM uke 50❤❤

Hmm... enda bekkenet var helt på bærtur i går kveld, er alt av symptomer borte nå... ingen murring og bekkenet er nesten helt fint igjen ... mista litt møtet da kjente eg :/ Skal vente til nærmere helga med å teste mer, ikm mandag.
Jeg har også ikm mandag. Vi får ta en testedate! [emoji5]
 
Denne dagen har vært merkelig..
Våknet i morges kjempekvalm, noe jeg aldri er!
Masse symptomer hele dagen, virker som noen bare slo på bryteren!! Kom mer og mer utover dagen!
Kvalme, ømme pupper, tørst, helt annen trøtthet, stinn, stram, spent, tyngdefølelse i underlivet, masse murringer og boblinger! Kjenner igjen denne følelsen nå, hvis dette som virker så åpenbart stemmer, er det 3.gang jeg er gravid i år!

Meeen, jeg tør ikke teste!!!!! Føler jeg bare vet jeg er gravid, men så tør jeg ikke å tro det!!!!
Må ha hatt el tidligere enn jeg trodde for iflg appen min er jeg bare 9- 10 dpo!

Hjelp!!! Har blitt helt koko etter to sa på rappen :/o
 
Denne dagen har vært merkelig..
Våknet i morges kjempekvalm, noe jeg aldri er!
Masse symptomer hele dagen, virker som noen bare slo på bryteren!! Kom mer og mer utover dagen!
Kvalme, ømme pupper, tørst, helt annen trøtthet, stinn, stram, spent, tyngdefølelse i underlivet, masse murringer og boblinger! Kjenner igjen denne følelsen nå, hvis dette som virker så åpenbart stemmer, er det 3.gang jeg er gravid i år!

Meeen, jeg tør ikke teste!!!!! Føler jeg bare vet jeg er gravid, men så tør jeg ikke å tro det!!!!
Må ha hatt el tidligere enn jeg trodde for iflg appen min er jeg bare 9- 10 dpo!

Hjelp!!! Har blitt helt koko etter to sa på rappen :/o
Må ha vært den super månen[emoji28] [emoji281] [emoji275] [emoji285]
 
Denne dagen har vært merkelig..
Våknet i morges kjempekvalm, noe jeg aldri er!
Masse symptomer hele dagen, virker som noen bare slo på bryteren!! Kom mer og mer utover dagen!
Kvalme, ømme pupper, tørst, helt annen trøtthet, stinn, stram, spent, tyngdefølelse i underlivet, masse murringer og V! Kjenner igjen denne følelsen nå, hvis dette som virker så åpenbart stemmer, er det 3.gang jeg er gravid i år!

Meeen, jeg tør ikke teste!!!!! Føler jeg bare vet jeg er gravid, men så tør jeg ikke å tro det!!!!
Må ha hatt el tidligere enn jeg trodde for iflg appen min er jeg bare 9- 10 dpo!

Hjelp!!! Har blitt helt koko etter to sa på rappen :/o
Spennende da :D jeg har d som deg. At om det IKKE er graviditet nå så jenner eg absolutt ike kroppen min likevel. Vært gravid 8 ganger siden 2007 , og har visst d før positiv test med alle....
 
71C3B19F-B483-42BA-A9C8-330F40E20897.jpeg
Testet 01.30 den 6.12 og har testedag 11.12.
#1 ICSI #1 FET ❤️ PP 27!!
 
Spennende da :D jeg har d som deg. At om det IKKE er graviditet nå så jenner eg absolutt ike kroppen min likevel. Vært gravid 8 ganger siden 2007 , og har visst d før positiv test med alle....


Ja veldig spennende, men idag er jeg ikke så sikker lenger.. :-/ Mindre symptomer!
Blir gal av denne karusellen!
Vet jo at det er tidlig og alt kan skje, men uansett..
Igår var jeg skråsikker!
Idag er jeg sånn: Faen, nå rabler det for meg snart, tror ikke jeg er gravid likevel..
fyfaen...
 
Ja veldig spennende, men idag er jeg ikke så sikker lenger.. :-/ Mindre symptomer!
Blir gal av denne karusellen!
Vet jo at det er tidlig og alt kan skje, men uansett..
Igår var jeg skråsikker!
Idag er jeg sånn: Faen, nå rabler det for meg snart, tror ikke jeg er gravid likevel..
fyfaen...
Hadde det likt i overigår, så kom gårdagen og nesten alle symptomer borte... var skråsikker ei stund... men idag er ryggen helt vrang, så må vel bare vente å se... Har bevisst ikke testa i dag..
 
Hadde det likt i overigår, så kom gårdagen og nesten alle symptomer borte... var skråsikker ei stund... men idag er ryggen helt vrang, så må vel bare vente å se... Har bevisst ikke testa i dag..

Man blir jo helt tullerusk!
Når skal du teste? Jeg er litt usikker på ikm, men et sted mellom lør-man!
 
Jeg fikk denne i går, tror ikke på den.[emoji13] Cyste? Gal, jeg blir gal.[emoji85]
Uansett kommer vel svaret tilslutt, om det er en unge eller noe annet rusk.
2eae80035fc86bce9b4bdd2ba8b34755.jpg
 
Spennende! Krysser alt jeg har for oss!
Ble så håpefull igår ;) men alle som har vært gravide vet jo at ting kan svinge fra dag til dag!
Eg e så utålmodig, har testa siden 6dpo[emoji23] vil så veldig gjerne! Holdt på å bli helt nedstemt i går... og det har eg ikke tid til med to eksamener jeg må jobbe med [emoji14]

Satt å leste i svangerskapsdagboka fra sist her om dagen, hadde glemt eg va så mye dårlig [emoji23]
 
Back
Topp