❄️IKM UKE 52❄️

Lenge siden du hadde abort? Ser også skygge på den i midten, men ikke nederste :wideyed:
Mulig jeg husker feil, men mener å ha lest at man faktisk kan få utslag på g-test ved el :scratch men ikke stol blindt på det :bag: tenker uansett at det kanskje er større partikler i urin enn i vann, sånn at det kan ha dradd med seg noe fargestoff i den med urin kontra vann :) eneste måten å finne det ut er jo å teste igjen etter noen dager tenker jeg :)

Denne pp har jeg mye mer ømme pupper under EL enn før! Tidligere har jeg begynt å kjenne på ømhet 1 eller 2dpo, men denne gangen kom det dagen før EL og fortsatt er det skikkelig ille :hungover: Mannen fikk beskjed om å holde seg unna puppene da vi hadde sex i går, stakars :hilarious: Og jeg kan bare bruke en type bh, sånn t-shirt bh med tykk padding, for med de som er tynnere gjør det så sinnsykt vondt!

Har dere noen symptomer/smerter rundt EL?

CD 15 - ser ut som det begynner å skje noe her nå! Kjente det på meg i dag også! Har mye elslim. Og jeg får kviser og blir oppblåst. Rart at man skal få like symptomer som ved mensen.

Vedlegg

• Screenshot_20211215_200405_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211215_200405_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    315,4 KB · Visninger: 58
  • IMG_20211215_200441.jpg
    IMG_20211215_200441.jpg
    1,2 MB · Visninger: 57
Uff i dag kjenner jeg det er en sånn dag hvor det er ekstra vanskelig å se mennesker rundt meg bli gravide.. flere som har slike dager?:oops:

Gullfisk91 - 30 - PP5 - B3 - EL 14.12 IKM 28.12

Exu i oktober 20. Eggledere ble da fjernet så dette blir 5 prøverørsforsøk

Ble begge egglederne fjernet? Har operert bort min venstre pga exu for et år siden...
Ja begge to ble fjernet, den ene pga svangerskap og den andre var full av hull og hadde festet seg i alt mulig annet inni der, så for å unngå enda en exu ble den hastefjernet samtidig

Jeg tror jeg melder meg inn her igjen allikevel, etter kjemisk/tidlig sa tidligere på måneden. men med ikm senere på uka enn sist. Målte fortsatt hcg på 25 i blodet på mandag, men tirsdag begynte el slim så da lurer jeg på om kanskje jeg har el denne uken allikevel??

Pidapida-pp18? -B2- el17/12-ikm31/12

I dag kom krysset! 3dpo her da! Tredje natt på rad med drømmer om baby og positiv test, men som jeg sa i går så er vel dette ganske naturlig når jeg tenker så mye på det. Har en liten følelse av at det ikke gikk nå heller, men skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd.

Tenker jeg tar en liten tempepause nå fremover for å få litt ro (og forhåpentligvis få sove litt bedre om morgenene), så jeg temper om jeg sover til klokka ringer, men dropper det om jeg våkner for tidlig eller for seint :)

Hvordan går det med dere jenter? Håper alle har det fint i disse nye restriksjonstider :Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20211216-094814~2.png
    Screenshot_20211216-094814~2.png
    84,9 KB · Visninger: 52
Cd16. Trodde EL skulle komme tidlig pga slim i mange dager nå, men ingen utslag på testene enda:banghead: denne ventingen ass:wtf:
Har ikke ventet like lenge som deg, er på cd12, men pleier gjerne ha peak denne dagen.. omtrent ingen reaksjon på testene idag :rolleyes: det siste halve året har jeg noen ganger hatt sykluser hvor el har kommet 3-4 dager senere enn vanlig, kanskje en sånn syklus denne gangen også :rolleyes:

04CD674C-6213-4B10-B528-67D75D047D42.jpeg
Kom kryss på FF idag, og ifølge grafen er jeg nå 3 dpo. Premom mener jeg er 2 dpo basert på EL-testene mine :happy: Så nå skal dpo dagene bare rase avgårde!:happy:

Har ikke ventet like lenge som deg, er på cd12, men pleier gjerne ha peak denne dagen.. omtrent ingen reaksjon på testene idag :rolleyes: det siste halve året har jeg noen ganger hatt sykluser hvor el har kommet 3-4 dager senere enn vanlig, kanskje en sånn syklus denne gangen også :rolleyes:
Kjedelig at det kommer senere hos deg nå da.. :arghh: man vil jo helst over i dpo-land så raskt som mulig. hadde EL på dag 18 sist PP, så håper det ikke er langt unna nå. Aksjer blir hvert fall lagt hver dag fremover:rolleyes:

Back
Topp