❤❤IKM uke 50❤❤

Våknet i natt å måtte tisse. (Uvanlig)
Men har også skikkelig mensen murringer i dag. Så tror nok tr er i annmarsj. Syntes d kom fram en skulle strek på testen i dag. Har ikke hatt antydning til det på denne typen før. :p men er nok som sagt bare en skygge. Spennende å følge dere andre som begynner teste etterhvert. Og super kjekt å se positive tester :D
 
Våknet i natt å måtte tisse. (Uvanlig)
Men har også skikkelig mensen murringer i dag. Så tror nok tr er i annmarsj. Syntes d kom fram en skulle strek på testen i dag. Har ikke hatt antydning til det på denne typen før. [emoji14] men er nok som sagt bare en skygge. Spennende å følge dere andre som begynner teste etterhvert. Og super kjekt å se positive tester :D
Få se bilde :D
 
Kvalm i det eg åpna øynene i dag!

8c1edd02f6c90391ea54d5e296984210.jpg

Strekene er sterkere enn i går kveld [emoji7]

Der er det absolutt noe ja! [emoji7] Så gøy [emoji1319][emoji16]
 
Trur jeg er 7-8 dpo, så vil tro det er altfor tidlig. Har ingen tester med sensitivitet på 10.
Da er det greit å vente litt med testingen. Håper dette er gode tegn på en august spire på deg[emoji7]
 
Tusen takk, det blir spennende å se om noen dager. Håper kroppen din stabiliserer seg så spiren din også snart sitter.
Takk[emoji4] venter på gyn timen etter jul, så får jeg vel svar forhåpentligvis.
 
Umulig å se på bilde. Og vanskelig å se generelt. Haha. Jaja. Fortsetter nok testingen helt til tr event kommer. Har jo fremdeles alt av symptomer på graviditet som jeg har hatt før når det var reelt.
 
Syns kanskje jeg kan skimte noe på den moderate testen, tatt på morgenurin i dag tidlig..
333550000f412009780cb6c008be971d.jpg
 
Back
Topp