❤❤IKM uke 50❤❤

Lite nytt på testen fra i morges. Burde vel i det minste klare å ikke teste før i morgen tidlig nå :bored: er jo litt vel tidlig dette her.

Men jeg satser ikke penger på at jeg klarer å holde meg :eek: det syke er at jeg har overbevist meg selv nå om at de ER positive! Selv om de er veeeeeeeeldig svake. Selv på morgenen i dag. Umulig å si om den fra i morges er sterkere for den kan også bare skimtes.
Man bygger jo alltid opp håp. De skal bli sterkere [emoji813]️
 
Syns ikke testen var noe sterkere idag :oops: 11 dpo
 

Vedlegg

  • IMG_5940.JPG
    IMG_5940.JPG
    938,4 KB · Visninger: 82
Blenda test 10 dpo i dag[emoji17] Begynner å bli stresset over at jeg aldri har fått positiv test selv om dette bare var pp 3.
 
værste runden med pms plager noen sinne må denne uken være!! Blir helt kokko av meg selv, og på kroppen som gir alle disse signalene..
 
Her va plutselig noen symptomer på plass igjen... rare kroppen! Bekkenet, vondt i korsrygg og en svak kvalme [emoji15]
Spent på å teste i kveld ja!
 
Signerer disse som snakker om rar kropp :hilarious: nå har jeg EL slim plutselig! Kan lh slå ut på HCG tester? Vet at omvendt kan inntreffe men aldri hørt om motsatt!
 
Her va plutselig noen symptomer på plass igjen... rare kroppen! Bekkenet, vondt i korsrygg og en svak kvalme [emoji15]
Spent på å teste i kveld ja!
Spent på dine vegne :D krysser fingrene.
 
Spent på dine vegne :D krysser fingrene.
Får det ikke med på bilder (hersens kamera...) men eg ser streker... [emoji33][emoji33][emoji33] supersvake, men eg ser de [emoji85][emoji85] krysse fingrene for at det ikke er skygge, og at de blir sterkere til i morgen [emoji7]
 
Back
Topp