❤❤IKM uke 50❤❤

Her er det ikke noe tvil. Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nei, nå når de har tørket er de veldig tydelige [emoji7][emoji7] Åh, blir spennende og se om den blir sterkere over helga! Blir i hvertfall en ny ikveld [emoji16] Og tusen takk [emoji7][emoji7][emoji1374]
 
Eg e så utålmodig, har testa siden 6dpo[emoji23] vil så veldig gjerne! Holdt på å bli helt nedstemt i går... og det har eg ikke tid til med to eksamener jeg må jobbe med [emoji14]

Satt å leste i svangerskapsdagboka fra sist her om dagen, hadde glemt eg va så mye dårlig [emoji23]
Testene helt negative på deg? Fikk mine i posten i dag. Og ser ingenting på den. Må være noe feil :p men inn er ikke før søndag ish her. Så håper det bare er for tidlig. Er jo så skrå sikker på at det er noe på gang.
 

Vedlegg

  • 8A0F045D-AE38-41DD-A5CE-970DD6E1DE19.jpeg
    8A0F045D-AE38-41DD-A5CE-970DD6E1DE19.jpeg
    165,1 KB · Visninger: 105
Testene helt negative på deg? Fikk mine i posten i dag. Og ser ingenting på den. Må være noe feil [emoji14] men inn er ikke før søndag ish her. Så håper det bare er for tidlig. Er jo så skrå sikker på at det er noe på gang.
Tok en passe utvanna i 2 tida, og kanskje hvis eg myse og vrir (ja du vet) kan eg kanskje muligens se noe... ikm på mandag her, bekken krangler enda, og det strekker bittelitt i magen i dag Så det e vel mulighet... men ingen murring... men det hadde eg ikke sist eg va gravid. Forrige mnd når tr kom hadde eg murring hele tida! Eg blir gal...
 
Testene helt negative på deg? Fikk mine i posten i dag. Og ser ingenting på den. Må være noe feil :p men inn er ikke før søndag ish her. Så håper det bare er for tidlig. Er jo så skrå sikker på at det er noe på gang.

Haha, det er helt fantastisk det der!
Man er så optimistisk og sikker at når de er negative så er det noe feil med testene.. :)
Sånn er jeg og! :-p
 
Noen her jeg har ikke satt på gravid nå? Som skulle vært det?
Andre oppdateringer jeg skulle ha sett? Litt i en boble om dagen[emoji85]
 
Er kanskje bare 1 eller 2 dpo hvis jeg i det hele tatt har hatt EL! Hadde så sinnsyke smerter i går kveld at noe må det ha vært.. testdagen min er 17. Desember så jeg er sist ut i gruppa her. Har korte lutealfaser så egentlig forventer jeg ikke EL før i dag eller i morgen..
 
Haha, det er helt fantastisk det der!
Man er så optimistisk og sikker at når de er negative så er det noe feil med testene.. :)
Sånn er jeg og! :p
Hahaha. Ja! Problemet nå er at jeg har vel stortsett altid fått positiv test ganske så tidlig. (3+3 ). Og når den i dag er negativ så mister jeg jo håpet da :p
 
Kastela - PP1 - Har et barn født i 2010- EL rund 30.11 - IKM må vel bli 15.12.

Dette er en veldig får periode da jeg sluttet på p-piller i slutten av oktober og ingen TR har vist seg enda. Har tatt noen tester da jeg trodde jeg kunne være gravid, men alle er negative (siste på tirsdag) Da bestemte vi oss for å prøve å få nr 2.
Hadde tydelig EL forrige helg så da var det full aktivitet her.

Så nå får vi håpe TR ikke kommer på leeeeenge.
 
Negativ test i dag. Og bare 3 dager til ikm. Så et nok kroppen som er helt på bærtur :p. Klødd i puppene i over 1 uke. Areola er blitt betydelig mørkere og større (gubben la merke til det). Dau trøtt,vann i kroppen,blodtrykksfall. Og siste symptomet i rekken som kun har vært forenelig med graviditet før er at jeg er varm og ikke får sove om nettene! Håper alle symptomene forsvinner når tr kommer altså!! I need 2 sleep
 
Negativ test i dag. Og bare 3 dager til ikm. Så et nok kroppen som er helt på bærtur :p. Klødd i puppene i over 1 uke. Areola er blitt betydelig mørkere og større (gubben la merke til det). Dau trøtt,vann i kroppen,blodtrykksfall. Og siste symptomet i rekken som kun har vært forenelig med graviditet før er at jeg er varm og ikke får sove om nettene! Håper alle symptomene forsvinner når tr kommer altså!! I need 2 sleep
Spennende tenker jeg da, følsomhet på testen?
 
Kastela - PP1 - Har et barn født i 2010- EL rund 30.11 - IKM må vel bli 15.12.

Dette er en veldig får periode da jeg sluttet på p-piller i slutten av oktober og ingen TR har vist seg enda. Har tatt noen tester da jeg trodde jeg kunne være gravid, men alle er negative (siste på tirsdag) Da bestemte vi oss for å prøve å få nr 2.
Hadde tydelig EL forrige helg så da var det full aktivitet her.

Så nå får vi håpe TR ikke kommer på leeeeenge.
Velkommen[emoji4]
 
Back
Topp