❄️IKM UKE 52❄️

Trønderen98 - 23 - B1 - PP4- EL 14.12- IKM 29.12

Hei! Melder meg inn her da det ser ut som jeg endelig får positiv EL test i løpet av kvelden, 4 dager forsinket nå, vet det ikke er så lenge, men det er så kjedelig når man venter og jeg har fått så lange sykluser etter vaksinen..

Gleder meg til å følge dere alle sammen:Heartred

EL i dag ifølge Flo. Har lagt inn aksjer hver dag de siste fire dagene, og planen er å fortsette til og med onsdag. Skal ikke stå på innsatsen! :D Hvordan går det med resten?

EL i dag ifølge Flo. Har lagt inn aksjer hver dag de siste fire dagene, og planen er å fortsette til og med onsdag. Skal ikke stå på innsatsen! :D Hvordan går det med resten?
Godt å vite at det hvertfall ikke er mangel på aksjer:D Her har vi lagt inn aksjer «uten grunn» i 8 dager nå pga sen eggløsning… regner med at EL er i morgen så vi legger inn i dag, i morgen og overmorgen før vi sir oss fornøyde for denne runden:rolleyes:

Hehe, her gjør vi som vanlig - annen hver dag frem til eggløsningen er helt sikkert over.... Livmortappen er åpen, har seigt slim, men ikke eggløsning helt enda. Er på cd 13 nå, så regner med det ikke skjer noe før om to dager.

Godt å vite at det hvertfall ikke er mangel på aksjer:D Her har vi lagt inn aksjer «uten grunn» i 8 dager nå pga sen eggløsning… regner med at EL er i morgen så vi legger inn i dag, i morgen og overmorgen før vi sir oss fornøyde for denne runden:rolleyes:
Hehe! Klapp for oss! Man må jo jobbe for det man vil ha! :D

Hehe, her gjør vi som vanlig - annen hver dag frem til eggløsningen er helt sikkert over.... Livmortappen er åpen, har seigt slim, men ikke eggløsning helt enda. Er på cd 13 nå, så regner med det ikke skjer noe før om to dager.
Kjente litt på den forrige syklus bare for å bli kjent med den. Ganske interessant! Har også hatt litt slim i går og i dag, så regner med at EL er veldig snart! Hadde vært så fin julegave med positiv test :rolleyes:

Hei:) Jeg opprettet IKM gruppe 51, da jeg opprinnelig etter syklusen skulle hatt el slik at IKM ville være på selveste julaften. Men, etter kjemisk forrige PP så har syklusen min tydeligvis blitt litt forsinka:wideyed: Så jeg fikk positive EL-tester både igår og idag. Dermed hopper jeg inn i denne IKM gruppa også:)

Milla_mor - 33 - PP3 - B4 - EL 14.12.21 - 27.12.21

Er så deilig når EL testen er tydelig positiv! :rolleyes::p

Vedlegg

• B276C394-1033-44A7-87FA-AD30AB8EC8B8.png
    B276C394-1033-44A7-87FA-AD30AB8EC8B8.png
    5,5 MB · Visninger: 68
Marthe<3 - 27 - PP2 - B1 - EL 15.12 - IKM 27.12

Endelig stigning i temperaturen! Da var EL i går, and the dpo-land wait begins :headphone:

Mannen måtte jobbe så seint i går, så da han kom opp fra hjemmekontoret var han litt for sliten til sex.. Vil ikke tvinge han heller..forrige pp gikk det mot pliktsex og det var ikke noe kjekt. Vi fikk lagt inn dagen før eggløsning og to dager før, så i prinsippet skal det holde, men vi tenkte å prøve å ta en utvidet lunsj i dag uansett :hilarious: Noen fordeler med hjemmekontor er det jo da! :D

Vedlegg

• Screenshot_20211214-081318~2.png
    Screenshot_20211214-081318~2.png
    78,1 KB · Visninger: 53
Hei jenter!

Etter litt frem og tilbake, melder jeg meg inn her :) Var lenge usikker på hvor aktiv jeg skulle være på forum nå før jul og etter 16 pp… Men, jeg håper også på litt julemagi, så hvorfor ikke henge her litt?

Magnolia85 - 36 - PP16 ( PP4 etter ex.u) - B2 - EL 15.12. - IKM 30.12.

EL dato er ca dato da den varierer litt. Fikk high i Premom i dag tidlig, så vil tro den blir positiv i ettermiddag!

PS: Jeg har et barn fra før, og trodde B i tittelen stod for hvilket nr barn man prøver på….? Mener det har vært slik i andre IKM-grupper, eller?

Hei jenter!

Etter litt frem og tilbake, melder jeg meg inn her :) Var lenge usikker på hvor aktiv jeg skulle være på forum nå før jul og etter 16 pp… Men, jeg håper også på litt julemagi, så hvorfor ikke henge her litt?

Magnolia85 - 36 - PP16 ( PP4 etter ex.u) - B2 - EL 15.12. - IKM 30.12.

EL dato er ca dato da den varierer litt. Fikk high i Premom i dag tidlig, så vil tro den blir positiv i ettermiddag!

PS: Jeg har et barn fra før, og trodde B i tittelen stod for hvilket nr barn man prøver på….? Mener det har vært slik i andre IKM-grupper, eller?

B står for hvilket nr barn man prøver på ja, såvidt jeg har forstått hvertfall :) Så det skal ikke stå B0 om man ikke har barn fra før, men B1 fordi man prøver på første barn

Skjønner at du er litt usikker, håper virkelig det klaffer for deg nå etter 16pp! :Heartred

B står for hvilket nr barn man prøver på ja, såvidt jeg har forstått hvertfall :) Så det skal ikke stå B0 om man ikke har barn fra før, men B1 fordi man prøver på første barn

Skjønner at du er litt usikker, håper virkelig det klaffer for deg nå etter 16pp! :Heartred
Ut fra dette må jeg redigeres fra b1 til b2 :rolleyes:

Melder meg forsiktig inn her med noe jeg tror var eggløsning i går etter MA for 3,5 uker siden.
Sjansen for å bli gravid selv er uansett minimale, men med 2-2 til spontan graviditet og IVF graviditet så vet man jo aldri

Litjmora - 41 - B2 - EL 13.12 - IKM 27.12

Last edited:
Melder meg forsiktig inn her med noe jeg tror var eggløsning i går etter MA for 3,5 uker siden.
Sjansen for å bli gravid selv er uansett minimale, men med 2-2 til spontan graviditet og IVF graviditet så vet man jo aldri

Litjmora - 41 - B2 - EL 13 12 - IKM 27.12

Velkommen skal du være! En sjanse er en sjanse! :joyful:
Håper spira sitter med en gang :Heartred

Veeeel har EL om 3 dager og burde virkelig begynne å hoppe i høyet nå, men har vært så himla sliten i det siste haha

Disse to hvertfall!

W00110362
W00110354

Ser jeg også har fått W00110362 sist jeg bestilte, så er spent på om det blir skygge på disse
Oi dette måtte jeg se litt nærmere på. Jeg har batch W00110362 i bøtter og spann etter Black friday.
Vanskelig å se på bilde, men øverste test etter abort, den i midten er tatt nå på utvannet urin og den nederste er dyppet i vann.
Den i midten har en svak strek på seg, så enten er det skygge(men da skulle vel den nederste også ha det?) eller så har jeg hatt eggløsning mens jeg ennå hadde hcg i kroppen også er jeg gravid igjen....... Snapchat-423516994.jpg

Last edited:
Oi dette måtte jeg se litt nærmere på. Jeg har batch W00110362 i bøtter og spann etter Black friday.
Vanskelig å se på bilde, men øverste test etter abort, den i midten er tatt nå på utvannet urin og den nederste er dyppet i vann.
Den i midten har en svak strek på seg, så enten er det skygge(men da skulle vel den nederste også ha det?) eller så har jeg hatt eggløsning mens jeg ennå hadde hcg i kroppen også er jeg gravid igjen....... Vis vedlegget 373202
Lenge siden du hadde abort? Ser også skygge på den i midten, men ikke nederste :wideyed:

Back
Topp