❄️IKM UKE 52❄️

Idag er EL-testene mine negative igjen, så da mener Premom at EL finner sted idag. Vi har lagt inn aksjer idag, og håper ikke vi er for sent ute:angelic: fikk lagt inn aksjer natt til søndag. Men det begynner å bli noen dager siden. Så blir spennende å se om det har blitt noen klaff:)

Lenge siden du hadde abort? Ser også skygge på den i midten, men ikke nederste :wideyed:
Abort 21.11. Hadde siste positive tidligtest for 4 dager siden. Tror egentlig jeg hadde el i går pga smertene jeg hadde. Har endometriose så kjenner veldig godt når el er.
Så det er nok skyggestrek, men rart at den som ble dyppa i vann ikke fikk strek da om det er skyggestrek. Får man kun det på urin liksom?

I dag har jeg hatt skikkelig EL smerter, ikke så rart i og med at EL er i dag.. hehe men når jeg går så er det skikkelig ømt i livmor/eggstokk områrdet:rolleyes: håper sånn på spire denne gangen

Abort 21.11. Hadde siste positive tidligtest for 4 dager siden. Tror egentlig jeg hadde el i går pga smertene jeg hadde. Har endometriose så kjenner veldig godt når el er.
Så det er nok skyggestrek, men rart at den som ble dyppa i vann ikke fikk strek da om det er skyggestrek. Får man kun det på urin liksom?
Okei, så lenge du har fått blenda tester etter aborten så vet du iallefall at det ikke kommer av rester etter abort ❤️ Men hvis du hadde EL igår så ville jo ikke en test vist positivt allerede nå. Er nok de berømte skyggestrekene!! Syns alle burde boikotte babyplan frem til de fikser de ass:banghead:

B står for hvilket nr barn man prøver på ja, såvidt jeg har forstått hvertfall :) Så det skal ikke stå B0 om man ikke har barn fra før, men B1 fordi man prøver på første barn

Skjønner at du er litt usikker, håper virkelig det klaffer for deg nå etter 16pp! :Heartred

Det jeg mente også, men er jo forskjellige måter å tenke på :cool:

Takk, det har vært en tøff prøveperiode. Og selv om jeg unner alle her inne det beste, er det trist å være gjenganger, om du skjønner? Så har ikke vært aktiv hver pp, men nå lister jeg meg inn her :joyful: Håper på mange positive tester i gruppa!

Ingen tvil her :D Regner med EL i løpet av morgendagen. Her blir det date i kveld :p

5CDAEF76-0678-4C93-9B8D-55FA516CDA34.jpeg
C426D877-DC29-40B1-AC9F-8D176F9512C7.jpeg

Misunnelig på deg her altså! Men regner med det blir rundt dag 17 her. Det er da jeg pleier å ha EL sånn ca. Lykke til!! Heier på deg!

Takk :)

Da er den rett rundt hjørnet, da jo! Vi har samme IKM ser jeg, så er bare noen dager foran i løypa el-messig ;) Har fått litt lenger lutealfase av letrozol…

Heisann jenter!

Kan hende jeg må hoppe inn her i stedet for 51. Fikk positiv EL-test lørdag kveld, men først tempøkning i dag, så da var nok EL i går. Får progesteronstøtte, så da har lutealfasen gått fra 12 dager før første svangerskap til 14-15 dager på medisin :shy:

Kaffekoppen - 30 - B2 - PP5 - EL 13.12 - IKM 27.12

Takk :)

Da er den rett rundt hjørnet, da jo! Vi har samme IKM ser jeg, så er bare noen dager foran i løypa el-messig ;) Har fått litt lenger lutealfase av letrozol…
Ahaa, jeg vet ikke om jeg merket så mye forandringer av den egentlig. Men nå har jeg ikke tatt noe som helst, så er spent å se hva som skjer. Er supersliten og mye stress for tida, så vet ikke om det setter en brems for hele systemet. Trenger iallefall sårt ferie nå! 4 arbeidsdager igjen!

Hei :)

Sniker litt foreløpig, var i IKM uke 51 tråden men el lar vente på seg. Men synes det ser ut som den kanskje kommer denne uka?!:angelic:

Skriver meg inn når jeg vet når el er.

Vedlegg

• A5DE1365-CC3A-4640-B7A4-E0F32ED37FBF.png
    A5DE1365-CC3A-4640-B7A4-E0F32ED37FBF.png
    3,2 MB · Visninger: 56
Ahaa, jeg vet ikke om jeg merket så mye forandringer av den egentlig. Men nå har jeg ikke tatt noe som helst, så er spent å se hva som skjer. Er supersliten og mye stress for tida, så vet ikke om det setter en brems for hele systemet. Trenger iallefall sårt ferie nå! 4 arbeidsdager igjen![/QUOTE

@Cornelialill
Stemmer det! Krysser fingrene for positive el-tester snart! Ja, du sier noe. Rett før jul er utfordrende nok. Pust med magen, snart fri nå! :)

I natt drømte jeg igjen at jeg testet positivt, to netter på rad nå har jeg hatt den drømmen! Vet jo det er fordi jeg tenker så mye på det, men er litt godt å kjenne på den følelsen i drømme :)

2dpo i dag! Temperaturen steg enda litt mer, tror jeg temper i 2-3 dager til, til FF setter kryss før jeg gir meg for denne gang. Sover dårligere når jeg temper..våkner og ligger og venter på at klokka skal bli rundt 7 så jeg får tempet til rett tidspunkt, så da blir jeg ofte liggende halvvåken i opptil en time på morran, livredd for å bevege meg eller gjøre noe som kan påvirke temperaturen. Sovner igjen på et blunk etter temping - for deretter å bli vekket av alarmen når den ringer igjen noen minutter etterpå :hungover:

Ingen eggløsning i sikte her, i følge testene.. skjønner egentlig ikke det, for har hatt elsmerter på venstre side i flere dager. Men syklusen er nok tullete etter ma :shifty: har lagt inn aksjer 3 dager på rad i tilfelle, kan jo være at testene ikke har fanget det opp også?

Ingen eggløsning i sikte her, i følge testene.. skjønner egentlig ikke det, for har hatt elsmerter på venstre side i flere dager. Men syklusen er nok tullete etter ma :shifty: har lagt inn aksjer 3 dager på rad i tilfelle, kan jo være at testene ikke har fanget det opp også?

Kan det være at du har kort LH-topp? Hvor mange ganger daglig tester du? Jeg hadde nok ikke fanget peak om jeg bare testet en gang daglig, men begynner alltid å se stigning dagen før. CD9 fikk jeg nesten ingenting, rundt 0,05 eller noe, CD10 fikk jeg typ 0,43 og da begynte jeg å teste to ganger daglig. CD11 fikk jeg hhv 0,8, 1,2 (peak) og 0,8 igjen.

Kan det være at du har kort LH-topp? Hvor mange ganger daglig tester du? Jeg hadde nok ikke fanget peak om jeg bare testet en gang daglig, men begynner alltid å se stigning dagen før. CD9 fikk jeg nesten ingenting, rundt 0,05 eller noe, CD10 fikk jeg typ 0,43 og da begynte jeg å teste to ganger daglig. CD11 fikk jeg hhv 0,8, 1,2 (peak) og 0,8 igjen.

Jeg har testet 2 ganger daglig, men de svakeste testene har jeg ikke lagt inn i premom. Fikk 0,5 på lørdag, og da registrete den den som peak dagen etter, selvom den var veldig svak. Regnet ikke med at dette var el, så jeg slettet den fra premom sånn at det ikke skulle se om som jeg hadde hatt el...

Vedlegg

• Screenshot_20211215-090816_Premom.jpg
    Screenshot_20211215-090816_Premom.jpg
    643,9 KB · Visninger: 58
Jeg har testet 2 ganger daglig, men de svakeste testene har jeg ikke lagt inn i premom. Fikk 0,5 på lørdag, og da registrete den den som peak dagen etter, selvom den var veldig svak. Regnet ikke med at dette var el, så jeg slettet den fra premom sånn at det ikke skulle se om som jeg hadde hatt el...

Hmm ja skjønner. Jeg fikk peak på 0,85 forrige syklus, og bekreftet det med temperaturøkning to dager etter siden jeg temper. Har hørt at det er ikke alltid man får peak på over 1, men 0,5 var kanskje litt lavt? Vanskelig å si om du ikke temper i tillegg. Den siste der var jo veldig lav da. Kan godt være som du sier at kroppen er litt på jordet etter aborten også, vanskelig å si. Stor klem til deg hvertfall! :Heartred Man blir jo veldig utålmodig når man prøver, skulle jo gjerne hatt utslag på de testene asap for å kommet seg fortest mulig inn i dpo-land

Hmm ja skjønner. Jeg fikk peak på 0,85 forrige syklus, og bekreftet det med temperaturøkning to dager etter siden jeg temper. Har hørt at det er ikke alltid man får peak på over 1, men 0,5 var kanskje litt lavt? Vanskelig å si om du ikke temper i tillegg. Den siste der var jo veldig lav da. Kan godt være som du sier at kroppen er litt på jordet etter aborten også, vanskelig å si. Stor klem til deg hvertfall! :Heartred Man blir jo veldig utålmodig når man prøver, skulle jo gjerne hatt utslag på de testene asap for å kommet seg fortest mulig inn i dpo-land

Ja, 0,5 var veldig lavt til å få peak syns jeg, kan umulig stemme.
Får fortsette å teste, og se om det skjer noe. Tester med clearblue monitoren også, og den sier bare høy, noe som vil si økning i østrogen.
Blir litt utålmodig ja :rolleyes:

Back
Topp