Det skal den bli[emoji106] [emoji256] [emoji4]Jaaaa! Håper den blir sterkere for hver dag [emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal den bli[emoji106] [emoji256] [emoji4]Jaaaa! Håper den blir sterkere for hver dag [emoji7][emoji7]
Få se bildeVåknet i natt å måtte tisse. (Uvanlig)
Men har også skikkelig mensen murringer i dag. Så tror nok tr er i annmarsj. Syntes d kom fram en skulle strek på testen i dag. Har ikke hatt antydning til det på denne typen før. [emoji14] men er nok som sagt bare en skygge. Spennende å følge dere andre som begynner teste etterhvert. Og super kjekt å se positive tester
Tatt test?
Kvalm i det eg åpna øynene i dag!
Strekene er sterkere enn i går kveld [emoji7]
Da er det greit å vente litt med testingen. Håper dette er gode tegn på en august spire på deg[emoji7]Trur jeg er 7-8 dpo, så vil tro det er altfor tidlig. Har ingen tester med sensitivitet på 10.
Nydelig, flytter deg gjerne[emoji7] [emoji173] gratulerer[emoji173]
Ingen tvil lenger [emoji173]️ Da kan nok jeg settes på gravid [emoji7]
Da er det greit å vente litt med testingen. Håper dette er gode tegn på en august spire på deg[emoji7]
Takk[emoji4] venter på gyn timen etter jul, så får jeg vel svar forhåpentligvis.Tusen takk, det blir spennende å se om noen dager. Håper kroppen din stabiliserer seg så spiren din også snart sitter.
Umulig å se på bilde. Og vanskelig å se generelt. Haha. Jaja. Fortsetter nok testingen helt til tr event kommer. Har jo fremdeles alt av symptomer på graviditet som jeg har hatt før når det var reelt.Få se bilde
Ser streken godt på den øverste[emoji4][emoji106]
Stor stigning fra kl 8 i morges [emoji7] nervevrak her... [emoji33]
Der!! Ser dere?? [emoji85]
Så spennende!
12dpo [emoji7][emoji7]Fantastisk! Hvor mange dpo er du?
Ingen tvil lenger [emoji173]️ Da kan nok jeg settes på gravid [emoji7]